  • 11. Data: 2012-03-15 22:36:22
    Temat: Re: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-15 20:38, tadek pisze:
    > dużo od np 20-25 roku życia to w wieku 70 lat będzie jeździł dobrze.

    O ile mu stan zdrowia na to pozwoli. A póki co, nie ma nad tym za bardzo
    kontroli.

    Tak w temacie, lekko przedpiątkowo:
    Dom starców, dyskusja przy porannej herbatce:
    - Wiecie, mam już tak słabe ręce, że ledwo trzymam tę filiżankę.
    - Ja to mam tak słaby wzrok, że nawet nie widzę tej filiżanki.
    - No, ja też. Nie wiem nawet, na kogo ostatnio zagłosowałem, nie
    widziałem nazwisk na tej karcie.
    - Co? Mów głośniej!!!
    - A ja to mam taki reumatyzm, że nawet nie mogę się do was obrócić.
    - Ja to jestem ciśnieniowiec. Jak tylko wstanę, to tak mi się kręci w
    głowie, że nie mogę zrobić ani kroku.
    - Ta? Ja to mogę, ale nigdy nie pamiętam, dokąd miałem iść.
    - Ech, taka jest cena naszego podeszłego wieku.
    - No, ale nie jest tak źle, panowie - przynajmniej mamy jeszcze wszyscy
    prawa jazdy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2012-03-15 23:47:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mirek" <M...@y...com>

    > Skąd wiesz że był starszym czlowiekiem?

    Może to nawet była kobieta. Coś to zmienia ?

  • 13. Data: 2012-03-16 00:00:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin tadek

    > nie ma reguły. Jedni starsi ludzie jeżdżą dobrze inni tragicznie. Być
    > może jest to spowodowane tym w jakim wieku delikwent zasiadł za
    > kierownicą. jeżeli facet po 50 a nie daj Bóg po 60 pierwszy raz zaczął
    > jeździć autem to tragedia ale jeżeli facet jeździ samochodem w miarę
    > dużo od np 20-25 roku życia to w wieku 70 lat będzie jeździł dobrze.

    Mój dziadek powoli zbliża się do 90-tki i nadal potrafi zapieprzać
    Puławską dużo powyżej ograniczenia. ;)

  • 14. Data: 2012-03-16 08:52:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.03.2012 18:46, Szymon Machel pisze:

    > A co powiesz o tych w czerwonych skarpetkach?

    Nie wiem, jak ze skarpetkami, ale ktoś w czerwonym kapeluszu to na pewno
    morderca. Widziałem w TV.

  • 15. Data: 2012-03-16 08:55:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Mar 2012 08:52:42 +0100, Andrzej Lawa

    > ale ktoś w czerwonym kapeluszu to na pewno morderca

    NO WAI!
    http://g.gazetaprawna.pl/p/_wspolne/pliki/48000/n_ro
    kita_48049.jpg

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 16. Data: 2012-03-16 09:33:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 17:17:50 +0100, bagno napisał(a):

    > Pewnie powinniśmy to gdzieś
    > zgłosić.

    Zgłosić można, czemu nie. Gość mógł być na bani albo z umysłem przyćmionym
    z najróżniejszych innych powodów. Ale próbować budować prawo na podstawie
    jednego przypadku to czysta głupota.
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2012-03-16 09:59:13
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-16 00:00, to pisze:
    > begin tadek

    > Mój dziadek powoli zbliża się do 90-tki i nadal potrafi zapieprzać
    > Puławską dużo powyżej ograniczenia. ;)

    Po kimś te "genialne" geny musiałeś odziedziczyć.

    A.

  • 18. Data: 2012-03-16 11:14:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 Mar 2012 17:17:50 +0100 osobnik zwany bagno
    wystukał:

    a ja się zastanawiam czy wszyscy muszą mieć dostęp do ineternetu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2012-03-16 12:51:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Mar 2012, bagno wrote:

    > pas do skrętu w lewo a gość nagle włącza PRAWY kierunkowskaz i pcha nam
    > się przed maske.
    [...]
    > gość włącza znowu chyba prawy kierunkowskaz [...]
    > zjeżdzać nie w prawo tylko na przeciwny pas.

    Przyroda zna przypadki zamienienia kabelków od kierunkowskazów.
    Chyba nawet tu w archiwach będzie, jak taki numer wywinał serwis,
    jesli auto składał jakis "ja się znam, zwarcia nie będzie i starczy"
    elektryk, to być może kierowca wymaga regulacji, ale w zakresie
    sprawdzania prawidłowosci działania swiateł ;)

    > Pewnie powinniśmy to gdzieś zgłosić.

    Na poczatek jemu.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2012-03-16 13:12:39
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bagno <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > nam się przed maske. Wpuściliśmy go. W końcu skręcił, jedziemy dalej
    > za nim, gość włącza znowu chyba prawy kierunkowskaz (nie wiem po cholere w
    > sumie
    > bo tam nie za bardzo było gdzie skręcić albo zjechać) i zaczyna zjeżdzać
    >
    > nie
    > w prawo tylko na przeciwny pas. Tym pasem jechał akurat dupny tir. Mało
    > brakowało
    > a ze smarta zostałyby kawałki a przy okazji pewnie zahaczyłoby o nas. W
    > końcu go
    > wyprzedziliśmy i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinniśmy to gdzieś

    Pierdolisz głupoty. Codziennie mi się ktoś wpierdala na mój pas, wyprzedza
    żeby zajechać drogę bo skręca w bramę, zapierdala żeby być pierwszym na
    czerwonym świetle. I gwarantuję że nie są to starcy i staruszki. Jak nie
    jesteś jebniętym motocyklistą to masz sporą szansę żeby być starym. Inaczej
    jeżdżę jak jestem po pięćdziesiątce niż jak miałem 25 lat. Bardziej
    zachowawczo. Ale staram się nikomu nie utrudniać życia. I tego samego
    chciałbym od innych. Ale to na razie marzenie. Niedługo w Łodzi zwyczajnie
    władza ujebie debili. Przy prezydencie powstała rada do uporządkowania ruchu.
    Znam kogoś kto bierze udział w jej pracach. Maja kasę bo większość dostali z
    Unii. Będzie odmierzanie czasu na sygnalizatorach, osobiście wolał bym zieloną
    falę ale to co bym chciał się nie liczy. Będą odcinkowe pomiary prędkości ze
    wszystkimi konsekwencjami dla przekraczających prędkość. Będą monitorowane
    skrzyżowania pod kątem wjeżdżania na czerwonym świetle. Będzie kontrola czy
    wjeżdżający nie blokują skrzyżowań bo wjechali chociaż wiedzieli że nie będą
    mogli zjechać. I jeszcze kilka pożytecznych funkcji będzie miał cały system.
    Podejrzewam że po roku w Łodzi wzrośnie zapotrzebowanie na ludzi posiadających
    ważne Prawo Jazdy. I tak ma być. Trzeba eliminować idiotów bez względu na to
    ile maja lat. Pierwsi pójdą w odstawkę młodzi i gniewni.