  • 1. Data: 2012-03-15 15:39:45
    Temat: rejestracja przez e-puap
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Rejestrował ktoś pojazd przez e-puap?
    Jak długo to trwało?
    Były jakieś niespodzianki?

    Michał Pysz

  • 2. Data: 2012-03-15 21:40:15
    Temat: Re: rejestracja przez e-puap
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 15:39:45 +0100, Michał Pysz napisał(a):

    > Rejestrował ktoś pojazd przez e-puap?
    > Jak długo to trwało?
    > Były jakieś niespodzianki?
    >
    > Michał Pysz

    Nie wiem co ma wspólnego z motoryzacją ale u mnie to trwało tydzień, bez
    niespodzianek.
    Zakładałem w lipcu 2011.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-03-15 22:46:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 15 Mar 2012 21:40:15 +0100, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >Nie wiem co ma wspólnego z motoryzacją ale u mnie to trwało tydzień, bez
    >niespodzianek.

    Rejestracja auta trwała tydzień? No to tylko współczuć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

  • 4. Data: 2012-03-19 21:01:54
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Zależy z jakiej strony na to patrzeć.
    Załatwiasz lwią część (a nawet całość jeśli chcesz) nie wychodząc z domu.

    mp.

  • 5. Data: 2012-03-19 21:11:18
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-15 22:46, jerzu pisze:

    > Rejestracja auta trwała tydzień? No to tylko współczuć.

    Zależy czy liczymy czas do momentu otrzymania tablic czy twardego dowodu :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-03-19 22:19:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Mar 2012 21:11:18 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Zależy czy liczymy czas do momentu otrzymania tablic czy twardego dowodu :)

    Twardy dowód w tydzień to jest raczej niemożliwe.

  • 7. Data: 2012-03-20 09:29:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-19 22:19, jerzu pisze:

    > Twardy dowód w tydzień to jest raczej niemożliwe.

    W WK na Mariańskiej? Możliwe.