  • 21. Data: 2018-09-25 14:41:57
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:e5d6cc89-8982-4224-97a1-484bd1fe0418@go
    oglegroups.com...
    >Jak bys mial duza odchylke to by nie podbil i dokladniej sprawdzil
    >elementy zawieszenia. Na bank by cos znalazl.
    >Wielkosc zbieznosci jest wpisywana do danych jakie sa przesylane do
    >bazy danych. Diagnosta nie ma mozliwosci poprawienia tego co wpisaly
    >czujniki.

    Cos mi sie wydaje, ze zmyslasz ...

    J.

  • 22. Data: 2018-09-25 14:52:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2018 14:42:38 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos mi sie wydaje, ze zmyslasz ...
    Też mi się wydaje że nie jest tak jak Zenek pisze
    Dane z czujników raczej nie są wysyłane do żadnej bazy zewnętrznej w rodzaju CEPIK.
    Da się załatwić przegląd nie przejeżdżając przez stanowisko diagnostyczne.

  • 23. Data: 2018-09-25 16:21:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-09-24 23:42, PiteR wrote:

    > Zawsze robię tylko jedno koło. Przyklejam wskazówkę z drucika do deski
    > na środku kierownicy. Jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby po wymianie
    > wahaczy znaki sie rozjechały.

    No i teraz pytanie za 100 punktow, ktory z warsztatow do ktorych
    przyprowadzaja klienci przyprowadzaja na taka robote auta, sie w cos
    takiego bawi. Stawiam ze zaden, a klient zadowolony ze mu cos przestalo
    stukac na nierownosciach zazwyczaj konczy rowniez na tym temat.

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2018-09-25 17:12:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najprosciej zasiegnac jezyka u jakiegos diagnosty a nie zgadywac, bo przy zgadywaniu
    jest 50% ze sie zgadnie.

  • 25. Data: 2018-09-25 17:16:03
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, September 25, 2018 at 2:17:12 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    jakie sa przesylane do bazy danych. Diagnosta nie ma mozliwosci poprawienia tego co

    Kiedys robilem przeglad Astry F, diagnosta stwierdzil, ze pokazuje mu lekki brak
    zbieznosci i zebym pojechal na wszelki wypadek sprawdzic/ustawic. Sprawdzal 2-3 razy
    (juz nie pamietam), ale sam nie byl pewien wynikow, twierdzil, ze to taki
    "orientacyjny" pomiar tylko i wskazania zaleza m.in. od idealnie prostopadlego
    wjechania na rolki...

    A co do wysylania wynikow to jakos mi sie nie wydaje... sprzet maja ten sam ok
    kilkunastu lat i raczej nie jest podpiety pod kompa. Nawet to, co sprawdzaja zalezy
    od diagnosty, ktory aktualnie ma dyżur... ;)

    WS

  • 26. Data: 2018-09-25 19:21:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby rozwiac watpliwosci. Zamiast sprawdzic sa tutaj tacy co wola pierdolic co im do
    glowy przyjdzie. Informacja z 2006 roku o wymaganiach co do wyposazenia stacji
    kontroli pojazdow. Cytuje kluczowy fragment "Przyrządy do kontroli geometrii
    ustawienia kół i osi pojazdu składają się z centralnej jednostki
    sterująco-rejestrującej". Wprost jest napisane ze musi byc jednostka rejestrujaca. W
    2006 moze mogl byc to czlowiek co spisywal dane z monitorow. Ale raczej nie bo w tym
    samym dokumencie przy hamulcach jest informacja ze ma byc drukowany raport. Z miesiac
    temu bylem na przegladzie. Nic nie spisywal z monitorow, nic sie nie drukowalo. Jesli
    jest wymuszony przepisami wydruk to zapewne po to zeby byl zarchiwizowany. Jesli nie
    bylo wydruku a diagnosta korzystal z komputera to znaczy ze archiwizacja jest
    zrobiona inaczej niz przez wydruk.

  • 27. Data: 2018-09-25 19:45:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2018 10:21:25 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    bylo wydruku a diagnosta korzystal z komputera to znaczy ze archiwizacja jest

    Wchodzac w twoj tok myslenia - sterujaco-rejestrujacej, ale nie
    transmitujacej :-P
    Nie pamietam ... w 2006 juz miala gdzie transmitowac ?

    Ale siegnijmy do zrodla
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20060400275

    -przyrzad do pomiaru geometrii jest wymagany - w stacji okregowej

    -o jednostce rejestrujcej ani slowa

    -drukowanie protokolu wymagane.

    Ale mamy rok 2018 - odszukaj opis interfejsu cepik 2.0, to zobaczymy
    co jest przekazywane.

    J.

  • 28. Data: 2018-09-25 19:46:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, September 25, 2018 at 7:21:26 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    >Ale raczej nie bo w tym samym dokumencie przy hamulcach jest informacja ze ma byc
    drukowany raport.

    Jezdze do tej samej stacji xx lat. Raport z badania hamulcow i amortyzatorow (+ ta
    zbieznosc) drukowany byl/jest, mam ich chyba sporo w "smieciach", ale nie wydaje mi
    sie, zeby bylo to gdzies przesylane... To co diagnosta wypelnia na kompie to zawsze
    podgladam siedzac obok monitora. Aktualnie stan licznika i "wszystko OK"

  • 29. Data: 2018-09-25 19:48:16
    Od: <3...@...194816.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Zeby rozwiac watpliwosci.

    Oj Kogutek...

    > Zamiast sprawdzic sa tutaj tacy co wola
    > pierdolic co im do glowy przyjdzie.

    Oj tu juz na pewno Kogutek

    > Informacja z 2006 roku o wymaganiach co do wyposazenia stacji kontroli pojazdow.

    Wymagania wyposażenia "STACJI" nijak maja sie do wymagań do spełnienia
    przez "POJAZD"

    Ze dwa lata temu mi na "dorocznym" badaniu orzekli, że amory po prawej są do
    wymiany (jakbym nie czuł, że nie tłumią), ale dowód bez dyskusji podbili...
    Zgadnij dlaczego kogutku ty mój dymany

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2018-09-25 20:00:41