  • 41. Data: 2018-09-26 10:22:00
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
    Dnia Tue, 25 Sep 2018 21:00:42 +0200, J.F. napisał(a):

    >Jak ma duży przerób i opłaca mu się kupić nowoczesny sprzęt żeby
    >zaoszczędzić 20 minut na jednym ustawianiu - to kupuje nowoczesny.

    Raczej jak ma duzy przerob w zawieszeniach i oplaci mu sie
    zainwestowac w narzedzia, zamiast odsylac na ustawienie.

    >Ale żeby ustawić zbieżność wystarczy płaska podłoga, poziomica (jak
    >kto
    >wygodny to może być laserowa), zwykła miara zwijana i kalkulator z
    >tangensem :)
    >W zasadzie tym sprzętem można ustawić całą gemoetrię, ale trochę
    >czasu to
    >zajmuje. A zbieżność to naprawdę raz-dwa.

    Chyba troche za malo, ale byl sprzet z czasow PRL - ten z lampami,
    kosztowac to wspolczesnie powinno niewiele ... tylko czy ktos to
    jeszcze robi, czy juz tylko komputery ...

    J.

  • 42. Data: 2018-09-26 10:25:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Mniej nowoczesne uzywane optyczne przyrzady do ustawiania geometrii
    >rozniace sie tym od nowoczesnych ze zamiast laserkow ze wskaznikow
    >byly projektory z zarowkami kosztuja tyle co dziesiec do dwudziestu
    >ustawien.

    Nowoczesnych to ty nie widziales, ... a twierdzisz, ze automatycznie
    wysylaja dane do cepiku.

    Ale owszem - te z zarowkami nadal sie nadaja, a takie proste z
    laserami kto wie czy nie tansze by byly.

    J.

  • 43. Data: 2018-09-26 11:11:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-09-25 22:21, pueblo wrote:

    > Przy okazji, może ktoś wie. Czy takie głuche stuki w czasie jazdy mogą
    > pochodzić z przekładni kierw. (niekoniecznie podczas skręcania)?

    Moga. Skoro byles w SKP to mozesz poprosic o wjechanie na "trzepaczkę"
    od kontroli amortyzatorow, niech potelepia Ci zawieszeniem i osluchajcie
    z diagnosta czy slychac stuk i skad moze dobiegac.

    --

    memento lorem ipsum

  • 44. Data: 2018-09-26 13:25:56
    Od: p...@g...com

    Zanim sie umowisz i zrobisz ja mam ustawione. Kierownica prawde ci powie. Podejrzewam
    ze 99% kierowcow chce miec poprzeczke prosto i od razu wyczuje przechylenie.