  • 1. Data: 2011-09-16 10:43:27
    Temat: blurej
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Warto na dzień dzisiejszy do nowego komputera kupować nagrywarkę, bądź
    odtwarzacz blurej?
    Są wciąż drogie i nie wiadomo czy zanim się na dobre zadomowią, nie
    powstanie coś nowego? Są jakieś gry/programy/filmy dostępny tylko na BD?

  • 2. Data: 2011-09-16 11:03:42
    Temat: Re: blurej
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Są wciąż drogie i nie wiadomo czy zanim się na dobre zadomowią, nie
    > powstanie coś nowego? Są jakieś gry/programy/filmy dostępny tylko na BD?

    nie widzę jakichś szczególnych potrzeb. Drogie płyty, drogie napędy,
    niepowalające pojemności i czasochłonny proces wypalania. Jak na razie
    niewiele wiadomo jak trwałe są nagrania i czy po 10 latach nie wyparują.
    Lepiej zainwestować w kilka hdd i co kilka lat robić backup na nowe dyski.

  • 3. Data: 2011-09-16 12:04:52
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Doxent napisał:

> [...]
    > Lepiej zainwestować w kilka hdd i co kilka lat robić backup na nowe dyski.

    Jedynie gdy:

    - chce sie ogladac filmy z plyt br mozna rozwazyc zakup odtwarzacza

    - gdy sie nagrywa video np. z kamerki na br, zeby odtwarzac na tv - tez
    mozna to rozwazyc

  • 4. Data: 2011-09-16 13:16:45
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 16 Sep 2011 12:43:27 +0200, "John Doe" <j...@u...com>
    wrote:

    >Warto na dzień dzisiejszy do nowego komputera kupować nagrywarkę, bądź
    >odtwarzacz blurej?
    >Są wciąż drogie i nie wiadomo czy zanim się na dobre zadomowią,

    250 za odtwarzacz, 350 za nagrywarkę to tak drogo?
    Ale wyraźnie nie chcesz. To nie kupuj, odpowiedź raczej oczywista.

    --
    Maciej Bójko

  • 5. Data: 2011-09-16 17:58:24
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-09-16 12:43, John Doe pisze:
    > Warto na dzień dzisiejszy do nowego komputera kupować nagrywarkę, bądź
    > odtwarzacz blurej?

    Diwidi wystarczy.

  • 6. Data: 2011-09-16 20:59:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-16 19:58, Padre pisze:

    > Diwidi wystarczy.

    Nie wszystkie odtwarzacze dvd odtwarzają filmy nagrane w blueray. Mój
    nie odtwarza.
    Komputer odtwarza, ale trzeba by miec 2 monitory, żeby oglądać i
    korzystać z komputera w tym samym czasie.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 7. Data: 2011-09-17 09:19:10
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Diwidi wystarczy.

    nice

  • 8. Data: 2011-09-17 13:14:04
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisał w wiadomości
    > Warto na dzień dzisiejszy do nowego komputera kupować nagrywarkę, bądź
    > odtwarzacz blurej?

    Nie.

    > Są wciąż drogie i nie wiadomo czy zanim się na dobre zadomowią, nie
    > powstanie coś nowego? Są jakieś gry/programy/filmy dostępny tylko na BD?

    Nie przypominam sobie.

    Nawet stacjonarnego nie mam BR bo jeszcze w życiu nie miałem potrzeby
    odtworzenia takiej płyty.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-09-17 14:05:53
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 22:59:04 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie wszystkie odtwarzacze dvd odtwarzają filmy nagrane w blueray. Mój
    > nie odtwarza.
    > Komputer odtwarza, ale trzeba by miec 2 monitory, żeby oglądać i
    > korzystać z komputera w tym samym czasie.

    Nie wszystkie samochody sa napedzane benzyna. Moj nie jest. Nalewam rope:P

  • 10. Data: 2011-09-17 15:25:17
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > Są wciąż drogie i nie wiadomo czy zanim się na dobre zadomowią, nie
    > powstanie coś nowego? Są jakieś gry/programy/filmy dostępny tylko na BD?

    no ja nie kupiłem i szybko nie kupię, Kopia lepsza, pewniejsza i
    zajmująca mniej miejsca to hdd i takie coś stosuję. Z BR jest pewnie tak
    jak z pierwszymi DVD co mnie bardzo zniechęca, że odtworzysz płytę na
    napędzie na którym była nagrywana, a reszta to chybił trafił:)