  • 21. Data: 2012-03-16 13:51:47
    Temat: Re: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Po kimś te "genialne" geny musiałeś odziedziczyć.

    Nie przesadzajmy, setki raczej nie przekracza, zwykle jedzie 80-90.

  • 22. Data: 2012-03-16 14:48:20
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    .

    > [...]
    >
    > Przesiądźcie się ze smarta do pojazdu, któremu *bagno* niestraszne...

    Cóż za błyskotliwa riposta. Dawaj więcej.

  • 23. Data: 2012-03-16 14:49:37
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > Dnia pięknego Thu, 15 Mar 2012 17:17:50 +0100 osobnik zwany bagno
    > wystukał:
    >
    > a ja się zastanawiam czy wszyscy muszą mieć dostęp do ineternetu?

    Nie, nie musisz mieć.

  • 24. Data: 2012-03-16 14:51:08
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > [...]
    >
    > Przyroda zna przypadki zamienienia kabelków od kierunkowskazów.
    > Chyba nawet tu w archiwach będzie, jak taki numer wywinał serwis,
    > jesli auto składał jakis "ja się znam, zwarcia nie będzie i starczy"
    > elektryk, to być może kierowca wymaga regulacji, ale w zakresie
    > sprawdzania prawidłowosci działania swiateł ;)

    Wątpie. Sądząc po stylu jazdy to problemem był jednak kierowca.

  • 25. Data: 2012-03-16 15:04:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 12:12:39 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Pierdolisz głupoty. Codziennie mi się ktoś wpierdala

    Cały kogutek :) Nie piej tak głośno, uszy bolą :)
    --
    Jacek

  • 26. Data: 2012-03-16 15:38:10
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jjvann$1a9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > skrzyżowania pod kątem wjeżdżania na czerwonym świetle. Będzie kontrola
    > czy
    > wjeżdżający nie blokują skrzyżowań bo wjechali chociaż wiedzieli że nie
    > będą
    > mogli zjechać. I jeszcze kilka pożytecznych funkcji będzie miał cały
    > system.
    > Podejrzewam że po roku w Łodzi wzrośnie zapotrzebowanie na ludzi
    > posiadających
    > ważne Prawo Jazdy. I tak ma być. Trzeba eliminować idiotów bez względu na
    > ile maja lat. Pierwsi pójdą w odstawkę młodzi i gniewni.

    Nie bierz tego do siebie. Ten temat miał być jedynie nawiązaniem do tego
    typu dyskusji
    które się tutaj już nieraz pojawiały. Zgadzam się, że znaczna większość
    (żeby nie
    powiedzieć praktycznie całość) wariatów na drodze to osoby raczej młodsze
    niż starsze. Ale w tym przypadku nie chodziło o idiotów bez wyobraźni tylko
    o osoby
    które ze względów zdrowotnych już nie są w stanie prowadzić samochodu. I od
    razu
    zaznaczam - nie uważam, że problemy ze zdrowiem to domena wyłącznie
    osób starszych.

  • 27. Data: 2012-03-16 17:10:49
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-15 17:17, bagno pisze:
    > Jedziemy sobie za jakimś gościem w smarcie.
    [...]

    Brak umiejętności plus być może brak predyspozycji psychoruchowych a te
    problemy nie dotyczą tylko ludzi starych. Przyczyną problemu jest bardzo
    słaby system szkolenia kursantów, marny system egzaminacyjny i brak
    badań psychotechnicznych dla wszystkich kandydatów na kierowców.

  • 28. Data: 2012-03-16 17:30:16
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bagno <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > razu
    > zaznaczam - nie uważam, że problemy ze zdrowiem to domena wyłącznie

    Dla mnie z wyjątkiem schorzeń uniemożliwiających posiadanie PJ, czyli
    niewidomi. Tylko alkoholizm jest czynnikiem wykluczającym posiadanie PJ. Całą
    reszta schorzeń jeśli jest się pod opieką lekarza i do tego czynnie leczonych
    nie ma wpływu na kierowanie pojazdami. Komuś się robią kamienie na nerkach, ja
    tak mam, to dlatego należało by mi zabrać PJ? Czy próchnica zębów może mieć
    wpływ na możliwość kierowania. W pewnym zakresie ma. Jak zajebiście zaboli
    znienacka ząb to ograniczy możliwość kierowania. To takim z próchnicą odbierać
    PJ czy nie odbierać. Wygrana będzie w takiej sytuacja tych co mają przyzębicę.
    Przy niej zęby nie bolą tylko wypadają. Wprowadzony system punktowy w bardzo
    ładny sposób eliminuje starszych. Nie stanowią\oni zagrożenia, są tylko
    powolniejsi. Ze statystyk wynika że stanowią margines na granicy błędu
    powodujących groźne wypadki. Za to lepsi są w szeroko rozumianych szkodach
    parkingowych. Nałapią punktów za takie drobne zdarzenia i potem z przyczyn
    oczywistych nie zdadzą egzaminu. Receptą na wyimaginowane problemy ze
    starszymi ludźmi za kierownicą będzie ucywilizowanie ruchu w Polsce. Na razie
    jest dzicz. Przyhamowanie młodych i gniewnych spowoduje że ktoś jadący 40 w
    mieście nie będzie nikomu utrudniał jazdy.

  • 29. Data: 2012-03-16 17:52:51
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-16 17:30, kogutek pisze:
> [...]
    > reszta schorzeń jeśli jest się pod opieką lekarza i do tego czynnie leczonych

    Dobrze że przy tej głoszonej bzdurze napisałeś "dla mnie". To
    przynajmniej wiadomo że jest to tylko twój wymysł, osoby nie mającej
    żadnej specjalistycznej wiedzy w tym kierunku.

  • 30. Data: 2012-03-16 17:53:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 16:30:16 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Dla mnie z wyjątkiem schorzeń uniemożliwiających posiadanie PJ, czyli
    > niewidomi. Tylko alkoholizm jest czynnikiem wykluczającym posiadanie PJ.
    a niby czemu alkoholizm? Mylisz go z pijaństwem co nie jest jednostką
    chorobową.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?