  • 1. Data: 2012-03-15 18:46:36
    Temat: Lamerskie pytanie o szczęki hamulcowe
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, które pewnie wielu z was wyda się banalne ;) , a ja z
    powodu pory nie za bardzo mam gdzie zapytać:
    czy szczęki hamulcowe sprzedawane są w kompletach na jedno koło, czy
    komplet zawiera zestaw czterech szczęk na całą oś? Generalnie chodzi o
    to, czy jak widzę cenę w katalogu, to mam ją sobie pomnożyć przez dwa,
    czy nie :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2012-03-15 18:52:50
    Temat: Re: Lamerskie pytanie o szczęki hamulcowe
    Od: gregorr <g...@g...pl>

    W dniu 2012-03-15 18:46, LEPEK pisze:
> [...]
    > komplet zawiera zestaw czterech szczęk na całą oś? Generalnie chodzi o
    > to, czy jak widzę cenę w katalogu, to mam ją sobie pomnożyć przez dwa,

    Zawsze sprzedawane są w kompletach na oś czyli cztery szczęki

    gregorr

  • 3. Data: 2012-03-15 18:56:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-15 18:52, gregorr pisze:

    > Zawsze sprzedawane są w kompletach na oś czyli cztery szczęki

    I to jest dobra wiadomość :)
    Dzięki.

    Pozdr,