    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: chłopcy radarowcy - kij w mrowisko - długie
    Date: Sat, 21 Feb 2009 18:37:23 +0100

    On 2009-02-21 02:00:30 +0100, "Mustafa" <M...@b...xx> said:

    > A prawda jest taka, że jakby nie policja i nie mandaty to na drogach
    > mielibyśmy rzeźnię.

    Skąd to wiesz? Wyczytałeś w szklanej kuli?

    > Co do "bezsensownych znaków".... Czasem oczywiście zdarzają się wpadki ale
    > jest to pomijalny margines.

    Że co??? Ty weź napisz po jakim kraju jeździsz, bo to z pewnością nie
    jest Polska.

    > - Ograniczenia do 40 przy remoncie chodnika nie postawiono na złośc
    > kierowcom, ale dlatego że wymagają tego przepisy o remontach

    Aha. Szkoda tylko że drogowcy tak chętnie stawiają te 40, gdy
    częstokroć na danym odcinku prędkość 2 razy większa jest w zupełności
    bezpieczna.

    > - Jeśli po remoncie zostało ograniczenie to wcale nie znaczy że ktoś
    > zapomniał o nim, tylko że jeszcze nie jest podpisany protokół odbioru drogi
    > i do tego czasu formalnie trwa remont i to ograniczenie MUSI tam być

    A że taki odbiór może trwać i pół roku, to już z pewnością bez
    znaczenia dla kierowców.

    > - Jeśli na prostej drodze przy lasku stoi ograniczenie do 60 to nie dlatego
    > żeby zrobić na złość kierowcom tylko dlatego że za laskiem jest dom
    > starców/szkoła/cmentarz (sprawdzone)

    Bzdury. Znaczy - nie wątpie że i w takich miejscach stawiane są
    ograniczenia, ale widziałem setki (!) znaków postawionych totalnie bez
    sensu lub takich, które może i mają uzasadnienie w nocy, w trakcie
    deszczu, ale obowiązują niby cały czas. Moja ulubiona kategoria -
    ograniczenia przed zakrętami.

    > - itp itd
    > To że nam się wydaje, że gdzieś można szybciej i ktoś bez sensu postawił
    > znaki to na 99% nam się WYDAJE bo czegoś nie wiemy (choć - powtórzę się -
    > wpadki czasem się zdarzają)

    Czy Ty przypadkiem nie mieszkasz w Austrii? Bo na miły Bug, tam właśnie
    miałem taki przeświadczenie (może poza 130 na autobahnach, ale tego to
    i austryjacy nie przestrzegają aż tak rygorystycznie).

    > I tak z ręką na sercu - ile razy widzieliście idiotów którzy są
    > potencjalnymi zabójcami ?? Ja widzę codziennie. I tylko dzięki policji nie
    > ma ich 10 razy więcej.

    Ty pacz, coprawda idiotów widuję niemal codziennie, ale jakoś
    policmajstrów strzęgących mnie przed nimi - prawie wcale. Zwłaszcza w
    mieście.

    > No i jeszcze kwestia statystyki i mediów.
    > Na drogach codziennie jest pewnie kilkaset albo kilka tysięcy patroli. Robią
    > co do nich należy i nikt ich za to nie pochwali.

    Może dlatego, że nie robią tego dobrze? Ile razy widziałeś żeby policja
    kierując ruchem rozładowywała korki? Bo ja nie mogę sobie przypomnieć
    ani razu - niemal w każdym przypadku, gdy się za to biorą, korek się
    tworzy znacznie większy. Ile razy widziałeś policjantów wystawiających
    mandat za wyprzedzanie na przejściu kogoś, kto zatrzymał się aby
    przepuścić pieszych? Wystawiających mandat debilowi, który zaparkował
    zasłaniając przejście? Sierotom, które wpieprzają się na skrzyżowanie,
    mimo że nie mają najmniejszych szans go opuścić w niedalekiej
    przyszłości? Pierdołom, które wloką się lewym pasem, gdy prawy jest
    umiarkowanie wolny? Ćwokom niesygnalizującym wykonywanych manewrów?
    Baranom w ciężarowkach, którzy naworzą nasze ulice piaskiem i błotem z
    budów itede itepe. Ale nieee, oficjalnie to tylko i wyłącznie prędkość
    jest jedynym złem na naszych drogach.

    > BTW: pewnie większośc była za zachodnią granicą - ile razy widzieliście tam,
    > że ktoś zap....la 100km/h po mieście ??

    Na odcinkach szybkiego ruchu? Wiele razy. Tyle że tam stoi zazwyczaj z
    80, a u nas często znaków brak, czyli obowiązuje ogólne 50.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco