  • 1. Data: 2011-09-15 20:27:45
    Temat: prośba o opinię na temat zasilaczy,
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Proszę, wypowiedzcie się na temat następujących zasilaczy:

    http://allegro.pl/zasilacz-komputerowy-500w-modecom-
    sklep-krakow-i1791690616.html
    http://allegro.pl/zasilacz-do-komputera-400w-fsp-for
    tron-fsp400-apn-i1813207964.html

    Potrzebuję zasilacz do komputera biurowego (chociaż będzie zainstalowana
    razem z nim płyta high end z Quad Duo. CHodzi
    Dzięki za opinie
    dcim

  • 2. Data: 2011-09-16 01:05:26
    Temat: Re: prośba o opinię na temat zasilaczy,
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "dcim24" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    tron-fsp400-apn-i1813207964.html

    > Potrzebuję zasilacz do komputera biurowego (chociaż będzie zainstalowana

    Co to jest Quad Duo?

  • 3. Data: 2011-09-16 01:25:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 16 Sep 2011 03:05:26 +0200, Santana napisał(a):

    sklep-krakow-i1791690616.html
    tron-fsp400-apn-i1813207964.html

    > Co to jest Quad Duo?

    Strzelam, że chodziło o Core Quad, czasami w niektórych cennikach (AFAIR)
    opisywany jako Core 2 Quad.

    [ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia. ]
    [ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować. (JoeMonster.org) ]

  • 4. Data: 2011-09-16 05:17:45
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    > Strzelam, że chodziło o Core Quad, czasami w niektórych cennikach (AFAIR)
    > opisywany jako Core 2 Quad.
    Tak, sorry za pomyłkę, wczoraj już byłem dosyć zmęczony.

  • 5. Data: 2011-09-16 06:43:00
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-15 22:27, dcim24 pisze:
> [...]
    >

    > Potrzebuję zasilacz do komputera biurowego (chociaż będzie zainstalowana
    > razem z nim płyta high end z Quad Duo. CHodzi

    :D
    płyta high end? To znaczy jak to?
    Jeśli to prawdziwy high end quad duo to przydałby się high end zasilacz,
    a ty wybrałeś jakiegoś gównianego modecoma za ca. 100 zł. Jak masz taką
    padlinę kupować to w ogóle nie kupuj zasilacza, bo szkoda high end
    komputera. Ten Fortron nie jest zły, ale widzę że szukanie po low end
    cenach to masz we krwi.

  • 6. Data: 2011-09-16 06:55:41
    Od: dcim24 <d...@g...com>

> [...]
    > padlinę kupować to w ogóle nie kupuj zasilacza, bo szkoda high end
    > komputera. Ten Fortron nie jest zły, ale widzę że szukanie po low end

    Przesadzasz i sam sobie przeczysz. Z jednej strony nazywasz Fortrona
    "padliną", a w następnym zdaniu "ten fortron nie jest zły".
    Zadając pytanie miałem nadzieję na odpowiedzi merytoryczne, a nie na
    poranne odreagowywanie stresów.

  • 7. Data: 2011-09-16 08:41:55
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-16 08:55, dcim24 pisze:

    > Przesadzasz i sam sobie przeczysz. Z jednej strony nazywasz Fortrona
    > "padliną", a w następnym zdaniu "ten fortron nie jest zły".

    Fortron to dobra firma (z legendą wręcz), a padliną jest ten modecom -
    jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to już nie mój problem. Chodziło
    mi o to , że wybieranie najtańszego zasilacza do , jak to nazwałeś ,
    high end komputera jest trochę śmieszne...

    > Zadając pytanie miałem nadzieję na odpowiedzi merytoryczne, a nie na
    > poranne odreagowywanie stresów.

    A bierze się to stąd, że cep, który pyta o istotną rzecz, nie docenia
    faktu, że ktoś próbuje go zmusić do chociaż minimalnego myślenia.
    Wracając do tematu - jak już chcesz koniecznie tanio do high end kompa
    to kup mu chociaż Chiefteca typu GPA-500S...

  • 8. Data: 2011-09-16 09:41:35
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 15-09-2011 22:27, dcim24 pisze:
> [...]
    >

    > Potrzebuję zasilacz do komputera biurowego (chociaż będzie zainstalowana
    > razem z nim płyta high end z Quad Duo. CHodzi

    jedna rada: nie oszczedzaj na zasilaczu, nie mowie tutaj o kupowaniu
    zasilacza za 1k pln, ale taki za 300-400 posluzy ci jeszcze w nastepnym
    kompie. slaby zasilacz to spuchniete kondensatory, wahania napiecia,
    potencjalny pad dysku.

  • 9. Data: 2011-09-16 09:49:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    K napisa?(a):

> [...]
    > zasilacza za 1k pln, ale taki za 300-400 posluzy ci jeszcze w nastepnym
    > kompie. slaby zasilacz to spuchniete kondensatory, wahania napiecia,

    Bez przesady - do komputera biurowego nada sie zasilacz za 120-150 zl...

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 10. Data: 2011-09-16 09:57:11
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-09-16 11:49, januszek pisze:
    > K napisa?(a):

    > Bez przesady - do komputera biurowego nada sie zasilacz za 120-150 zl...
    >
    > j.

    Bez przesady, przecież napisał, że ma "high end" podzespoły...