  • 1. Data: 2009-03-15 16:25:51
    Temat: Velbon Sherpa 600R + jaki plecak?
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Chciałbym się zapytać posiadaczy tego statywu jaki maja do tego plecak.
    Akurat torbe posiadam ale wolalbym plecak.
    Mniej więcej takie żeby spełniał wymagania.

    - Pokrowiec (ochrona przed deszczem)
    - Mocowaniem
    - Szybki dostęp
    - Pas biodrowy
    - Spełniające wymogi bagażu podręcznego
    - Kieszenie zewnętrzne
    - Profilowane "plecy"
    - "Oddychająca" pianka na plecach

    pozdrawiam

    For@ll

  • 2. Data: 2009-03-15 19:33:39
    Temat: Re: Velbon Sherpa 600R + jaki plecak?
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w wiadomości

    > Chciałbym się zapytać posiadaczy tego statywu jaki maja do tego plecak.

    Ja używam Lowepro Flipside 300 i jestem z tego połączenia zadowolony...

    pozdr.
    Rafi

  • 3. Data: 2009-03-15 20:31:27
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Rafi pisze:
    > Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w wiadomości

    > Ja używam Lowepro Flipside 300 i jestem z tego połączenia zadowolony...
    >
    > pozdr.
    > Rafi

    Witam

    Wygląda dość ciekawie ten model, oglądałem na stronie lowerpro film o
    tym plecaku, ma on ochrony pokrowiec przeciw deszczowy czy jest on
    wodoodporny?

    For@ll

  • 4. Data: 2009-03-15 23:53:41
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    ale co chcesz w nim przenosić?? Sam statyw???????????????????

    Jaki aparat, jakie szkła?
    A może i laptopa?
    A może jeszcze zapasowe ubranie i picie??
    Czy ma być firmowy (drogi) czy niefirmowy?
    Na rower czy pieszo?
    Jaki kolor?

    Te pytania są dosyć ważne przy wyborze plecaka (a taki statyw (a w
    zasadzie statywik) to w zasadzie do każdego można "dopiąć").

    Pozdrawiam
    Les

  • 5. Data: 2009-03-16 07:46:26
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Les pisze:
    > Witam,
    > ale co chcesz w nim przenosić?? Sam statyw???????????????????
    >
    > Jaki aparat, jakie szkła?
    Nikon D90 + obiektyw 18-105 ( narazie )
    > A może i laptopa?
    nie
    > A może jeszcze zapasowe ubranie i picie??
    przydatne:)
    > Czy ma być firmowy (drogi) czy niefirmowy?
    hm nzalezy jak drogi
    > Na rower czy pieszo?
    pieszo
    > Jaki kolor?
    czarny,niebieski cos w ten desen

    For@ll

  • 6. Data: 2009-03-16 08:33:14
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > - Szybki dostęp - Pas biodrowy - Spełniające wymogi bagażu podręcznego -
    > Kieszenie zewnętrzne - Profilowane "plecy" - "Oddychająca" pianka na
    ***
    np. taki http://www.d-photo.pl/sklep.cgi?id=674&idr=8&idp=0&o
    per=3&list=1

  • 7. Data: 2009-03-16 09:30:19
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-03-16 09:33, tramp pisze:

    > ***
    > np. taki http://www.d-photo.pl/sklep.cgi?id=674&idr=8&idp=0&o
    per=3&list=1
    podaj raczej nazwę plecaka, a nie linki, bo za 2-3 miesiące nikt z
    archiwum nie będzie miał pożytku.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 8. Data: 2009-03-18 11:28:58
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,

    mam taki: http://allegro.pl/item573847803_plecak_d80_d40_450d_
    40d_50d_d300_obiektywy_laptop.html
    i jak najbardziej polecam. Na zdjęciach w tej aukcji wygląda bardziej
    tandetnie niż w rzeczywistości. Po co przepłacać za firmowy, jak można
    za te same pieniądze kupić kilka tańszych. No, ale ja go używam
    dopiero od 1,5 roku - na razie bez żadnych ubytków (wcale go nie
    szanuję).
    Największy minus tego plecaka to taki, że jak się otwiera tą
    największą komorę na aparat i obiektywy, to trzeba położyć plecak
    najlepiej na trawie lub błocie (ale i tak większość plecaków tak ma) i
    po wyjęciu/włożeniu aparatu spód (ten pod plecy) jest brudny. Marzy mi
    się ten sam plecak z otwieraniem od strony kieszeni na laptopa.

    Aha - na tej aukcji nie widać, że ten plecak ma "kondom"
    przeciwdeszczowy schowany w specjalnej kieszeni (wszyty w niej żeby
    nie zgubić i żeby się nie zsuwał) od spodu. W sumie to sam plecak
    wytrzymuje normalny 2 godzinny deszcz bez przesiąkania.

    Pozdrawiam
    Les

  • 9. Data: 2009-03-18 11:33:35
    Od: Les <s...@p...fm>