    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez moto
    Date: Thu, 24 Jun 2010 17:21:52 +0200

    Kefir <a...@g...com> wrote:

    >- tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
    >duchowego.

    Uff... a jaki w ogole jest sens zycia? Powiesz cos o tem?
    Dla mie jedna z nielicznych chwil glebszej zadumy byl moment, kiedy
    sie zdawalo, ze motor to sobie bede mogl powspominac tylko. Nie
    twierdze, ze on jest sensem mojego zycia ale bez niego byloby jakos...
    bez sensu. Dla wielu chocby tu bywajacych, jesli nie dla wiekszosci,
    motor jest jedna z zabaw mlodosci, co przejdzie jak odra, np. jak mnie
    przeszly taternickie ciagotki;) No ale sa jeszcze rozni inni.
    Wlasciwie moglbym wspolczuc tym, co nie potrafia odczuc w tych
    motorach zadnego z aspektow "glebszej glebii" ale co tam, rozne sa
    ludzie, hodowcow chomikow tez nie rozumiem.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10