  • 11. Data: 2011-03-26 14:27:06
    Temat: Re: [było?] Fiesta vs Sierra
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-26 10:00, Grzegorz Prędki pisze:
    > Serio?

    2:20... zderzak, chłodnica, wentylator, macperson...
    czegoś brakuje pośrodku. W tym Volvo chyba 940 z innego
    crashtestu jakoś też brakowało kilku ważnych elementów.

    Nie mówię, że z silnikiem wyszłoby lepiej/gorzej... ale takich
    samochodów bez silnika chyba za wiele w ruchu nie ma.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 12. Data: 2011-03-27 00:20:34
    Temat: Re: [bylo?] Fiesta vs Sierra
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Rychu" <r...@a...pl> wrote in message
> [...]

    Szczerze mowiac watpie zeby ADAC ryzykowal swoja reputacje i robil testy
    wybrakowanymi samochodami. Twierdzisz ze widzisz w 2:20 brak silnika? Ja
    szczerze mowiac nie widze. Zreszta nawet gdyby naprawde bylo widac jakas
    luke to i tak nie wiesz co sie dzieje z silnikiem przy takim zdrzerzeni. Czy
    samochody nie sa tak budowane zeby silnik i skrzynia wjezdzaly pod kabine
    pasazerska?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 13. Data: 2011-03-27 10:55:19
    Temat: Re: Fiesta vs Sierra
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 25 Mar, 21:04, Rychu <r...@a...pl> wrote:
    > Życzę wszystkim grupowiczom, by jeśli już muszą w coś walić, to
    > na swojej drodze spotykali jedynie takie samochody bez silnika
    > jak te z volva i sierry z "crash-testów".

    Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
    http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4

    Tez z niej wyjeli silnik?

    Na marginesie - ten rozbryzg paliwa z baku jest z lekka
    przerazajacy... Ale co tam, grunt ze stare i dobre, nie to co
    dzisiejsze plastikowe zabawki ;-)

    --
    pzdr
    Alex

  • 14. Data: 2011-03-27 11:00:42
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-27 00:20, Iguan007 pisze:
> [...]
    > samochody nie sa tak budowane zeby silnik i skrzynia wjezdzaly pod kabine

    Nie wiem jak kiedyś... pooglądałem sobie trochę crashtestów (sierry
    i nowej fiesty) znalezionych na jutubie. Co prawda nie ma podanych
    parametrów, ale pewnie były zbliżone i faktycznie ta sierra składa,
    się jak domek z kart, natomiast fiesta wypada bardzo solidnie, zarówno
    przy przesuniętych czołowych, jak i przy bocznych. Może tam jednak
    był ten silnik, tym bardziej, że 1.6 i 1.8 zajmowały strasznie mało miejsca.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 15. Data: 2011-03-27 12:41:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 01:55:19 -0700 (PDT), Alex81 wrote:
    >Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
    >http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4
    >Tez z niej wyjeli silnik?

    A cos dowodzi ze nie wyjeli ?
    Kiepska jakosc, nie widze - ale wypadl czy co ?

    http://www.youtube.com/watch?v=KhKS5k3Kyt4&feature=r
    elated
    juz nie wiem - sierra to, granada czy scorpio, ale zwracam uwage ze
    silnik maja ustawiony wzdluznie i na srodku, wiec takie zderzenie
    "40%" moglo silnik ominac ..

    >Na marginesie - ten rozbryzg paliwa z baku jest z lekka
    >przerazajacy... Ale co tam, grunt ze stare i dobre, nie to co
    >dzisiejsze plastikowe zabawki ;-)

    Tylko ze sierra ma w miare normalny korek paliwa, wiec nie powinno sie
    to inaczej zachowywac niz w wielu innych pojazdach. Watpie zeby sie
    normalny korek wyrwal. Dolali wody i nie zatkali ?

    Tak nawiasem mowiac to sierra ma bak calkowicie z tylu, wystawiony na
    uderzenia, podobnie jak ten amerykanski ... pinto ? Tylko ze w Europie
    jakos nie bylo nadmiernych narzekan ze sie zapala.
    W Pinto tez ponoc w praktyce nie.

    J.

  • 16. Data: 2011-03-27 12:46:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 10:00:21 +0100, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Serio?

    Serio...

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-03-27 13:08:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-27 10:55, Alex81 pisze:
    > Jak rozumiem Twoja teoria spiskowa tlumaczy np. ponizszy film?
    > http://www.youtube.com/watch?v=K-eFHwcjUr4

    "Don't you hate it when you are driving around, minding your own
    business and OMFG A FUCKIN' WALL JUMPS IN FRONT OF YOU? Even though the
    car wuz totally transforming to another state of matter and the fuel cap
    said: Screw you guys...I'm going home ..., the sunroof wuz completely
    intact. I mean...you fuck up the whole car....and you die.....but you do
    it in style....I mean...you've got a perfectly working sunroof. I keed
    the Ford SIERRA. I love that car. Have one, will keep it until I die."

    :D

  • 18. Data: 2011-03-27 13:43:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-27 12:41, J.F. pisze:

> [...]
    > uderzenia, podobnie jak ten amerykanski ... pinto ? Tylko ze w Europie
    > jakos nie bylo nadmiernych narzekan ze sie zapala.

    Tylko, że Sierra jest 4-drzwiowa i ci z tyłu mają większe szanse na
    ucieczkę w razie pożaru niż z 3-drzwiowego Pinto.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 19. Data: 2011-03-27 15:36:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 12:41:39 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > juz nie wiem - sierra to, granada czy scorpio, ale zwracam uwage ze
    > silnik maja ustawiony wzdluznie i na srodku, wiec takie zderzenie

    Nie mogło. Przypomnij sobie jak silnik jest mocowany.

    > Tak nawiasem mowiac to sierra ma bak calkowicie z tylu, wystawiony na
    > uderzenia, podobnie jak ten amerykanski ... pinto ? Tylko ze w Europie
    > jakos nie bylo nadmiernych narzekan ze sie zapala.

    Wiele aut ma tak i dzisiaj...

    --

  • 20. Data: 2011-03-27 15:36:41
    Od: "White Power " <l...@g...pl>

    A ciekawi mnie jaka jest przeszłość tej ścierki, bo chyba takiego zjawiska jak
    zmęczenie materiału nikt nie bierze pod uwagę?
    Mogli by 20 lat temu odstawić kilka ścierek do magazynu i potem takie salonowe
    stukać z nowymi fiestami. Wynik (nawet jak będzie taki sam jak na filmiku)
    będzie oczywisty i niepodważalny.