  • 1. Data: 2011-03-25 13:11:04
    Temat: Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Szukam samochodu do firmy. Potrzebuję koniecznie kombicę niestety nie mam
    specjalnie dużego budżetu. Zakładam zakup za 5000pln plus włożenie w
    niego po zakupie do maks 2000pln.

    Samochód będzie do pracy, więc średnio mnie interesuje wygląd, nie mam
    żądnych uprzedzeń do konkretnych marek. Samochód ma być trwały w
    utrzymaniu i w miarę solidny. Gdyby części były równie takie to super :)

    Co możecie polecić? Wiele dobrego słyszałem o Passatach B4 TDI 90km, ale
    może Audi 80 B4? Albo Astra 1? (ta podobno ma problemy z blachą). Nie
    koniecznie musi być Diesel, może być PB + LPG.

    W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

    Tomasz Stiller

  • 2. Data: 2011-03-25 13:16:46
    Temat: Re: Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 25 Mar, 13:11, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
> [...]
    > koniecznie musi być Diesel, może być PB + LPG.
    >
    > W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

    Passat B4, TDI 90 KM jak najbardziej tylko jak bedzie mial ponizej pol
    miliona km to bedzie dobrze (mowa o przebiegu nie o stanie licznika).
    Albo ten sam Pasek z 1,8 90KM lub 2,0 115 KM benzynowe. Albo 1,6 102
    KM.
    Audi B4 czemu nie, tylko od Paska jest mniejsze troche wg mnie.
    Astre 1 ruda chrupie.
    Moze Mazda 626 jakas? W Japoncach nie bardzo sie orientuje.
    Jesli dla dwoch pasazerow plus ładunek to Octavia I, silniki te co w
    Pasku, ale jak czterech chłopa to za mało ona ma miejsca z tylu.

  • 3. Data: 2011-03-25 13:18:13
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

    Volvo 940 z benzyna 2.3 albo 2.0 bez turbo. ALe ja to tendencyjny jestem :)
    przy tej cenie bardzo duza neizawodnosc, pancerna blacha, silniki red-block
    dobrze znosza lpg i maja gigantyczne przebiegi.
    pomimo swoich rozmiarow auto bardzo zwrotne. z "wad" to jednak trzeba liczyc
    ze w miescie to z 13-14 tego lpg spali.
    Pzdr

  • 4. Data: 2011-03-25 13:19:16
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-25 13:11, Tomasz Stiller pisze:
> [...]
    > koniecznie musi być Diesel, może być PB + LPG.
    >
    > W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

    Np. omega b z silnikiem 2,0 8V i do tego gaz.

  • 5. Data: 2011-03-25 13:30:04
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Jesli dla dwoch pasazerow plus ładunek to Octavia I, silniki te co w
    Pasku, ale jak czterech chłopa to za mało ona ma miejsca z tylu.

    Jak octavia, to i golfIV variant. Tak samo ciasny dla tylnych pasażerów.

  • 6. Data: 2011-03-25 13:32:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 25 Mar 2011 13:19:16 +0100, Grzegorz Prędki wrote:

    > Np. omega b z silnikiem 2,0 8V i do tego gaz.

    O Omegach słyszałem wiele złego, szczególnie diesle są podobno bardzo
    awaryjne. Jak wygląda spalanie w mieście takie 2,0 8V + LPG?

  • 7. Data: 2011-03-25 13:36:25
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 25 Mar 2011 05:16:46 -0700, Tatanka wrote:

> [...]
    > Albo ten sam Pasek z 1,8 90KM lub 2,0 115 KM benzynowe. Albo 1,6 102 KM.
    > Audi B4 czemu nie, tylko od Paska jest mniejsze troche wg mnie. Astre 1

    Blacharka to znany problem w Astrach, a jak z mechaniką? Czy te samochody
    są w miarę trwałe? Wiem, ze porównywanie tego do Paska nie ma większego
    sensu, no ale nie zależy mi specjalnie na komforcie ani wyglądzie. Ma być
    tanie w utrzymaniu, wytrzymałe i tanie w ewentualnych naprawach

    > Moze Mazda 626 jakas? W Japoncach nie bardzo sie orientuje. Jesli dla
    > dwoch pasazerow plus ładunek to Octavia I, silniki te co w Pasku, ale
    > jak czterech chłopa to za mało ona ma miejsca z tylu.

    Pytanie jak wygląda sprawa części do japończyków. Od niemieckich
    samochodów mamy tego masę. Stąd pierwotnie zakładałem coś z VW/Audi/Opel.
    Samochód generalnie dla 3 i więcej osób. W tej chwili jeździmy dwu
    osobowym i nie ma problemów z ładownością, ale właśnie z przewozem osób.
    Głównie po mieście ewentualnie jakieś podmiejskie miejscowości, żadnych
    dalekich wypadów.

  • 8. Data: 2011-03-25 13:37:57
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Volvo 940 z benzyna 2.3 albo 2.0 bez turbo. ALe ja to tendencyjny jestem
    > :)

    Ostatnio jeździłem z kumplem za autem i widzieliśmy w jakimś komisie pod
    Krakowem śliczne 940 2.4 TD - całe w oryginalnym lakierze, ładnie utrzymane.
    Miało kosztować 5900 :) Ale dla kumpla za duże niestety...

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 9. Data: 2011-03-25 13:45:20
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 25 Mar 2011 13:18:13 +0100, PanAdol wrote:

> [...]
    > red-block dobrze znosza lpg i maja gigantyczne przebiegi. pomimo swoich
    > rozmiarow auto bardzo zwrotne. z "wad" to jednak trzeba liczyc ze w

    Jeśli faktycznie będzie to 13-14 to bez stresu. Tylko, żeby się nie
    okazało, że realnie jest 20. 10 to pali moje seicento 1.1 po mieście ;)

    Tomek

  • 10. Data: 2011-03-25 14:34:50
    Od: "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" <u...@...dupie>

    Użytkownik Tomasz Stiller napisał:
> [...]
    > koniecznie musi być Diesel, może być PB + LPG.
    >
    > W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

    to może i ja dorzucę coś od siebie - e36 niezawodne nie gnijące
    ekonomiczne nie do zajebania
    przykładowe:
    http://allegro.pl/bmw-e36-kombi-1-8-tds-polskora-kli
    ma-i1508011066.html

    części tanie, ja osobiście bym wolał 1,8 benzyna + lpg ale ten dizelek
    też fajnie chodzi. Silnik m43 1,8 bardzo fajnie się gazuje spalanie
    skandalicznie niskie 11 l w mieście lpg to dobry wynik.

    Sam używam w firmie do pracy e36 ale 325 lpg w mieście 15 litrow lpg w
    trasie da rade zejść do 9 nawet, od 3 lat jeździ i tylko eksploatacyjne
    czynności przy nim robiłem, części lemfordera tylko pakuję trochę więcej
    kosztują ale raz wymieniasz i starcza na dłuugo.

    Z daleka omijaj dresiarskie padła oblepione naklejkami brewkami i
    diudkami, szukaj w miarę z oryginalnymi częściami, jak fotel wytarty od
    kierowcy to wiadomo ze auto ma przebieg około 1 000 000 km