eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybez zbieżności
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 44

  • 31. Data: 2018-09-25 20:09:15
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: <4...@...200915.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    <news:650d067b-4147-400a-b5ae-2572c99ac387@googlegro
    ups.com>:

    >> Ze dwa lata temu mi na "dorocznym" badaniu orzekli, że amory po prawej są do
    >> wymiany (jakbym nie czuł, że nie tłumią), ale dowód bez dyskusji podbili...
    >> Zgadnij dlaczego kogutku ty mój dymany
    > Bo dales gorka 100 zlotych.

    Nie ciulu, nie dałem ani grosza. Zapłaciłem ustawową kwotę za doroczny
    przegląd, a badacze pomimo wyposażenia w niepotrzebny ekwipunek nie mogli
    odmówić dopuszczenia pojazdu do ruchu.

    --
    'Tom N'


  • 32. Data: 2018-09-25 20:54:04
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys na stacji byl taki chamski jak tutaj to bys poznal swoje miejsce w szeregu.
    Tam byles oczywiscie grzeczny.


  • 33. Data: 2018-09-25 21:00:42
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2018 16:21:51 +0200, elmer radi radisson napisał(a):
    > On 2018-09-24 23:42, PiteR wrote:
    >> Zawsze robię tylko jedno koło. Przyklejam wskazówkę z drucika do deski
    >> na środku kierownicy. Jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby po wymianie
    >> wahaczy znaki sie rozjechały.
    >
    > No i teraz pytanie za 100 punktow, ktory z warsztatow do ktorych
    > przyprowadzaja klienci przyprowadzaja na taka robote auta, sie w cos
    > takiego bawi. Stawiam ze zaden, a klient zadowolony ze mu cos przestalo
    > stukac na nierownosciach zazwyczaj konczy rowniez na tym temat.

    Warsztat raczej nie ma przyrzadu do ustawienia zbieznosci, bo taki
    nowoczesny to pewnie drogi jest.

    Ale powinni powiedziec "a teraz jedz pan na ustawienie zbieznosci".

    J.


  • 34. Data: 2018-09-25 22:15:25
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 24 wrz 2018 w news:XnsA967F125A2A33dayrider@localhost.net
    napisałeś/aś:

    >
    > Zawsze robię tylko jedno koło. Przyklejam wskazówkę z drucika do deski
    > na środku kierownicy. Jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby po wymianie
    > wahaczy znaki sie rozjechały. Jeśli wymieniam końcowki drążków to w
    > golfie robiłem korekcje a w pastuszku jade na geometrię.
    >
    Mógłbyś jaśniej, bo nie rozumiem.


  • 35. Data: 2018-09-25 22:21:38
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj elmer radi radisson, 24 wrz 2018 w
    news:poap37$30gu9$1@portraits.wsisiz.edu.pl napisałeś/aś:

    > On 2018-09-24 14:40, yabba wrote:
    >
    >> Jeśli nie czujesz różnicy w prowadzeniu i na mokrym nie ma sensacji
    >> z utrzymanie prostego kierunku jazdy i poślizgami w zakrętach, to
    >> przez 300 km nic się nie stanie.
    >
    > I tak sie chwali, ze pueblo zwraca na zbieznosc uwage. Stawiam ze
    > takich co latami jezdza bez zajechania na kontrole zbieznosci,
    > wlacznie z naprawami elementow zawieszenia w miedzyczasie, bedzie
    > bardzo wielu.
    >
    No, nie przesadzajmy, pewnie bym o tym nie pomyślał, gdyby mi mechanik po
    naprawie (no prawie naprawie) nie powiedział, że powinienem. Potem byłem
    w dwóch stacjach diagnostycznych, gdzie (co prawda za free) dali mi
    wjechać na chwilę na te swoje płytki i z grubsza sprawdzili zbieżność.
    Dwa zupełnie różne wyniki...
    A nie chcę jej jeszcze ustawiać, bo możliwe, że trzeba coś będzie znowu
    rozkręcać szybko.

    Przy okazji, może ktoś wie. Czy takie głuche stuki w czasie jazdy mogą
    pochodzić z przekładni kierw. (niekoniecznie podczas skręcania)?


  • 36. Data: 2018-09-26 00:07:35
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pueblo pisze tak:

    > Witaj PiteR, 24 wrz 2018 w
    > news:XnsA967F125A2A33dayrider@localhost.net napisałeś/aś:
    >
    >>
    >> Zawsze robię tylko jedno koło. Przyklejam wskazówkę z drucika do
    >> deski na środku kierownicy. Jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby po
    >> wymianie wahaczy znaki sie rozjechały. Jeśli wymieniam końcowki
    >> drążków to w golfie robiłem korekcje a w pastuszku jade na
    >> geometrię.
    >>
    > Mógłbyś jaśniej, bo nie rozumiem.

    Robiłem jedno koło i z tydzień jezdziłem, obserwując kierownicę w jakim
    zakresie staje do jazdy na wprost. Regulowałem drążek na stary znak.
    Przeważnie trafiałem za drugim razem. Oczywiscie byłby jakiś minimalny
    błąd na maszynie laserowej ale opon nigdy nie żarło ani nie czułem nic
    złego na rondach. Po tygodniu drugie koło naprawiałem w ten sam sposób,

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger


  • 37. Data: 2018-09-26 00:20:52
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mniej nowoczesne uzywane optyczne przyrzady do ustawiania geometrii rozniace sie tym
    od nowoczesnych ze zamiast laserkow ze wskaznikow byly projektory z zarowkami
    kosztuja tyle co dziesiec do dwudziestu ustawien.


  • 38. Data: 2018-09-26 00:55:36
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedno kolo tydzien drugie tydzien. Nikt normalny nie ma czasu sie pierdolic jak matka
    z lobuzem. Obserwuje dzisiejsze warsztaty i mnie w chuju drze ze nie maja prostych i
    niedrogich przyrzadow zeby zbieznosc po wymianie koncowek zrobili. W zeszlym miesiacu
    wymieniali mi przekladnie kierownicza. Przed wymiana kierownica troche krzywo byla.
    Mowilem ze krzywo. Odbieram na rachunku nie ma ustawienia zbieznosci. Pytam dlaczego.
    Oni nie robia i trzeba gdzies jechac. Wulkanizatorzy tez przymuly bagienne bo co
    drugiego klienta co wymienia opony by na zbieznosc mieli. Naprostszy przyrzad to pret
    w rurce z mozliwoscia blokowania preta. Do milimetra da sie takim wynalazkiem
    zbieznosc zrobic, przy nowych oponach.


  • 39. Data: 2018-09-26 01:35:19
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 25 Sep 2018 21:00:42 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Tue, 25 Sep 2018 16:21:51 +0200, elmer radi radisson napisał(a):
    >> On 2018-09-24 23:42, PiteR wrote:
    >>> Zawsze robię tylko jedno koło. Przyklejam wskazówkę z drucika do deski
    >>> na środku kierownicy. Jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby po wymianie
    >>> wahaczy znaki sie rozjechały.
    >>
    >> No i teraz pytanie za 100 punktow, ktory z warsztatow do ktorych
    >> przyprowadzaja klienci przyprowadzaja na taka robote auta, sie w cos
    >> takiego bawi. Stawiam ze zaden, a klient zadowolony ze mu cos przestalo
    >> stukac na nierownosciach zazwyczaj konczy rowniez na tym temat.
    >
    > Warsztat raczej nie ma przyrzadu do ustawienia zbieznosci, bo taki
    > nowoczesny to pewnie drogi jest.

    Jak ma duży przerób i opłaca mu się kupić nowoczesny sprzęt żeby
    zaoszczędzić 20 minut na jednym ustawianiu - to kupuje nowoczesny.

    Ale żeby ustawić zbieżność wystarczy płaska podłoga, poziomica (jak kto
    wygodny to może być laserowa), zwykła miara zwijana i kalkulator z
    tangensem :)

    W zasadzie tym sprzętem można ustawić całą gemoetrię, ale trochę czasu to
    zajmuje. A zbieżność to naprawdę raz-dwa.


  • 40. Data: 2018-09-26 08:35:02
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>


    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a6e35f1f-f828-4dfc-8aed-ca85ff0a48e9@googlegrou
    ps.com...
    > Najprosciej zasiegnac jezyka u jakiegos diagnosty a nie zgadywac, bo przy
    > zgadywaniu jest 50% ze sie zgadnie.

    wg mnie lepiej poczytać rozporządzenia co i w jaki sposób systemy na
    stacjach diagnostycznych mają raportować do systemu. To co myśli i opowie
    diagnosta to może być science fiction...



    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: