  • 1. Data: 2011-09-07 09:20:58
    Temat: cent w TME
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    jakie sa wasze opinie na temat cen w TME
    glownie chodzi o elementy elektroniczne scalaki, tranzystory, kondzioi itd

    ma ktos taniej i rownie sprawnie?

  • 2. Data: 2011-09-07 10:06:40
    Temat: Re: cent w TME
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-07 11:20, gsm pisze:
    > jakie sa wasze opinie na temat cen w TME
    > glownie chodzi o elementy elektroniczne scalaki, tranzystory, kondzioi itd
    >
    > ma ktos taniej i rownie sprawnie?

    W TME nie jest ani sprawnie ani tanio !

  • 3. Data: 2011-09-07 10:38:34
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-09-07 12:06, Jerzy Dombczak pisze:

    > W TME nie jest ani sprawnie ani tanio !

    Zgadza się. Problemy przy byle okazji, potrafią sprzedać element który
    jest na stronie internetowej, przy odbiorze zamówienia okazuje się, że
    go fizycznie w magazynie nie było. Ma przyjść za tydzień, dociera za 3
    miesiące. Kasa w tym czasie leży na ich koncie. ITD.
    K.

  • 4. Data: 2011-09-07 10:56:51
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > miesiące. Kasa w tym czasie leży na ich koncie. ITD.

    mało tego, jak elementu nie ma w magazynie to dosyłają... paczką pobraniową
    z dodatkowymi kosztami wysyłki mimo iż piszą gdzieś, że dosyłanie darmowe...

    ale...

    mają wszystko i to jest najważniejsze, a że drogo?

  • 5. Data: 2011-09-07 11:01:01
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > dosyłanie darmowe...
    >
    > ale...
    >
    > mają wszystko i to jest najważniejsze, a że drogo?

    Wszystko? U mnie zamówienia w TME to 10% obrotu. Drobnicę kupuję, typu
    rezystory, baterie, lutowie. Z np. MSP430 mają układy sprzed 5-10 lat,
    przetworniki ADC podobnie. itd.
    K.

  • 6. Data: 2011-09-07 11:02:19
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "gsm" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jakie sa wasze opinie na temat cen w TME
    > glownie chodzi o elementy elektroniczne scalaki, tranzystory, kondzioi itd
    > ma ktos taniej i rownie sprawnie?

    Jak są inni lepsi to bierz u innych
    TME ma ogromny katalog, ceny umiarkowane, dostarczają jak mają -czasami
    wcale

  • 7. Data: 2011-09-07 11:09:43
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    > ma ktos taniej i rownie sprawnie?

    Podajcie alternatywnych dostawcow.

    Ja generalnie jakos sie dogaduje i dosylane paczki wysylaja na swoj koszt.
    Generalnie troche sie pochrzanilo jak zmienili sytem na jakis szwabski -
    kiedys bylo lepiej.

    ale jak macie kogos lepszego to prosze mi podac

  • 8. Data: 2011-09-07 13:44:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 07.09.2011 13:09, gsm pisze:

    > Podajcie alternatywnych dostawcow.

    farnell, digikey, kamami - zależy co

    Michoo

  • 9. Data: 2011-09-10 00:30:16
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-07 12:38, John Smith pisze:

> [...]
    > go fizycznie w magazynie nie było. Ma przyjść za tydzień, dociera za 3
    > miesiące. Kasa w tym czasie leży na ich koncie. ITD.

    Ja prawie nigdy nie mam z nimi problemów. O godzinie 16 pakuję do
    koszyka, płacę płace paypalem i o 9 rano mam towar. Od paru lat
    większość zakupów robię przez TME. Nie opłaca mi się jeździć po sklepach
    we Wrocku. Tansi niż Elfa. A wpadki z zapakowaniem innego towaru
    zdarzają się i Elfie i innym dostawcom. A zamówienie w Elfie, Distrelec
    czy czy innych trwa ze 3 dni a nie 1. Taniej niektóre rzeczy są w
    Farnellu a jeszcze taniej W Digikey.

    MD

  • 10. Data: 2011-09-10 09:04:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Ja również, jako hobbysta, nie narzekam na jakość i szybkość obsługi w
    TME. Np. nigdy nie zdarzyło mi się abym płacił za przesyłkę drugiej
    części zamówienia tak jak to ktoś wcześniej napisał. Nigdy też nie było
    tak, że sprzedali mi coś czego nie mieli w magazynie. Tzn. w zasadzie
    tak było, ale była też przy tym informacja że danego towaru brak jest w
    magazynie i trzeba będzie poczekać ileś tam czasu. Z drugiej strony
    niektóre ceny rzeczywiście mają mało atrakcyjne. Ale skoro hobbyści nie
    kupują w ilościach wagonowych to osobiście nie widzę większego problemu. :-)