  • 71. Data: 2016-01-07 22:09:31
    Temat: Re: booster / akku rozruchowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To sobie kup.

  • 72. Data: 2016-01-07 23:18:02
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > To sobie kup.

    Wskazuje ci, że mało kto specjalnie kupuje to urządzenie do odpalania
    samochodu, a jeżeli to zrobił to potem powiedzmy w 90% będzie je
    wykorzystywał w innym celu. Natomiast ktoś kto wymyślił, żeby to
    zaadoptować do odpalania miał bardzo dobry pomysł, więc twoje szydzenie
    jak zwykle jest z dupy wzięte.

  • 73. Data: 2016-01-08 01:27:36
    Od: "felkot" <c...@o...pl>

    wiadomości news:482717857.20160107191702@pik-net.pl.invalid...
    > Hello felkot,
    >
    > Thursday, January 7, 2016, 12:45:12 PM, you wrote:
    >
    > [...]

    > A Ty czytaj cały wątek a nie fragmencik z niego wycięty.
    >
    > RoMan

    Widzę, ze dalej nic nie rozumiesz.
    Co to znaczy "fragmencik wycięty z wątku" ? Nie widzisz, że wątek
    składa się z ok. 50 postów i dawno podzielił się na podwątki.
    Mój post był komentarzem do treści, którą zacytowałem nad moim postem,
    bo tak się robi w Usenecie.
    Niżej cytuję ci całą treść którą komentowałem w moim poście :
    Początek cytatu :
    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Panie Boże! Spójrz z nieba i pier*olnij granatem!
    > Jacek

    Pan Bóg spojrzał z nieba, pier*olnął granatem i ty trafiłeś do piekła
    za głupotę. Energia pozostaje energią, także w akku.
    Koniec cytatu.

  • 74. Data: 2016-01-08 03:59:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie w dziewiecdziesieciu a w stu procentach ze dwa razy odpali a potem pojedzie kupic
    nowy akumulator do samochodu. Cudo pierdolnie w kat i o nim zapomni. Po roku
    akumulator w cudzie bedzie sie nadawal do wyrzucenia. Amen.

  • 75. Data: 2016-01-08 16:51:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-01-07 12:34, J.F. wrote:

    >Kilka dni temu wyliczylem gdzies na sasiedniej grupie ze bez problemu
    >odpale z akumulatorka NiMH 2400mAh. Przy czym zaznaczam że nie
    >podaleś ograniczenia czasowego ani budowy ukladu co skrzętnie
    >wykorzystuje właśnie w tej chwili.

    Wbrew twierdzenim Kapelinderka mialem kiedys stara Centre, ktorej
    zostalo juz ~4Ah, 4000mAh jak kto woli.
    I auto zapalalo normalnie.

    Problemem bylo zapomnienie swiatel - wystarczylo na kilkanascie minut
    zostawic, i kabli trzeba szukac.
    Problemem byl tez zaplon w trudnych warunkach - dlugo to on
    rozrusznikiem nie pokrecil.

    J.

  • 76. Data: 2016-01-08 18:24:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Ech, zawiało jak za starych dobrych czasów na os.advocacy.

    Uhu... Widzę, że dyskusja (jak to u prawdziwych samców) kończy się na
    przechwalaniu, kto ma dłuższego ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 77. Data: 2016-01-08 19:48:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-08 16:51, J.F. wrote:
    > Wbrew twierdzenim Kapelinderka mialem kiedys stara Centre, ktorej
    > zostalo juz ~4Ah, 4000mAh jak kto woli.

    Mam 4 letni akku, nawet nie wiem jakiej firmy, zasiarczony z powodu
    stania 0.5 roku na placu dealera (używane z salonu). Mialem wymienić,
    ale ...

    > I auto zapalalo normalnie.

    Też zapala.

    > Problemem bylo zapomnienie swiatel - wystarczylo na kilkanascie minut
    > zostawic, i kabli trzeba szukac.

    Dokładnie to samo. Ponieważ odpala normalnie równiez w warunkach -18C
    jak kilka dni temu to zakładam że zasiarczenie w moim przypadku nie
    spowodowało drastycznego pogorszenia rezystancji, ale pojemnośc jest
    około 5-10Ah (mierzone raczej z grubsza, muszę sobie zrobić rozładowarkę
    z pomiarem ładunku :/). Odsiarczać mi się nie chce, bo idę o zakład że
    czas który poświęcę na ratowanie się nie zwróci.

  • 78. Data: 2016-01-12 21:45:56
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2016-01-05 o 20:12, zhbick pisze:

    > Używa/używał ktoś przenośnego urządzenia do odpalania auta?

    Przy okazji natrafiłem na takie ustrojstwo:
    http://www.pcformat.pl/News-Powerbank-ktory-ozywi-na
    wet-auto,n,15013

    Kieszonkowy booster. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 79. Data: 2016-01-12 22:28:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dykus" napisał w wiadomości grup
    >Przy okazji natrafiłem na takie ustrojstwo:
    >http://www.pcformat.pl/News-Powerbank-ktory-ozywi-n
    awet-auto,n,15013
    >Kieszonkowy booster. ;)

    No o czyms takim rozmawiamy, jesli sie nie myle.

    Ale nadal nie bardzo wierze :-)

    J.

  • 80. Data: 2016-01-12 22:35:46
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    wet-auto,n,15013

    > No o czyms takim rozmawiamy, jesli sie nie myle.
    >
    > Ale nadal nie bardzo wierze :-)

    Ale w co nie wierzysz?