  • 21. Data: 2011-06-21 16:32:24
    Temat: Re: celowe oślepianie w nocy-co Wy byście zrobili?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomek,

    Tuesday, June 21, 2011, 4:31:36 PM, you wrote:

    > Dobrze, jeśli nie co innego.

    Dość karmienia - *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-06-21 16:34:48
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 21/06/2011 15:12, P.B. wrote:

    > Ja bym z całej siły dał w heble i kazał napisać sobie oświadczenie, że mi
    > wjechał. O ile bym przeżył :-)
    >
    > A tak serio: na debili nie ma rady. Mi się w sobotę uwiesił na zderzaku
    > jakiś VW transporter na obwodnicy Świecia. Dotknąłem lekko hamulca by się
    > pozbyć natręta, to pyszczył coś na CB, ale odstęp trzymał już
    > rozsądniejszy.

    Świetny plan, 20 ton wjeżdżające w dupę w ramach nauczki. Koleżance ktoś
    na światłach wjechał w tył samochodu, przez kilka tygodni chodziła w
    kołnierzu, bo jakoś nieszczęśliwie przeskoczył jej kręg szyjny.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 23. Data: 2011-06-21 16:36:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomek

    > Przy 70 km/h (19,44 m/sek) 6 km odcinek przejedzie sie przez 308 sek.
    > Porzy 63 km/h przez 342 sek. Różnica 34 sekundy. Tym właśnie ogarniam
    > sytuację, są wypadki bez sensu gdzie za cenę parudziesięciu sekund
    > tworzy się niebezpieczne sytuacje na drodze.

    Gdybyś ogarniał to dałbyś radę jechać bezpiecznie 70 km/h.

  • 24. Data: 2011-06-21 16:37:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomek

    > Poczytaj sobie wpierw to co sam piszesz.

    Ja bardzo często robię sobie żarty.

  • 25. Data: 2011-06-21 16:37:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-21 16:28, kamil pisze:

    > 70 to jest MAKSYMALNE ograniczenie prędkości. Tocząc się 40 faktycznie
    > mógłbym być podejrzany o złośliwość, ale 63hm/h? Skoro wyprzedzać nie
    > można to to nie jest jakiaś szeroka droga z dobrą widocznością, minuta
    > różnicy na 10km nikogo nie zbawi, a na takim odcinku na pewno znajdziesz
    > miejsce do wyprzedzenia.

    Zwłaszcza na remontowanym odcinku o pasach rozdzielonymi słupkami.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 26. Data: 2011-06-21 16:37:48
    Od: Paul <e...@e...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=k-cPpkmQ3ec&t=1m09s

  • 27. Data: 2011-06-21 16:38:23
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

> [...]

    Tym właśnie ogarniam sytuację, są wypadki bez sensu
    gdzie za cenę parudziesięciu sekund tworzy się niebezpieczne
    T.

  • 28. Data: 2011-06-21 16:39:29
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

  • 29. Data: 2011-06-21 16:40:18
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > 70 to jest MAKSYMALNE ograniczenie prędkości.

    ROTFL a znasz jakieś inne ograniczenie?

    Tocząc się 40 faktycznie
    > mógłbym być podejrzany o złośliwość, ale 63hm/h?
    Tak, 63 też, skoro warunki pozwalają. No ale trzeba jeszcze mieć ochotę,
    zapomniałem. :-P

    Skoro wyprzedzać nie
    > można to to nie jest jakiaś szeroka droga z dobrą widocznością, minuta
    > różnicy na 10km nikogo nie zbawi, a na takim odcinku na pewno znajdziesz
    > miejsce do wyprzedzenia.

    Skoro jest zakaz to nie interesuje mnie czy jest miejsce czy nie do
    wyprzedzania.
    A może kogoś zbawi? Nie każdy jedzie od chałupy do chałupy we wsi. Są
    ludzie, którzy jadą 500km albo więcej a potem trafią na pierdołę-egoistę
    który ma okres bo jedzie 63/70 "BO TAK".

    mario

  • 30. Data: 2011-06-21 16:40:30
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-21 16:34, kamil pisze:
    > Świetny plan, 20 ton wjeżdżające w dupę w ramach nauczki. Koleżance ktoś
    > na światłach wjechał w tył samochodu, przez kilka tygodni chodziła w
    > kołnierzu, bo jakoś nieszczęśliwie przeskoczył jej kręg szyjny.

    jeszcze nie widziałem baby, która by regulowała zagłówek przed jazdą,
    więc pretensje niech ma do siebie