  • 1. Data: 2016-01-04 14:21:18
    Temat: Jeszcze w temacie tankowania
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Wcześniejszy temat o tankowaniu przypomniał mi sytuacje ze drugiego dnia
    świat. Stacja orlen na wjeździe do Wisły, na dystrybutorze 0,00 wkładam
    pistolet mija 5 sek. i mam ponad 6l. Poszedłem do kasy i mowie że coś
    nie tak im działa bo to fizycznie niemożliwe.
    Przyjęcie reklamacji zaczęli od straszenia policją, na szczęści dali się
    namówić na przejrzenie monitoringu i stąd wiem że tankowałem dokładnie 5sek.
    Grzecznie zapłaciłem i poszedłem znowu tankować, tym razem 6l
    zatankowałem w 11sek.
    Obsługa nie przyjęła reklamacji umywa ręce ale przypuszczam że któryś z
    nich ma patent na nabijani jeleni na te 3-4l na tankowaniu.
    Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to sensu
    ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni przed
    kontrolą, swoją drogą paranoja jakaś.

  • 2. Data: 2016-01-04 14:30:08
    Temat: Re: Jeszcze w temacie tankowania
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-04 14:21, lleeoo wrote:
> [...]
    > Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to sensu
    > ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni przed

    Także miałem kiedyś takie wrażenie, że coś na starcie tankowania jest
    nie teges. Nie wiedziałem tylko jak im to zakomunikować a nie chciało mi
    się kopać z koniem, bo tak to pewnie by się skończyło.

    Wszędzie kradną ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2016-01-04 14:44:20
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 14:21, lleeoo pisze:
> [...]
    > Grzecznie zapłaciłem i poszedłem znowu tankować, tym razem 6l
    > zatankowałem w 11sek.
    > Obsługa nie przyjęła reklamacji umywa ręce

    No a dlaczego sam nie wezwałeś policji, skoro Cię oszukali? Jak
    rozumiem, wolałeś zapłacić za paliwo, którego nie zatankowałeś?

  • 4. Data: 2016-01-04 15:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lleeoo" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Obsługa nie przyjęła reklamacji umywa ręce ale przypuszczam że któryś
    >z nich ma patent na nabijani jeleni na te 3-4l na tankowaniu.

    Watpie czy celowo - jak widac latwe do zauwazenia, celowo to zrobilbym
    to lepiej :-)

    Stacja Orlen ... a jaka firma na paragonie ?
    Bo tez i obsluga nie ma zadnego interesu tak oszukiwac, jesli z tego
    grosza nie ma, a przeciez musi sie rozliczyc z tego co co kasa
    zarejestrowala.
    Wlasciciel moglby.

    Obsluga to mogla wczesniej do kanisterka wlac pare litrow,
    przychodzisz, zapominasz sprawdzic czy liczydlo pokazuje zero, a na
    zapleczu beczka sie napelnia ...

    A moze po prstu dystrybutor dla tirow ?

    >Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to
    >sensu ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni
    >przed kontrolą, swoją drogą paranoja jakaś.

    Teoretycznie do sprawdzania stacji jest IH, ale dokladnosc miar
    zrzucaja na GUM ...

    J.

  • 5. Data: 2016-01-04 15:01:45
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to sensu
    > ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni przed

    Mogłeś spokojnie nalać 6l w 5sek. Wydajność słabej pompy w dystrybutorze
    to około 56l/min, normalnie maja po 70 a są takie które mają 100l/min :)

  • 6. Data: 2016-01-04 16:00:33
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 15:01, Czesław Wiśniak pisze:

    > Mogłeś spokojnie nalać 6l w 5sek. Wydajność słabej pompy w dystrybutorze
    > to około 56l/min, normalnie maja po 70 a są takie które mają 100l/min :)

    Jak napisałem wcześniej, nalałem drugi raz kontrolnie na tym samym
    dystrybutorze i wyszło 11sek. na 6l.

  • 7. Data: 2016-01-04 16:21:06
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Jak napisałem wcześniej, nalałem drugi raz kontrolnie na tym samym
    > dystrybutorze i wyszło 11sek. na 6l.

    Rozumiem, ale nie musi pracować cały czas w takiej samej charakterystyce.

  • 8. Data: 2016-01-04 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Rozumiem, ale nie musi pracować cały czas w takiej samej charakterystyce.

    Moze za drugim razem po drugiej stronie dystrybutora tez ktos tankował?

  • 9. Data: 2016-01-05 08:24:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 15:01, J.F. pisze:

    > A moze po prstu dystrybutor dla tirow ?

    Ma grubszą rurę i nie wejdzie do osobowego :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-01-05 22:07:24
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to sensu
    > ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni przed
    Daletego od pewnego czasu korzystam tylko ze stacji tesco albo auchan,
    tam mam przynajmniej gwarancję że nikt nie będzie kombinował ani na
    liczniku ani na paliwie, a benzyny nie będę miał rozcieńczonej
    wodą tak jak już mi się dwa razy zdarzyło.

    --
    Pozdr

    Janusz_K