  • 1. Data: 2011-09-16 13:28:39
    Temat: Socket 478 479 pin
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam, Czy moglby mi jakis dobry czlowiek wyjasnic roznice pomiedzy
    podstawkami Intela 478/?/479 pin? Mam dwa rozne procesory (jeden z nich
    nie dziala, rozne rozmieszczenie pinow), pomimo iz na stronie
    ark.intel.com widnieje

    PPGA478 35 W LF80537GF0282MT SLA4F No No
    PPGA478 31 W LF80539GE0252M SL9BN No No

    ... a na podstawce w laptopie 479.

    Jesli rozne podstawki maja te same oznaczenia (wg producenta) to jak
    znalezc kompatybilny sprzet?

    --
    Pozdr