  • 31. Data: 2013-12-20 20:05:52
    Temat: Re: było?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-20 18:42, Franc pisze:

    > Akurat sugestia odnośnie słownicta o poziomie podłogi była do kogutka.

    Idąc tym tropem, to byś musiał do KF-a zapakować z połowę pms i to od
    ręki :)

    > Do Ciebie coś miałem - już nie pamięta. Na pewno nie było to odnośnie PJ
    > mojego syna, bo ma dopiero 4 lata. :-)

    Być może Ciebie z kimś pomyliłem, ale nick mi jednak coś mówi ;)
    W archiwum pewnie można znaleźć o co poszło, ale pewnie o to, o czym
    Myjk pisał :)

  • 32. Data: 2013-12-20 22:31:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > ;-)
    > Czymś się mocno przysłużył, detali nie pamiętam. Mówisz, że warto go
    > odKF-ić?

    Jeśli mowa o Maślągu, to zdecydowanie nie, to kapelusz pierwszej wody, chyba
    nawet pierwszy splonkowany za tą niecną postawę.

  • 33. Data: 2013-12-21 22:47:26
    Temat: Re: było? (ot)
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.12.2013 12:46, Myjk pisze:
    > Thu, 19 Dec 2013 03:14:17 -0800 (PST), k...@g...com

    > Co z demokracją wspólnego kulturą? Czy przy dyskusji wśród swoich
    > znajomych robisz bajzel na stole tylko dlatego, że jest demokracja?

    demokracja to rządy ludu, można to interpretować jako rządy większości.
    natomiast robienie tego co się chce i "manie" w dupie innych to chyba
    anarchia. Również przeklinanie na prawo i lewo, to chyba cecha polaków,
    którym zazwyczaj pod górkę było do szkoły, więc zasób słownictwa ubogi,
    argumenty nawet jeśli są, to trudno im się przemieścić z mózgu na
    język/papier/klawiaturę.
    Kogutek mógłby tu być miłym starszym panem, ale zdaje się przez
    większość życia był despotycznym ale skutecznym kierownikiem, i tak mu
    zostało, że nawet jak ma coś mądrego do powiedzenia, to przy okazji musi
    pokazać dyskutantom gdzie jest ich miejsce....

    ToMasz

  • 34. Data: 2013-12-22 00:04:52
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 21 grudnia 2013 22:47:26 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    >
    > zostało, że nawet jak ma coś mądrego do powiedzenia, to przy okazji musi
    >
    > pokazać dyskutantom gdzie jest ich miejsce....

    W buty wsadź swój wywód, wyższy będziesz. Zauważ ze nie zaproponowałem aby miejscem
    docelowym Twoich rozważań była dziura w dupie. Socjalizm to też rządy ludu. A z
    demokracją ma tyle samo wspólnego co barwa na kurierze z kurwą na barierze. Wersja
    dla wrażliwych kamień węgielny z węglem kamiennym.

  • 35. Data: 2013-12-22 11:19:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > demokracja to rządy ludu, można to interpretować jako rządy większości.
    > natomiast robienie tego co się chce i "manie" w dupie innych to chyba
    > anarchia.

    Nie, to tylko nieuznawanie państwa.