    From: "szufla" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: celowe o?lepianie w nocy-co Wy by?cie zrobili?
    Date: Tue, 21 Jun 2011 18:42:27 +0200

    Pierwszy raz na 112, ale nikt nie odbieral (dawno to bylo jak numer dopiero
    wchodzil :) a potem na 997 i gosc zareagowal bardzo pozytywnie, nie zbywal
    mnie.
    Z Tirem mialem kiedys przeprawe jak mnie poganial przy fotoradarach w tym
    przy ograniczeniu do 90 na 8 przy wjezdzie do Ostrowi Maz. ( pewnie widzial,
    ze radar nie jest zaladowany, ja nie) wtedy gdy dodzwonilem sie na 112
    kazano mi skorzystac z 997 bo tamten to ratunkowy. Zgloszenie przyjeto,
    potem nie wiem co sie dzialo bo odjechalem, to byl jakis litwin.

    sz.