  • 51. Data: 2009-02-23 10:20:19
    Temat: Re: chłopcy radarowcy - kij w mrowisko - długie
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Easy pisze:

    > ale ani ja ani ty nie jestesmy od ustanawiania prawa.
    > Nie mnie oceniac czy cos jest debilne czy nie, nikt
    > mi nie dal takiej władzy.

    Ale może kiedyś "odpowiesz" za ślepe respektowanie prawa. Masz szczęście
    że nie mieszkasz w państwie totalitarnym

    > kto ci dal prawo jedne przepisy uznawac za warte respektowania a inne
    > nie?
    Zbiorowa ludowa mądrość będąca choćby podstawą demokracji, która
    ustanawia i zmienia władze?. A jeśli któraś demokracja zacznie zbaczać,
    poczytaj europejską historię XX wieku. Hitler został wybany w
    demokratycznych wyborach.
    Tak z tej historii- proces norymberski, wyroki na żołnierzy
    strzelających do cywilów próbujących przekroczyć mur berliński, itd.
    Oni też tłumaczyli się wówczas AKTUALNIE obowiązującymi przepisami. I
    rzeczywiście takie przepisy obowiązywały.

    --
    AL F650 & LC4