  • 1. Data: 2012-03-15 14:47:50
    Temat: Zakup kontrolowany odcinek 200
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    http://teleshow.pl/gid,14334261,img,14334283,kat,102
    4837,title,Zakup-kontrolowany-Wypadek-Malgorzaty-Soc
    hy-na-planie-programu-Autobus-staranowal-samochod,ga
    leria.html

    Adaś się nie popisał, zresztą nie pierwszy już raz.
    A Socha na 1 zdjęciu, no coż.. sami zobaczcie.

    pzdr.
    babinicz

  • 2. Data: 2012-03-15 14:51:33
    Temat: Re: Zakup kontrolowany odcinek 200
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.03.2012 14:47, babinicz pisze:

    > Adaś się nie popisał,
    Ty też..
    spójrz parę wątków niżej/wyżej...

  • 3. Data: 2012-03-15 14:51:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/15/2012 02:47 PM, babinicz wrote:
> [...]
    leria.html

    > Adaś się nie popisał, zresztą nie pierwszy już raz.
    > A Socha na 1 zdjęciu, no coż.. sami zobaczcie.

    Mam wrażenie, że ta cała akcja to próba ratowania oglądalności programu,
    jest ktoś kto jeszcze tym nie rzyga?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-15 14:54:37
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty też..
    > spójrz parę wątków niżej/wyżej...

    Przepraszam, ale zaspałem.

    pzdr
    babinicz

  • 5. Data: 2012-03-15 14:58:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-15 14:47, babinicz pisze:
    > Ada? si? nie popisa?, zreszt? nie pierwszy ju? raz.
    > A Socha na 1 zdj?ciu, no co?.. sami zobaczcie.

    A no tak Outlook. Mam prośbę, jak niepotrafisz sprawić, aby w nagłówku
    wysyłanym przez to gówno pojawiło się coś w stylu:

    To może nie powinieneś go używać?

  • 6. Data: 2012-03-15 15:01:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Mam wrażenie, że ta cała akcja to próba ratowania oglądalności programu,

    Też mi coś takiego przez myśl przeszło kilka razy.

    > jest ktoś kto jeszcze tym nie rzyga?

    Ja tam rzygam Drogówkami i innego typu Piratami, realizowanymi bez cienia
    obiektywizmu z komentarzem pisanym przez durnych polucjantów.
    Ten akurat program jest całkiem fajny, jeśli ktoś jest zainteresowany
    zakupem auta o parametrach występujących w danym odcinku.
    Sam bym czasem chętnie skorzystał, bo auta znajdują bardzo ciekawe.

  • 7. Data: 2012-03-15 15:42:58
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Też mi coś takiego przez myśl przeszło kilka razy.

    Mi też, tylko że gdyby taki był zamysł to pewnie furę
    cokolwiek tańszą by wygospodarowali ;-)))

    > Ten akurat program jest całkiem fajny

    Też tak uważam. A Pirata czasem włączę na poprawę humoru ;-)

  • 8. Data: 2012-03-15 15:54:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/15/2012 03:42 PM, Robert_J wrote:

    > Mi też, tylko że gdyby taki był zamysł to pewnie furę cokolwiek tańszą
    > by wygospodarowali ;-)))

    No to co to za sensacja by była? Socha i Kornacki - urwali drzwi w
    Polonezie Caro?

    > Też tak uważam. A Pirata czasem włączę na poprawę humoru ;-)

    "Za chwilę policjanci ukrócą szaleńczą jazdę kierowcy 80 km/h w terenie
    zabudowanym"? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-03-15 16:43:59
    Od: tryton <d...@o...pl>

> [...]
    leria.html

    > Ada? si? nie popisa?, zreszt? nie pierwszy ju? raz.
    > A Socha na 1 zdj?ciu, no co?.. sami zobaczcie.

    temat tematem ale wywal to gówno zwane outlokiem i zainstaluj
    thunderbirda będziesz miał wszystko automatycznie skonfigurowane i nikt
    nie będzie się musiał męczyć czytając te hieroglify

  • 10. Data: 2012-03-15 16:46:42
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mi też, tylko że gdyby taki był zamysł to pewnie furę cokolwiek tańszą by
    > wygospodarowali ;-)))

    na ta chwile ponad 750tys wyswietlen tego urywku, rano bylo pol miliona,
    pewnie bedzie pare baniek, dla takiej ilosci potencjalnych widzow mozna
    zainwestowac drzwi.... co innego jak by skasowali cala bryke

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl