  • 31. Data: 2010-08-11 08:07:55
    Temat: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Jeśli koszty paliwa Cię przerażają, to na WRX'a Cię nie stać, bo one są
    > najmniejszym problemem. Taka smutna prawda, zasłyszana od posiadaczy
    > takiego wózka.

    A co jest wiekszym problemem? :)

    Auto sie nie psuje.
    Opony zuzywaja sie podobnie jak w innych wózkach o podobnej mocy.
    Przeglądy w ASO kosztują podobnie niz w przypadku innych, lepszych aut
    (nie mowimy o popierdołkach typu kia czy fiat, maly przegląd jest nawet
    tańszy od podobnego w volvo, duzy kosztuje podobnie)

    Zabrzmi to moze paradoksalnie, ale jesli pominiemy koszty paliwa to
    subarak jest chyba najtanszym autem w eksploatacji jakie miałem :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 32. Data: 2010-08-11 10:36:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-11 08:07, Arek M pisze:

    > A co jest wiekszym problemem? :)

    Na naszych drogach? Przy zamiłowaniu do ostrej jazdy - zawieszenie.
    Tylko zwróć uwagę, że była moja odpowiedź była poprzedzona wypowiedzią
    Pawła - który pyta o Lagunę 2, a WRX'a pozostawia jednak w sferze życzeń.

    > Auto sie nie psuje.

    Nie ma takich. Chyba, że kapeluszysz po drogach. ;)

    > Opony zuzywaja sie podobnie jak w innych wózkach o podobnej mocy.

    Zależy jak tym jeździć. Zasłyszane od użytkownika: zimówki to nie
    problem, bo dwie zimy na komplecie przejeździł. Za to przez 3 czy 4 lata
    użytkowania Subaraka, w sezonie letnim zajeżdżał dwa komplety wcale nie
    badziewnych, letnich kapci.

    > Przeglądy w ASO kosztują podobnie niz w przypadku innych, lepszych aut
    > (nie mowimy o popierdołkach typu kia czy fiat, maly przegląd jest nawet
    > tańszy od podobnego w volvo, duzy kosztuje podobnie)

    Od podobnego, czyli T4 czy T5, bo wózkami dla plebsu to Ty się chyba
    nigdy nie bujałeś. ;)

    > Zabrzmi to moze paradoksalnie, ale jesli pominiemy koszty paliwa to
    > subarak jest chyba najtanszym autem w eksploatacji jakie miałem :)

    Zacznij sobie prowadzić dzienniki na spritmonitor czy motostat. Ale
    skrupulatnie, z wpisywaniem każdej wydanej złotówki. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl