    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez moto
    Date: Thu, 24 Jun 2010 12:05:27 -0700 (PDT)

    On 24 Cze, 17:21, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > Uff... a jaki w ogole jest sens zycia? Powiesz cos o tem?
    > Dla mie jedna z nielicznych chwil glebszej zadumy byl moment, kiedy
    > sie zdawalo, ze motor to sobie bede mogl powspominac tylko. Nie
    > twierdze, ze on jest sensem mojego zycia ale bez niego byloby jakos...
    > bez sensu. [...]

    Drogi Rzako, przytaczajac ma wypowiedz uzmyslowiles mi brak slow ktory
    przeinaczyl drastycznie pierwotny sens mysli. Prawidlowe jej brzmienie
    bylo bowiem nastepujace:
    "tym ktorzy robia z tego JEDYNY LUB NAJWAZNIEJSZY sens zycia szczerze
    wspolczuje ubostwa duchowego."
    W swietle powyzszego wyrazam niniejszym szczerze wspolczuje. Nie bez
    znaczenia bedzie fakt ze podobne uczucie zywie takze dla siebie. Wiem
    ze bladze lecz nie wyobrazam sobie jednak, by czegos nie dalo sie z
    tym zrobic ;) Stad moj gleboki uklon dla Piotra ktory znalazl i
    przestroga dla innych. Wypadaloby zacytowac tu pewnego bylego
    prezydenta RP, ktory, tak jak my czasem, ogladac swiat przez szkielko.
    Ciesze sie ogromnie ze wywolalem w Tobie chwilke refleksji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef