  • 1. Data: 2011-03-25 19:58:22
    Temat: Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie

    Szukam jakiejs alternatywy dla firmowych reflektorow w caddyku 2001.

    Interesuje mnie odzielenie swiatel drogowych od dlugich - nie pisze z
    jakiego powodu, zebyscie mnie nie zlinczowali ;)

    Wszystkie szkielka dla polo maja adnotacje, ze do caddyka nie pasuja :(

    Mozecie cos polecic ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-03-25 20:06:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-25, Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> wrote:

    > Szukam jakiejs alternatywy dla firmowych reflektorow w caddyku 2001.
    >
    > Interesuje mnie odzielenie swiatel drogowych od dlugich - nie pisze z
    > jakiego powodu, zebyscie mnie nie zlinczowali ;)

    A krótkich od mijania nie chcesz oddzielić?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2011-03-25 20:39:44
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-25 20:06, Krzysiek Kielczewski
    pisze:

    > A krótkich od mijania nie chcesz oddzielić?

    Lepiej jest oddzielić migacze od kierunkowskazów.

    JK

  • 4. Data: 2011-03-25 23:58:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-25 20:39, JK pisze:

    > Lepiej jest oddzielić migacze od kierunkowskazów.

    No to jak już lecimy to jeszcze przeciwmgielne od przeciwmgłowych.

  • 5. Data: 2011-03-26 08:47:39
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-25 23:58, Tomasz Pyra pisze:

    > No to jak już lecimy to jeszcze przeciwmgielne od przeciwmgłowych.

    No dobrze, bo widze, ze ironia leje sie strumieniami ....

    Chcialbym, by dlugie byly na osobnych odblysnikach niz mijania - czyli 2
    osobne zarowki.

  • 6. Data: 2011-03-26 09:48:59
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-26 08:47, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > No dobrze, bo widze, ze ironia leje sie
    > strumieniami ....
    >
    > Chcialbym, by dlugie byly na osobnych
    > odblysnikach niz mijania - czyli 2 osobne
    > zarowki.

    IMHO nawet jeśli fizycznie byłoby to możliwe
    (w co bardzo wątpię) to skąd weźmiesz homologację?

    JK

  • 7. Data: 2011-03-26 09:54:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > No dobrze, bo widze, ze ironia leje sie strumieniami ....
    >
    > Chcialbym, by dlugie byly na osobnych odblysnikach niz mijania - czyli 2
    > osobne zarowki.

    Dobrze myślę, że celem jest instalacja palników ksenonowych?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-03-26 10:25:28
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-26 08:47, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Chcialbym, by dlugie byly na osobnych odblysnikach niz mijania - czyli 2
    > osobne zarowki.

    Kolego - według katalogu intercars do caddylaka i do polo są te same
    reflektory.
    Nie ujmując że do połowy nadwozia to te same samochody.

    Do Polo 6N1 na alledrogo znajdziesz spokojnie dwużarówkowe reflektory.

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-03-26 10:27:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2011 19:58:22 +0100, Mikołaj Jopczyński
    <m...@g...com> wrote:

    >Interesuje mnie odzielenie swiatel drogowych od dlugich

    Powodzenia. Drogowe=długie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-03-26 11:49:02
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-26 10:25, Czarek Daniluk pisze:

    > Do Polo 6N1 na alledrogo znajdziesz spokojnie dwużarówkowe reflektory.
    >
    > Pozdrawiam !

    No wlasnie sprzedawcy twierdza ( i czesto pisza to w opisach ) ze nie
    pasuja - ponoc caddyk ma cofnieta maske czy cus ....

    Nie chce ryzykowac, stad pytanie moje.