  • 1. Data: 2009-03-15 20:29:29
    Temat: Zaproszenie na wystawę do Łodzi
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Witam!

    Przyszedł czas aby kolejny raz się wystawić. Tym razem wystawa nosi tytuł
    'Gdzieś na Liściu". Tematyka - jak zwykle makrofotografia. Miejsce - tam
    gdzie zwykle - Galeria Zarzewska w Łodzi przy ul. Wandurskiego 4. Wernisaż
    odbędzie się w najbliższy czwartek - 19.03 - o godz. 19.00.

    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 2. Data: 2009-03-16 07:15:59
    Temat: Re: Zaproszenie na wystawę do Łodzi
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > gdzie zwykle - Galeria Zarzewska w Łodzi przy ul. Wandurskiego 4. Wernisaż
    > odbędzie się w najbliższy czwartek - 19.03 - o godz. 19.00.

    "na wygnaniu, w mieście Łodzi, gdzie nawet bieganie psom szkodzi"?:)

  • 3. Data: 2009-03-16 12:33:55
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    jakiś fotoreportaż będzie?? bo tematyka bardzo ciekawa (jak dla mnie)

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2009-03-16 14:42:47
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 05:33:55 -0700 (PDT), Les napisał(a):

    > jakiś fotoreportaż będzie?? bo tematyka bardzo ciekawa (jak dla mnie)

    To jest moj reportaz z ostatniej wystawy Marka:

    http://fotoplenery.eu/joomla/relacje-z-wystaw/%C5%81
    odz-fotograficznie-i-sentymentalnie.html

    Na te wystawe mysle, ze nie mam szans. Mojemu partnerowi takze jest ciezko,
    ale jeszcze go zapytam.

    Jesli bedziesz to wez aparat, a o reportaz nie trudno :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-03-16 14:46:17
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 21:29:29 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

> [...]
    > gdzie zwykle - Galeria Zarzewska w Łodzi przy ul. Wandurskiego 4. Wernisaż
    > odbędzie się w najbliższy czwartek - 19.03 - o godz. 19.00.

    Gratuluje serdecznie !!!

    Ja niestety tym razem nie bede mogl przyjechac. Szkoda. Jesli mialbys
    chwile czasu i ochote to zrob jakas elektroniczna wersje wystawy.
    Umiescilibysmy na stronie fotoplenery.eu.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 6. Data: 2009-03-16 15:04:40
    Od: NomaD_FH <N...@g...com>

    Witam :)

    Marku, niestety na wernisaż nie mam szans się wyrobić.
    Do kiedy jest ta wystawa?

    Pzdr

    --
    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 7. Data: 2009-03-16 15:05:13
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 16 Mar, 15:42, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    > To jest moj reportaz z ostatniej wystawy Marka:
    > http://fotoplenery.eu/joomla/relacje-z-wystaw/%C5%81
    odz-fotograficzni...

    To i ja dorzucę swoje zdjęcia, z którejś wystawy Marka ;)
    http://dybowski.pl/hobby/ofotografii.php?p=2&c=1&s=1

    Czarek

  • 8. Data: 2009-03-16 15:09:16
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 08:05:13 -0700 (PDT), Czarek napisał(a):

    > To i ja dorzucę swoje zdjęcia, z którejś wystawy Marka ;)
    > http://dybowski.pl/hobby/ofotografii.php?p=2&c=1&s=1

    Dzieki. Duzo znajomych buzi. Ale wszyscy jakos mlodsi :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 9. Data: 2009-03-16 22:18:49
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Les" <s...@p...fm> napisał:

    >[...]
    >jakiś fotoreportaż będzie?? bo tematyka bardzo ciekawa (jak dla mnie)
    >[...]

    Postaram się coś w sieci zamieścić:-) Ale chyba parę dni trzeba będzie na to
    poczekać:-(

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2009-03-16 22:21:49
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał:

    >[...]
    Wernisaż

    > Gratuluje serdecznie !!!
    >
    > Ja niestety tym razem nie bede mogl przyjechac. Szkoda.

    Też żałuję. Ale - mam nadzieję, ze to nie ostatnia moja wystawa, więc
    jeszcze okazje będą:-)

    > Jesli mialbys
    > chwile czasu i ochote to zrob jakas elektroniczna wersje wystawy.
    > Umiescilibysmy na stronie fotoplenery.eu.

    Postaram się o jakiejś takiej wersji pomyśleć. Problem w tym, ze moja wiedza
    o konstruowaniu stron www jest śladowa - ale zdjęcia chętnie podeślę.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)