  • 11. Data: 2011-09-17 15:26:58
    Temat: Re: blurej
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-16 22:59, Animka pisze:
    > Nie wszystkie odtwarzacze dvd odtwarzają filmy nagrane w blueray. Mój

    Skoro nie wszystkie, to pewnie są takie DVD, które odtwarzają BR. Podaj
    proszę jakiś model, jakikolwiek.

  • 12. Data: 2011-09-17 16:23:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-17 17:26, Jawi pisze:

    > Skoro nie wszystkie, to pewnie są takie DVD, które odtwarzają BR. Podaj
    > proszę jakiś model, jakikolwiek.

    Poszukaj sobie sam na google.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 13. Data: 2011-09-17 17:35:23
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Poszukaj sobie sam na google.

    sory, ale w naszym matrixie takich google nie wyszukują.
    Przem

  • 14. Data: 2011-09-17 17:40:43
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-09-17 19:35, Przemek pisze:
    > Animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > sory, ale w naszym matrixie takich google nie wyszukują.
    > Przem
    Nie przesadzaj, ponad siedemdziesiąt tysięcy trafień to pryszcz? :)

  • 15. Data: 2011-09-17 19:32:51
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-17 19:40, Padre pisze:

    > Nie przesadzaj, ponad siedemdziesiąt tysięcy trafień to pryszcz? :)

    jakie 70tys trafień? :)))
    Nie jakieś combo BR które odczytuje DVD, tylko DVD, które odczytuje BR:))
    Zakładam, że to napęd produkowany od dawien dawna, posiadający magiczną
    moc czytania BR...

  • 16. Data: 2011-09-17 21:22:04
    Od: Padre <P...@n...net>

    > jakie 70tys trafień? :)))

    no... blurej :)

  • 17. Data: 2011-09-19 07:32:34
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 17 Sep 2011 16:05:53 +0200,
    Jacek <a...@o...pl> screamed:

    > Nie wszystkie samochody sa napedzane benzyna. Moj nie jest. Nalewam rope:P

    Zła analogia. Nie wszystkie samochody na "ropę" jeżdżą na benzynie. Mój
    nie jeździ... :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 09:32:01 user up 12930 days, 21:27, 1 user, load average: 0.94, 0.01, 0.04 ]

    bus error - passengers dumped

  • 18. Data: 2011-09-19 08:49:15
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Warto na dzień dzisiejszy do nowego komputera kupować nagrywarkę, bądź
    > odtwarzacz blurej?

    Odpowiem Ci tak:

    Ja kupiłem nagrywarkę blue-ray w marcu 2011 r. Kupiłem też paczkę dobrych płyt
    BD. Porobiłem trochę testów (zapis płyt z danymi, rippowanie filmów itp.). Testy
    wyszły bardzo dobrze. Poczym nagrywarkę włożyłem do szafy i leży tam bezczynnie
    do dziś.

    Dodam, że kręcę trochę filmów HD, ale nawet jeśli mam je potem czas montować, to
    i tak nie chce mi się wypalać efektów na płyty BD, bo wśród widzów moich filmów
    nie mam ani jednej osoby, której by taki nośnik odpowiadał (nikt w rodzinie i
    wśród znajomych nie ma odtwarzacza BD). Jeśli ktoś ma możliwość odtwarzania w
    HD, to prosi mnie zwykle o zrobienie DivXHD albo MKV - a takie pliki zwykle
    mieszczą się na płytach DVD lub innych nośnikach przenośnych.

    Ponadto - authoring (szeroko rozumiany, wliczając proces poprawnej kompresji
    materiału) do standardu BD jest znacznie bardziej problematyczny niż authoring
    do DVD.

    A jeśli chodzi o backupowanie danych, to mam niestety ich o wiele za dużo, aby
    się bawić w jakiekolwiek nośniki optyczne, nawet BD. Wykorzystuję więc do tego
    tylko HDD.

    latet

  • 19. Data: 2011-09-19 15:44:52
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A jeśli chodzi o backupowanie danych, to mam niestety ich o wiele za
    > dużo, aby się bawić w jakiekolwiek nośniki optyczne, nawet BD.

    Bardzo mądra, zrównoważona i sensowna opinia pozwalająca zapomnieć o BD.

  • 20. Data: 2011-09-19 15:56:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.09.2011 22:59, Animka pisze:

    > Nie wszystkie odtwarzacze dvd odtwarzają filmy nagrane w blueray.
    nie wszystkie! niemożliwe! Normalnie nie rozumiem jak producent
    pierwszego odtwarzacza DVD nie wpadł na pomysł zeby umożliwić
    odtwarzanie BlueRAya który został wymyślony 6 lat później!

    > Mój
    > nie odtwarza.
    dlamne normalnie z całej siły nie pojęte. Może do gazety o tym
    napiszemy? do Faktu oczywiście.

    > Komputer odtwarza, ale trzeba by miec 2 monitory, żeby oglądać i
    > korzystać z komputera w tym samym czasie.

    ale to już przegięcie! To nie można filmu z Blue raya oglądać na jednym
    monitorze? Trzeba dokupić drugi monitor i jednocześnie na nim pracować(
    w sensie korzystać)?
    no ja chyba pozostane przy DVD. przynajmniej nie musze korzystać z
    drugiego monitora i mogę oglądać film...

    ToMasz