  • 21. Data: 2011-09-19 19:36:10
    Temat: Re: blurej
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-19 09:32, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Sat, 17 Sep 2011 16:05:53 +0200,
    > Jacek<a...@o...pl> screamed:

    > Zła analogia. Nie wszystkie samochody na "ropę" jeżdżą na benzynie. Mój
    > nie jeździ... :P

    Fajne :-)

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 22. Data: 2011-09-19 19:45:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-19 17:56, ToMasz pisze:

    > nie wszystkie! niemożliwe! Normalnie nie rozumiem jak producent
    > pierwszego odtwarzacza DVD nie wpadł na pomysł zeby umożliwić
    > odtwarzanie BlueRAya który został wymyślony 6 lat później!

    > dlamne normalnie z całej siły nie pojęte. Może do gazety o tym
    > napiszemy? do Faktu oczywiście.

    Nie potrafie oglądać telewizji czy filmu w komputerze siedząc i nic nie
    robiąc.
    Dlatego jak telewizor mi gra to też nie siedzę plackiem w fotelu tylko
    czytam coś na monitorze. Tak, że jak nagram sobie jakiś film na dvd to
    oglądam z telewizora.
    Parę filmów nie dało się, bo to były BR, a ja nie wiedziałam, ze moja
    Manta tego nie odtworzy :-)

  • 23. Data: 2011-09-19 20:08:50
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2011-09-19 21:45, Animka pisze:

    > Tak, że jak nagram sobie jakiś film na dvd to
    > oglądam z telewizora.
    > Parę filmów nie dało się, bo to były BR, a ja nie wiedziałam, ze moja
    > Manta tego nie odtworzy :-)

    Ekhm... Czy dobrze Cię zrozumiałem? Nagrałaś film BR normalną nagrywarką
    DVD na najzwyklejszą płytkę DVD?. I Manta tego nie odtworzyła? Dziwne...

    --
    Jacek S.

  • 24. Data: 2011-09-19 20:39:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-19 22:08, Jacek S. pisze:

    > Ekhm... Czy dobrze Cię zrozumiałem? Nagrałaś film BR normalną nagrywarką
    > DVD na najzwyklejszą płytkę DVD?. I Manta tego nie odtworzyła? Dziwne...

    Oczywiście, że nie. Nieznany format!