    From: RaczQ <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: brak obrazu na TV (philips chassis CTX-E)
    Date: Mon, 15 Mar 2010 19:31:22 +0100

    Witam. Jestem świeżym elektrykiem głównie hobbysta. Proszę o
    wyrozumiałość. Podstawową wiedzę posiadam.
    Mam stary telewizor marki SBR. Siedzi w nim Philips CTX-E. TV ma
    zamontowaną fonie równoległa FM73.1 lecz pracuje w tv kablowej i były
    problemy z dźwiękiem postanowiłem wmontować FM84. Po tej operacji po
    włączeniu TV nic nie reaguje. Na ekranie nie ma nawet zwykłego
    śnieżenia... lecz pasek od przeszukiwania kanałów widoczny jest na
    ekranie. kanały można zmieniać pilotem lub ręcznie zmiany widać na
    wyświetlaczu LED. Co mogło się stać z tv ? proszę o pomoc. Jak
    zdiagnozować głowicę?