  • 1. Data: 2010-06-23 07:06:12
    Temat: Zlot w Łagowie
    Od: "Maverick F0 MAV" <art6<malpa>wp.pl>

    Najwiekszy polski zlot motocyklowy juz za tydzien. Jak zawsze w pierszy
    weekend lipca zaczyna sie "Polska Daytona" czyli najwiekszy polski zlot
    motocyklowy organizowany w Łagowie Lubuskim. Otwarcie pierwszej beczki piwa
    juz w czawartek, kapele i inne atrakcje od piatku 2 lipca. Jak zawsze bedzie
    kilkanascie kapel, wyborny catering, co wieczor striptiz w wykonaniu kilku
    dziewczyn. Kazdy znajdzie cos dla siebie.

  • 2. Data: 2010-06-23 08:14:42
    Temat: Re: Zlot w ?agowie
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > co wieczor striptiz w wykonaniu kilku
    > dziewczyn. Kazdy znajdzie cos dla siebie.

    Przyjechałbym, ale nie wiem czy żona pozwoli :-)

    PS. Po co się robi takie coś jak striptiz na zlocie?

    Pytam bo nie wiem.

  • 3. Data: 2010-06-23 08:15:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-23, Agent0700 <a...@g...pl> wrote:

    > PS. Po co się robi takie coś jak striptiz na zlocie?
    >
    > Pytam bo nie wiem.

    Zeby zlot byl najwiekszy w Polsce.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-06-23 08:22:58
    Temat: Re: Zlot w Łagowie
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Maverick F0 MAV <art6 pisze:

    > co wieczor striptiz w wykonaniu kilku
    > dziewczyn. Kazdy znajdzie cos dla siebie.

    To musieliby jeszcze zrobić striptiz facetów chyba ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-06-23 08:25:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-23 10:14, Agent0700 pisze:

    > PS. Po co się robi takie coś jak striptiz na zlocie?
    >
    > Pytam bo nie wiem.

    Jest co wspominać po latach-np jak pijana foka nie utrzymała się rury i
    spadła ze sceny i takie tam:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2010-06-23 08:57:51
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Maverick F0 MAV <art6<malpa>wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > kilkanascie kapel, wyborny catering, co wieczor striptiz w wykonaniu kilku
    > dziewczyn. Kazdy znajdzie cos dla siebie.

    A te no... motocykle też będą?

    Marek
    R1200GS
    F650 95 sprzedam

  • 7. Data: 2010-06-23 09:20:59
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > Jest co wspominać po latach-np jak pijana foka nie utrzymała się rury i
    > spadła ze sceny i takie tam:-)

    Spadła pijana ze sceny wprost w tłum pijanych motocyklistów :-)

    No to rzeczywiście musi być fajnie.

    Jadę!!!

  • 8. Data: 2010-06-23 09:22:20
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > A te no... motocykle też będą?

    Nie będzie :-(

    Przyjeżdżajcie autobusem lub pociągniem, żeby prawka nie zabrali.

  • 9. Data: 2010-06-23 09:36:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-23 11:20, Agent0700 pisze:

    > Spadła pijana ze sceny wprost w tłum pijanych motocyklistów :-)
    >Nie,na kamienie,to w górach było,po czym podrapana wlazła z powrotem
    > No to rzeczywiście musi być fajnie.
    Nie do końca,przecież napisałem ze foka:-)
    Na innej imprezie strip był tak nudny że widownia się rozeszła:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2010-06-24 08:31:53
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maverick F0 MAV wp.pl>" <art6<malpa> napisał w wiadomości

    striptiz w wykonaniu kilku dziewczyn. Kazdy znajdzie cos dla siebie.

    Najwiekszy zlot i kilka dziewczyn?
    E... przereklmowane - to nie kazdy znajdzie cos dla siebie

    Erg
    GS500