    From: Arek M <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy Laguną II można szybko jeździć?
    Date: Wed, 11 Aug 2010 08:07:55 +0200

    > Jeśli koszty paliwa Cię przerażają, to na WRX'a Cię nie stać, bo one są
    > najmniejszym problemem. Taka smutna prawda, zasłyszana od posiadaczy
    > takiego wózka.

    A co jest wiekszym problemem? :)

    Auto sie nie psuje.
    Opony zuzywaja sie podobnie jak w innych wózkach o podobnej mocy.
    Przeglądy w ASO kosztują podobnie niz w przypadku innych, lepszych aut
    (nie mowimy o popierdołkach typu kia czy fiat, maly przegląd jest nawet
    tańszy od podobnego w volvo, duzy kosztuje podobnie)

    Zabrzmi to moze paradoksalnie, ale jesli pominiemy koszty paliwa to
    subarak jest chyba najtanszym autem w eksploatacji jakie miałem :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM