  • 31. Data: 2009-02-21 17:02:20
    Temat: Re: chłopcy radarowcy
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-20 21:19:04 +0100, "Wojciech G."
    <w...@w...ursynet.com> said:

    > Już prawie bym był skłonny uwierzyć autorowi artykułu i przyznać rację
    > jego tokowi rozumowania, ale - idąc z tendencją grupowego
    > przypierdalactwa - wg tego pana, z Warszawy do Wrocławia jest niecałe
    > 500 km, a taka nieznajomość rzeczywistości dyskwalifikuje tegoż pana. ;)

    To ja bym jeszcze dodał, że twierdzenie iż w krajach zachodnich poza
    autostradami można utrzymać średnią w okolicach 100 km/h jest równie
    (jak nie bardziej) oderwane od rzeczywistości.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 32. Data: 2009-02-21 17:08:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-20 19:23:03 +0100, "(pj)" <j...@g...com> said:

    > Będę się powtarzał: ja nie mam dobrych doświadczeń z Policją w sensie
    > skrzeczących realiów kontra idealizm, i póki co, będę uważał, że to ONI
    > powinni się PIERWSI zmienić, a nie MY.

    Taki ciekawy komentarz spod artykułu, z którym się niemal w zupełności zgadzam:

    Nie pomstujcie na policjantów
    Postuluję żeby szanowni forumowicze przestali narzekać na policjantów.
    Czy rozsądnym jest oczekiwać od słabo wykształconej i opłacanej grupy
    ludzi, która została wyposażona w środki represji, że będzie zachowywać
    się uczciwie, szlachetnie i traktować będzie bezpieczeństwo i wygodę
    kierowców jako podstawę swoich zachowań?
    Prędzej to ich szefowie - posterunkowi - są odpowiedzialni są za
    wyznaczanie im celów i kierowanie ich pracą ale przecież i oni
    rekrutują się z tej samej słabo wykształconej i źle opłacanej grupy.
    Całą winę ponosi zarządzanie wysokiego szczebla czyli Komenda Główna
    Policji i MSWiA. To powinni być menedżerowie, którzy potrafią określić
    strategiczny plan i zapewnić środki do jego realizacji. Za to biorą
    pieniądze! Oni odpowiadają za niskie morale, brak szkoleń i niewłaściwe
    priorytety postawione policjantom.
    To oni są winni, że zamiast dbać o nasze bezpieczeństwo policjanci
    dbają tylko o wielkość wpływów z mandatów i wyładowują swoje zawodowe
    frustracje na kierowcach.
    Domagajmy się od polityków żeby zreformowali sposób zarządzania w
    policji. Jest to zadanie wyjątkowo trudne bo beton trzyma się mocno.
    Ale obecna sytuacje jest tak tragiczna, że trzeba coś z tym zrobić!

    > http://www.tvn24.pl/-1,1587315,0,1,policjant-nie-zap
    laci-grzywny-za-poscig,wiadomosc.html

    No

    to już totalny absurd. Jak operatorzy kina objazdowego mają niby
    filmować piratów (i "piratów") nie przekraczając dozwolonej
    prędkości??? Debilizm - zarówno w wykonaniu przełożonych, którzy
    wnieśli oskarżenie, jak i sądu grodzkiego (co niestety już mnie
    zupełnie nie dziwi). Cosik mnie się zdaję, że ukarali policmajstra za
    nieskuteczność - gonił, gonił i nie złapał. Albo jeszcze czym innym
    podpadł.

  • 33. Data: 2009-02-21 17:19:18
    Temat: Re: chłopcy radarowcy [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    (pj) pisze:
    > Słaba wola i pamiętliwość plus polska zawiść i poczucie "wadzy" - won!
    >
    > Tak wiem - idealizuję.

    Tak nieco off topic: http://www.youtube.com/watch?v=J60rDSxvzFY ;)))

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 34. Data: 2009-02-21 17:37:23
    Temat: Re: chłopcy radarowcy - kij w mrowisko - długie
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-21 02:00:30 +0100, "Mustafa" <M...@b...xx> said:

    > A prawda jest taka, że jakby nie policja i nie mandaty to na drogach
    > mielibyśmy rzeźnię.

    Skąd to wiesz? Wyczytałeś w szklanej kuli?

    > Co do "bezsensownych znaków".... Czasem oczywiście zdarzają się wpadki ale
    > jest to pomijalny margines.

    Że co??? Ty weź napisz po jakim kraju jeździsz, bo to z pewnością nie
    jest Polska.

    > - Ograniczenia do 40 przy remoncie chodnika nie postawiono na złośc
    > kierowcom, ale dlatego że wymagają tego przepisy o remontach

    Aha. Szkoda tylko że drogowcy tak chętnie stawiają te 40, gdy
    częstokroć na danym odcinku prędkość 2 razy większa jest w zupełności
    bezpieczna.

    > - Jeśli po remoncie zostało ograniczenie to wcale nie znaczy że ktoś
    > zapomniał o nim, tylko że jeszcze nie jest podpisany protokół odbioru drogi
    > i do tego czasu formalnie trwa remont i to ograniczenie MUSI tam być

    A że taki odbiór może trwać i pół roku, to już z pewnością bez
    znaczenia dla kierowców.

    > - Jeśli na prostej drodze przy lasku stoi ograniczenie do 60 to nie dlatego
    > żeby zrobić na złość kierowcom tylko dlatego że za laskiem jest dom
    > starców/szkoła/cmentarz (sprawdzone)

    Bzdury. Znaczy - nie wątpie że i w takich miejscach stawiane są
    ograniczenia, ale widziałem setki (!) znaków postawionych totalnie bez
    sensu lub takich, które może i mają uzasadnienie w nocy, w trakcie
    deszczu, ale obowiązują niby cały czas. Moja ulubiona kategoria -
    ograniczenia przed zakrętami.

    > - itp itd
    > To że nam się wydaje, że gdzieś można szybciej i ktoś bez sensu postawił
    > znaki to na 99% nam się WYDAJE bo czegoś nie wiemy (choć - powtórzę się -
    > wpadki czasem się zdarzają)

    Czy Ty przypadkiem nie mieszkasz w Austrii? Bo na miły Bug, tam właśnie
    miałem taki przeświadczenie (może poza 130 na autobahnach, ale tego to
    i austryjacy nie przestrzegają aż tak rygorystycznie).

    > I tak z ręką na sercu - ile razy widzieliście idiotów którzy są
    > potencjalnymi zabójcami ?? Ja widzę codziennie. I tylko dzięki policji nie
    > ma ich 10 razy więcej.

    Ty pacz, coprawda idiotów widuję niemal codziennie, ale jakoś
    policmajstrów strzęgących mnie przed nimi - prawie wcale. Zwłaszcza w
    mieście.

    > No i jeszcze kwestia statystyki i mediów.
    > Na drogach codziennie jest pewnie kilkaset albo kilka tysięcy patroli. Robią
    > co do nich należy i nikt ich za to nie pochwali.

    Może dlatego, że nie robią tego dobrze? Ile razy widziałeś żeby policja
    kierując ruchem rozładowywała korki? Bo ja nie mogę sobie przypomnieć
    ani razu - niemal w każdym przypadku, gdy się za to biorą, korek się
    tworzy znacznie większy. Ile razy widziałeś policjantów wystawiających
    mandat za wyprzedzanie na przejściu kogoś, kto zatrzymał się aby
    przepuścić pieszych? Wystawiających mandat debilowi, który zaparkował
    zasłaniając przejście? Sierotom, które wpieprzają się na skrzyżowanie,
    mimo że nie mają najmniejszych szans go opuścić w niedalekiej
    przyszłości? Pierdołom, które wloką się lewym pasem, gdy prawy jest
    umiarkowanie wolny? Ćwokom niesygnalizującym wykonywanych manewrów?
    Baranom w ciężarowkach, którzy naworzą nasze ulice piaskiem i błotem z
    budów itede itepe. Ale nieee, oficjalnie to tylko i wyłącznie prędkość
    jest jedynym złem na naszych drogach.

    > BTW: pewnie większośc była za zachodnią granicą - ile razy widzieliście tam,
    > że ktoś zap....la 100km/h po mieście ??

    Na odcinkach szybkiego ruchu? Wiele razy. Tyle że tam stoi zazwyczaj z
    80, a u nas często znaków brak, czyli obowiązuje ogólne 50.

  • 35. Data: 2009-02-21 18:30:12
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Aha. Szkoda tylko że drogowcy tak chętnie stawiają te 40, gdy częstokroć
    > na danym odcinku prędkość 2 razy większa jest w zupełności bezpieczna.

    czytaj ze zrozumieniem.. przeciez jesli jest na to przepis ( znaczy zakladam
    ze jest, bo tego akurat nie wiem) to nie ma jak tego obejsc.. przepis jest
    znak tez jest

    > A że taki odbiór może trwać i pół roku, to już z pewnością bez znaczenia
    > dla kierowców.
    tylko do tego policja nic nie ma prawda? jak jest przepis to trzeba go
    respektowac inaczej kto sbeknie za to ze znaku nie ma....

> [...]
    > sensu lub takich, które może i mają uzasadnienie w nocy, w trakcie
    > deszczu, ale obowiązują niby cały czas. Moja ulubiona kategoria -
    uhm, czy przypadkiem teraz ty nie wrózysz ze szklanej kuli? nie wiem, moze
    jakis promil tych znaków rzeczywiscie jest niepotrzebny... ale wiekszosc
    jest... takie jest moje zdanie.

    > Ty pacz, coprawda idiotów widuję niemal codziennie, ale jakoś
    > policmajstrów strzęgących mnie przed nimi - prawie wcale. Zwłaszcza w
    > mieście.
    oo, widzisz znów popadamy w skrajnosci.. ja widzialam i to niemało razy...

> [...]
    > naworzą nasze ulice piaskiem i błotem z budów itede itepe. Ale nieee,
    > oficjalnie to tylko i wyłącznie prędkość jest jedynym złem na naszych
    ale mowisz tak bo wiesz, czy tak ci sie wydaje?
    a statystyki co na to? bo widzisz.. jakos ja tez kilka razy miałam pogawedki
    z niebieskimi bo cos zrobilam zle.. nie, nie chodzi o predkosc... i jesli
    mialabym mówic na przykładzie własnej osoby to akurat mandaty, pouczenia czy
    kary za nadmierna predkosc ( sorki, nie wyskakujcie mi ze Jawa sie nie da ;)
    pare razy sie dalo, poza tym kilkadziesiat tys km jako przedstawiciel w
    całkiem szybkich autach robi swoe) sa naprawde jakimstam procentem w
    stosumku do innych wykroczen.

    > Na odcinkach szybkiego ruchu? Wiele razy. Tyle że tam stoi zazwyczaj z 80,
    > a u nas często znaków brak, czyli obowiązuje ogólne 50.
    tylko moze tam piesi maja nieco inna kulture chodzenia... ja sie nie odwaze
    jezdzic szybciej bo sie boje ze jakas stara baba wejdzie mi na droge.

    Mysle ze mozna jeszcze tługo toczyc piane.
    Nie ma idealów ani po tej ani po tamtej stronie barykady.
    Widzimy to, co chcemy widziec i kazdy interpretuje to na swoj indywidualny
    sposob. To prawo kazdego z nas...
    ale na pewno nie chciałabym panstwa bez policji. Sporo mozna im zarzucic, to
    fakt.. ale wiekszosc z nich przynajmniej stara sie robic co do nich
    nalezy....

    E.

  • 36. Data: 2009-02-21 18:32:37
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ja widzę.
    > Policjant to zawód "z powołania". Jak - nie przymierzając - ksiądz, czy
    > nauczyciel. Tutaj traktowanie pewnych zachowań per "też człowiek" jest nie
    > na miejscu. To _służba_ Państwu i obywatelowi.
    >
    > Słaba wola i pamiętliwość plus polska zawiść i poczucie "wadzy" - won!
    >
    > Tak wiem - idealizuję.

    alez nie,
    poczucie wladzy to skurwysynstwo. takich palantów pietnuje od razu. Tylko
    odróznijmy naduzywanie tego co sie ma na sobie od tego, ze pamietasz ze ktos
    jezdzi niebezpiecznie czy tez brawurowo....

    E.
    P.S. mnie sie tez marzy zeby kazdy kochal to co robi, i byl w tym zajebiscie
    dobry.. ale tak niema ;)

  • 37. Data: 2009-02-21 18:43:42
    Od: N1 <s...@v...pl>

> [...]
    > się uczciwie, szlachetnie i traktować będzie bezpieczeństwo i wygodę
    > kierowców jako podstawę swoich zachowań?

    No to za bezpieczny łikend, Władziu!

  • 38. Data: 2009-02-21 19:50:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-21 19:30:12 +0100, "Easy" <e...@o...nospam.org> said:

    > czytaj ze zrozumieniem.. przeciez jesli jest na to przepis ( znaczy
    > zakladam ze jest, bo tego akurat nie wiem) to nie ma jak tego obejsc..
    > przepis jest znak tez jest

    Aha, czyli przepis to świętość, choćby i debilny? Zresztą nie upieram
    się, że to tylko i wyłącznie wina samych drogowców, nie tylko w tym
    miejscu naszym przepisom daleko do doskonałości.
    Jeszcze takie porównanie: w zeszłym roku miałem okazję jechać po
    odcinku autostradu Stryków-Poznań, gdzie z 1/4 jest w remoncie (szkoda
    że z tego powodu nie obiżyli ceny) oraz po austryjackiej autobahnie,
    gdzie też był remoncik. Pomijając różnicę w długości (u astryjaków
    raptem z 10 km), kolosalna różnica była właśnie w oznakowaniu - u nas
    na całej długości 40, wszyscy jadą 70-80 i jest dobrze. Miesiąc później
    bez większych zmian. A w Austrii - 90, później 70, na chwilę 40,
    później znów 80, wszyscy w miarę grzecznie to co na znakach, niektórzy
    z małą korektą +10. Jak jechałem 2 tygodnie później, to nie dość że
    remont krótszy, to i konfiguracja znaków nieco inna, dostosowana do
    aktualnych warunków w czasie remontu. No ale przecież to jakaś
    technologia kosmiczna, wymagająca HGW jak bardzo zaawansowanej
    technologii... :-/

    > tylko do tego policja nic nie ma prawda? jak jest przepis to trzeba go
    > respektowac inaczej kto sbeknie za to ze znaku nie ma....

    Policja mogłaby się nie czaić na takich odcinkach, zdając sobie
    doskonale sprawę, że ograniczenia nie przystają do rzeczywistości. A
    tak tylko utwierdzają obywateli w przekonaniu, że nie dość że znaki
    debilnie postawione, to stróżom prawa zależy tylko na zasilaniu kasy
    państwowej poborem podatku od prędkości. W ten sposób właśnie się
    buduje ogólny brak poszanowania prawa. No ale cóż, wzorce wyniesione z
    systemu słusznie minionego jasno mówią, że najwygodniej jest zrobić z
    ludzi przestępców głupim prawem i ich ścigać (ach, te statystyki!), niż
    działać prewencyjnie i nie dopuszczać do sytuacji, gdzie łamanie prawa
    staje się powszechną uznawaną koniecznością.

    > uhm, czy przypadkiem teraz ty nie wrózysz ze szklanej kuli? nie wiem,
    > moze jakis promil tych znaków rzeczywiscie jest niepotrzebny... ale
    > wiekszosc jest... takie jest moje zdanie.

    Większość? Litości... Weź może pojedź gdzieś dalej, trzymaj się ściśle
    wszystkich ograniczeń, napisz tu wtedy ile czasu jechałaś i jakie masz
    na ten temat wrażenia.

    > oo, widzisz znów popadamy w skrajnosci.. ja widzialam i to niemało razy...

    Na ulicach Wawy patrole drogówki można zobaczyć głownie przy
    stłuczkach/wypadkach, albo w czasie akcji suszenia. Tak poza tym
    wielokrotnie widziałem jak bedąc w ruchu, dokładnie głęboko w dupie
    mieli ludzi robiących w ich polu widzenia różne głupie rzeczy. Nieraz
    też widziałem radiolkę drogówki pakującą się na zakorkowane
    skrzyżowanie, jeżdżącą bez kierunków i z prędkością ponadprzepisową
    (znaczy - jechali jak wszyscy).

    > ale mowisz tak bo wiesz, czy tak ci sie wydaje?

    Mowa była chyba o odczuciach, nie? No więc ja na podstawie obserwacji
    otaczającej mnie rzeczywistości mam takie, a nie inne odczucia.

    > a statystyki co na to?

    A nie wiem. Może przytoczysz?

> [...]
    > pare razy sie dalo, poza tym kilkadziesiat tys km jako przedstawiciel w
    > całkiem szybkich autach robi swoe) sa naprawde jakimstam procentem w

    Moje obserwacje na własnej osobie i paru znajomych zupełnie temu
    przeczą. Owszem, dostałem raz na kilka mandat za coś innego (zawracanie
    na rondzie), ale to nawet nie od drogówki i później żałowałem, że
    jednak nie odmówiłem przyjęcia - w sądzie jest jeszcze coś takiego, jak
    kara proporcjonalna do szkodliwości, ja zostałem ukarany mandatem
    zupełnie niewspółmiernie wysokim.

    > tylko moze tam piesi maja nieco inna kulture chodzenia... ja sie nie
    > odwaze jezdzic szybciej bo sie boje ze jakas stara baba wejdzie mi na
    > droge.

    Nooo. Np. w Wawie na moście Świętokrzyskim, Maczka czy wielu innych
    miejscach, gdzie są po 2-3 pasy w każdą strone, pas zieleni, przejścia
    co kilometr, albo i rzadziej. No i oczywiście brak znaków podnoszących
    dozwolobą prędkość. A 70 to w tych miejscach jedzie korek. Ale nic to,
    żyjmy sobie dalej w zakłamaniu i fikcji, z pewnością bardziej
    rygorystyczne egzekwowanie przepisów napełni serca obywateli miłością
    do państwa i powszechnym poczuciem bezpieczeństwa.

    > ale na pewno nie chciałabym panstwa bez policji. Sporo mozna im
    > zarzucic, to fakt.. ale wiekszosc z nich przynajmniej stara sie robic
    > co do nich nalezy....

    Ja tam do samych policjantów nic nie mam. To nie do końca ich wina, że
    są źle opłacani, źle zarządzani i często źle wyszkoleni.

  • 39. Data: 2009-02-21 21:39:29
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > Aha, czyli przepis to świętość, choćby i debilny? Zresztą nie upieram się,
    > że to tylko i wyłącznie wina samych drogowców, nie tylko w tym miejscu
    > naszym przepisom daleko do doskonałości.
    ale ani ja ani ty nie jestesmy od ustanawiania prawa. Policja jest od
    respektowania tego. Nie mnie oceniac czy cos jest debilne czy nie, nikt mi
    nie dal takiej władzy.

> [...]
    > nieco inna, dostosowana do aktualnych warunków w czasie remontu. No ale
    > przecież to jakaś technologia kosmiczna, wymagająca HGW jak bardzo
    cisnie mi sei na usta tylko jedno.. to co ty tu jeszcze robisz?
    Żyjemy w takim kraju w jakim zyjemy. powtórze jeszcze raz wiekszymi literami
    POLICJA JEST OD RESPEKTOWANIA PRAWA miej lub bardziej debilnego.
    My tu nie rozmawiamy o tym kto i jakie znaki ustawia ( choc ustalilismy juz
    ze zgodnie z jakimistam przepisami) tylko o tym, ze jak stoi znak to trzeba
    go respektowac i juz.
    kto ci dal prawo jedne przepisy uznawac za warte respektowania a inne nie?
    na twój własny uzytek prosze bardzo, ale to kraj, gdzie jednak wszyscy
    powinnismy szanowac ( debilne) prawo.

> [...]
    > głupim prawem i ich ścigać (ach, te statystyki!), niż działać prewencyjnie
    > i nie dopuszczać do sytuacji, gdzie łamanie prawa staje się powszechną
    ja dalej nie wiem dlaczego masz tylko takie doswiadczenia ze strózami
    prawa...
    no ni cholery nie rozumiem, a jak pisałam jezdziłam sporo i to po sporym
    kawalku polski...
    Moze to kwestia mentalnosci i podejscia?

    z reszta.. prewencja powiadasz... no dobra, byłaby wieksza gdyby było ich
    bardziej widac...
    ale i tak wciaz w narodzie nie zagonoł duch mrugania swiatłami, wtedy
    prewencyjnie wiekszosc kierowców zwalnia - cel osiagniety. Reszta daje sobie
    znac na CB ze stoja - znów czesc ludzi zwalnia - znow cel prewencyjny
    osiagniety.

    > Większość? Litości... Weź może pojedź gdzieś dalej, trzymaj się ściśle
    > wszystkich ograniczeń, napisz tu wtedy ile czasu jechałaś i jakie masz na
    > ten temat wrażenia.
    i tu bys sie zdziwil.

    zrobiłam sobie kiedys taki test.. trasa stala, poruszałam sie nia
    praktycznie co drugi dzien, jazda niemal na pamiec. Długosc trasy okolo 100
    km, wiec dosc miarodajne
    raz jechałam jak wariat, lamiac wszelkie mozliwe zakazy, wyprzedzajac na
    wariata i goniac ile sie dało.. efekt - około 55 minut. raz pojechałam jak
    ostatnia ciota.. wolno, zgodnie z zasadami.. no moze rzeczywiscie nei
    rzeczona 40, ale bardzo blisko jej.. i wiesz co? róznica była jakies 10
    minut.. ja nei wiem, ale dla takiej róznicy nie warto ryzykowac kilkoma
    stówami.. lepiej wczesiej wyjechac

    Zupełnie inny temat to to, ze ja lubie jezdzic szybko autem i czasami lamie
    przepisy dla przyjemnsci. Tyle ze jak dostane wtedy mandat to w duchu mysle
    "nalezało mi sie od dawna, bo nie raz przegiłam. dobrze ze tylko tyle
    dostalam"

    Tak. Jestem idealistka z niereformowalna wiara w ludzi.. i co mi zrobisz?;)

> [...]
    > widziałem radiolkę drogówki pakującą się na zakorkowane skrzyżowanie,
    > jeżdżącą bez kierunków i z prędkością ponadprzepisową (znaczy - jechali

    no ja rozumiem ze warszawa to stoilica i wsyzcy powinnismy brac z niej
    przykład.. ale uswiadomie ci. warszawa to nie cała polska... moze gdzie
    indziej jest jednak bardziej podobnie do tego co ja mowie?

> [...]
    > rygorystyczne egzekwowanie przepisów napełni serca obywateli miłością do
    > państwa i powszechnym poczuciem bezpieczeństwa.

    moze macie za duzo aut;)

    wiesz, dyskusja robi sie akademicka ( o ile od pocztku nie była) po prostu
    mamy zupełnie inna wizje swiata
    Jeszcze raz pokresle - nie twierdze ze policja to anioły w niebieskich
    mundurkach. ale nei twierdze tez ze sa zli.
    Robia swoje, czyli to co kaze im sie robic, raz bardziej sumiennie raz
    mniej. My, kierowcy nie jestesmy swieci a prawo nie jest doskonałe.

    nieco tolerancji dla niebieskich i na pewno bedzie ci sie lzej zylo z wizja
    suszarek przy drodze czy tez braku niebieskich tam, gdzie chcialbys zeby
    byli.
    Generalnie i tak bez nich swiat byłby o wiele gorszy...

    dla mnie EOT, bo jzu dalej w tej dyskusji nic nie wniesiemy.. a o bicie
    piany tu nie chodzi , prawda?

    E.

  • 40. Data: 2009-02-22 07:28:02
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Easy pisze:

    > ale ani ja ani ty nie jestesmy od ustanawiania prawa. Policja jest od
    > respektowania tego. Nie mnie oceniac czy cos jest debilne czy nie, nikt
    > mi nie dal takiej władzy.

    Znaczy nie respektowania, tylko pilnowania i wyciągania konsekwencji.
    Ale dlaczego pinuje i wyciąga konsekwencje tylko w odniesieniu do
    niektórych przepisów?
    Dlaczego kilka dni temu, nocą w czasie normalnej widoczności ( było
    zimno i prawie nie padał śnieg) pilicjanci stali na poboczu strzelając z
    lasera, nie zwracając zupełnie uwagi na debili oślepiających innych
    użytkowników drogi halogenami?
    Panu komendantu zależy tylko na ilości kasy z mandatów ( tak, wiem nie
    idą na policję, ale są ważnym czynnikiem w ocenie pracy policjanta) i na
    statystykach. Policja w naszym kochanym kraju jest od ściągania podatku
    za prędkość. W głównej mierze.