  • 31. Data: 2012-03-16 18:01:07
    Temat: Re: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a ja się zastanawiam czy wszyscy muszą mieć dostęp do ineternetu?

    Sugerujesz, by wprowadzić internetowe prawo jazdy ?

  • 32. Data: 2012-03-16 18:09:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 18:01:07 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    wystukał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Sugerujesz, by wprowadzić internetowe prawo jazdy ?

    nie, sugeruję tylko, ze rzucanie takimi kwantyfikatorami jest bez sensu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2012-03-16 18:50:40
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Excite <n...@n...bedzie.pl> napisał(a):

    > Dobrze że przy tej głoszonej bzdurze napisałeś "dla mnie". To
    > przynajmniej wiadomo że jest to tylko twój wymysł, osoby nie mającej
    > żadnej specjalistycznej wiedzy w tym kierunku.
    Ty zapewne masz specjalistyczną wiedzę nie tylko w tej ale i w setkach innych
    dziedzin. Taki zajebisty ekspert jesteś. Coś jak kombinerki. Do wszystkiego
    niby są ale do żadnej porządnej pracy, jako narzędzie, się nie nadają. Zapewne
    masz problem z alkoholem że każdemu alkoholikowi dał byś PJ? Ja nie mam
    problemu alkoholowego i bym alkoholikom zabierał PJ.

  • 34. Data: 2012-03-16 18:57:22
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-16 18:50, kogutek pisze:
> [...]
    > masz problem z alkoholem że każdemu alkoholikowi dał byś PJ? Ja nie mam
    > problemu alkoholowego i bym alkoholikom zabierał PJ.

    Z tego co piszesz wynika że nawet nie wiesz kto to jest alkoholik więc
    szkoda czasu na próby dyskusji z takim ignorantem.

  • 35. Data: 2012-03-17 01:15:37
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Excite <n...@n...bedzie.pl> napisał(a):

    > Z tego co piszesz wynika że nawet nie wiesz kto to jest alkoholik więc
    > szkoda czasu na próby dyskusji z takim ignorantem.
    Masz `rację. Nie jestem alkoholikiem i nie wiem kto to taki alkoholik. Jedyna
    widza teoretyczna jaką posiadam w materii alkoholizmu to wiedza wyniesiona ze
    szkół różnych i z własnych obserwacji. Nie mogę zrównać się z Tobą, czynnym
    alkoholikiem. Inaczej być nie może bo nikt poza alkoholikiem nie zna problemów
    z tym związanych. Pomimo że nie posiadam wiedzy praktycznej związanej z
    alkoholizmem i tak bym nie dawał alkoholikom uprawnień wykraczających poza
    chodzenie zygzakiem po ulicy. A tak przy okazji. Jak ktoś wypija codziennie
    butelkę piwa. I stan taki trwa jakiś czas, dla jednych liczony miesiącami dla
    innych rok do półtora. To lekarze specjalizujący się w uzależnieniach
    określają kogoś takiego czynnym alkoholikiem. Niby nie sra pod siebie jak ma
    tygodniówkę. Nie rzyga, nie pije denaturatu a jest alkoholikiem. Alkoholizm to
    nie kwestia zataczania się i przepijania telewizora wyniesionego z domu a
    wygładzanie mózgu. Wyszedłeś już poza piwa i zachlewasz się wódą czy na razie
    dajesz radę czterema piwami dzień opękać?

  • 36. Data: 2012-03-17 01:31:40
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-03-17 01:15, kogutek pisze:
    > Masz `rację. Nie jestem alkoholikiem i nie wiem kto to taki alkoholik.

    Za to widać u Ciebie głęboką schizofrenie paranoidalną. Lepiej odłóż
    prawo jazdy do szafki i niech tam leży i czeka na wyzdrowienie.

  • 37. Data: 2012-03-21 12:41:59
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 16:30:16 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukał:

    > a niby czemu alkoholizm? Mylisz go z pijaństwem co nie jest jednostką
    > chorobową.

    On tego nie ogarnia -- dla niego alkoholik to taki co łazi zygzakiem po chodniku
    i sobie wygładził mózg.

    \SK