  • 21. Data: 2010-06-24 12:14:36
    Temat: Re: bez moto
    Od: gloon <w...@s...pl>

    (pj) pisze:

    > No jasne - kiedy wyegzekwujesz?

    > dzieki, milo... :-)
    >
    > Pan Panie Piotrusiu, jestes tym jednym z nielicznych, ktorzy istnieja tu
    > dla bycia "wyjatkami w regule"... ;-)

    ales go kurwa polechtal :p

    gloon krakuf

  • 22. Data: 2010-06-24 12:16:43
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "jarek67" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia 23-06-2010 o 22:04:07 Tytus <t...@g...pl> napisał(a):
    >
    > A mnie zapierdalanie przestalo bawic. za to dawno, bardzo dawno temu
    > zaczela brac gore ciekawosc, co jest za kolejnym zakretem, gdzie idzie ta
    > droga co w nia wlasnie nie zakrecam, czy tez taka, kolo ktorej przejezdzam
    > 30 lat i jeszcze nie wiem gdzie ona sie konczy. I wlasnie do tego celu
    > najfajniejsze sa letkie niskie pierdzikolka. lepszy bylby rower, ale
    > mialbym za duzo pod gorke.

    To brzmi jak definicja enduro:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 23. Data: 2010-06-24 12:22:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    Troszku popraw cytowanie, bo przez chwile pomyslalem ze to Tytus napisal :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-06-24 14:02:18
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Troszku popraw cytowanie, bo przez chwile pomyslalem ze to Tytus napisal :-)

    He he raz probowalem to rzucic - kupilem cos co mialo podobno po mientkim
    dobrze jezdzic ale jak zobaczylem jakie to niebezpieczne to siem przeleklem
    i sprzedalem.
    A pozycja kiblowa to jednak nie dla mnie...pozostaje mi jakos zyc z ta
    miloscia do zapierdalania.

    Tytus z fabryki

  • 25. Data: 2010-06-24 15:21:52
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kefir <a...@g...com> wrote:

    >- tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
    >duchowego.

    Uff... a jaki w ogole jest sens zycia? Powiesz cos o tem?
    Dla mie jedna z nielicznych chwil glebszej zadumy byl moment, kiedy
    sie zdawalo, ze motor to sobie bede mogl powspominac tylko. Nie
    twierdze, ze on jest sensem mojego zycia ale bez niego byloby jakos...
    bez sensu. Dla wielu chocby tu bywajacych, jesli nie dla wiekszosci,
    motor jest jedna z zabaw mlodosci, co przejdzie jak odra, np. jak mnie
    przeszly taternickie ciagotki;) No ale sa jeszcze rozni inni.
    Wlasciwie moglbym wspolczuc tym, co nie potrafia odczuc w tych
    motorach zadnego z aspektow "glebszej glebii" ale co tam, rozne sa
    ludzie, hodowcow chomikow tez nie rozumiem.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2010-06-24 15:52:39
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 24 Jun 2010 17:21:52 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    [...]
    > Uff... a jaki w ogole jest sens zycia?

    42.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 27. Data: 2010-06-24 16:24:04
    Od: z...@p...onet.pl

    > 42.

    To dawniej, teraz raczej 46 i wszystko powyżej lytra ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 28. Data: 2010-06-24 18:58:06
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-24 09:07, (pj) pisze:

    > No jasne - kiedy wyegzekwujesz?

    , no mam nadzieje ze mobec moze wef tym roku?
    daj na priv jakis namiar na sie aktualny.

    > dzieki, milo... :-)
    >
    > Pan Panie Piotrusiu, jestes tym jednym z nielicznych, ktorzy istnieja tu
    > dla bycia "wyjatkami w regule"... ;-)

    Sie zarumienilem teraz...
    Nie przesadzajmy, tych "nielicznych' ktorych milo spotkac w realu troche
    tu jest. Coraz mniej, ale sa.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 29. Data: 2010-06-24 19:05:27
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 24 Cze, 17:21, Jacot <j...@m...pl> wrote:

> [...]
    > sie zdawalo, ze motor to sobie bede mogl powspominac tylko. Nie
    > twierdze, ze on jest sensem mojego zycia ale bez niego byloby jakos...

    Drogi Rzako, przytaczajac ma wypowiedz uzmyslowiles mi brak slow ktory
    przeinaczyl drastycznie pierwotny sens mysli. Prawidlowe jej brzmienie
    bylo bowiem nastepujace:
    "tym ktorzy robia z tego JEDYNY LUB NAJWAZNIEJSZY sens zycia szczerze
    wspolczuje ubostwa duchowego."
    W swietle powyzszego wyrazam niniejszym szczerze wspolczuje. Nie bez
    znaczenia bedzie fakt ze podobne uczucie zywie takze dla siebie. Wiem
    ze bladze lecz nie wyobrazam sobie jednak, by czegos nie dalo sie z
    tym zrobic ;) Stad moj gleboki uklon dla Piotra ktory znalazl i
    przestroga dla innych. Wypadaloby zacytowac tu pewnego bylego
    prezydenta RP, ktory, tak jak my czasem, ogladac swiat przez szkielko.
    Ciesze sie ogromnie ze wywolalem w Tobie chwilke refleksji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 30. Data: 2010-06-24 19:09:28
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    jarek67 pisze:
    > czy tez taka, kolo ktorej
    > przejezdzam 30 lat i jeszcze nie wiem gdzie ona sie konczy.

    no, tez na to wpadlem i kiedys pojechalem taka droga.

    Za pierwszym razem konczyla sie w dupie.

    Za drugim tez cos kolo tego, ale mieli ladny stawek.

    Ale ilu ludzi na tej liscie moze powideziec ze bylo w Pilawie ?

    KJ