  • 1. Data: 2009-02-20 13:42:00
    Temat: oficjalna strona grupy
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    tak se zacznę nowy wątek. Zatem - Jacek Różański podjął się pracy nad
    ożywieniem martwej dotychczas strony plrecmotocykle.riders.pl
    Jako współtwórca istniejącej dotychczas strony przekazałem Jackowi niezbędne
    dane. I życzenia sukcesu :))))
    Będzie ją robił całkowicie po swojemu.

    Gdyby ktos chciał go wspomóc byłoby miło.

    b.

  • 2. Data: 2009-02-20 13:46:59
    Temat: Re: oficjalna strona grupy
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Budyń pisze:
    > tak se zacznę nowy wątek. Zatem - Jacek Różański podjął się pracy

    Jak to posiadanie motocykla zmienia człowieka, choćby i derechtorem był ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-02-20 14:17:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Budyń pisze:
> [...]
    > dane. I życzenia sukcesu :))))
    > Będzie ją robił całkowicie po swojemu.
    >
    > Gdyby ktos chciał go wspomóc byłoby miło.

    OSiR Lubawa dosponsoruje strone :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-02-20 14:32:13
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 20 Feb 2009 15:17:55 +0100
    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > OSiR Lubawa dosponsoruje strone :)

    Każdy kto czuje się w powinności może sypnąć groszem.
    Przynajmniej ja sie moge coś dorzucić ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-02-20 16:00:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sqeeb pisze:

    > Każdy kto czuje się w powinności może sypnąć groszem.
    > Przynajmniej ja sie moge coś dorzucić ;-]

    Wykorzystując entuzjazm (bo chyba nie - tfu! - słomiany zapał?) Ojca
    Dyrechtora Jacka podrzucam niniejszym ideę utworzenia fundacji (OPP) a
    następnie opływanie w luksusy i przy okazji... stjuningowanie do
    hiper-nowoczesnej formy strony www oficjalnej preclowej za 1% z PIT-ów.

    p.s. za pomysł: prowizja w postaci zezwolenia na elektro-performens
    podczas Żurańskowiska, i co się z tym wiąże: jakieś parę tysi na upgrade
    sprzętu muz. ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-02-20 19:29:11
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Budyń pisze:
> [...]
    > ożywieniem martwej dotychczas strony plrecmotocykle.riders.pl
    > Jako współtwórca istniejącej dotychczas strony przekazałem Jackowi niezbędne

    O kurwa...

    powodzenia :-)

    --
    piomay

  • 7. Data: 2009-02-20 20:32:04
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuczu pisze:

    > OSiR Lubawa dosponsoruje strone :)

    Raczej chodzi o know-how, bo dysponuję tylko chęciami :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 8. Data: 2009-02-20 20:45:53
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Budyń pisze:

    > Jako współtwórca istniejącej dotychczas strony przekazałem Jackowi niezbędne
    > dane. I życzenia sukcesu :))))

    z deszczu pod rynne, jak to mawiała moja babcia :)

    --
    piomay

  • 9. Data: 2009-02-20 22:10:14
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Jacek Różański" napisał :
    > Raczej chodzi o know-how, bo dysponuję tylko chęciami :)

    Gdybyś dysponował wizją i koncepcją, to prawodpodobnie mógłbym coś pomóc, że
    w sensie oprogramować tę wizję/koncepcję. Jak coś - chętnie pomogę, choć
    myślę, że nie tylko ja mam takie możliwości tutaj (hateemele, pehapy i
    dżawaskripty ;) ).
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 10. Data: 2009-02-21 00:17:05
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Wojciech G. pisze:

> [...]
    > pomóc, że w sensie oprogramować tę wizję/koncepcję. Jak coś - chętnie
    > pomogę, choć myślę, że nie tylko ja mam takie możliwości tutaj

    Nie przesadzajmy, prostota istotą geniuszu :)