  • 1. Data: 2010-06-23 08:52:40
    Temat: Harlej moj to jest to...troche dlugie wyszlo
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    Serwisujemy czasem sporciaka (celowo pisze w liczbie mnogiej bo pewnych
    rzeczy nie da sie tam zrobic w pojedynke).
    Trafil ostatnio do nas na niemanie stopu. Pelen luz - przeciez to banalna
    sprawa. Szybka diagnoza - nie dziala wlacznik pod klamka.
    Proba demontazu juz nie byla taka blyskawiczna bo zlacze tego switcha
    konstruktor umiescil gdzies miedzy cylindrami pod zbiornikiem. Ale dalim
    rade.
    Mamy w lapie - nie nie jest japonski - genuine i made in usra - zalany
    zywica nierozbieralny.
    Spoko - zamowi sie nowy - szybki telefon do serwisu - wszak jestesmy we
    stolycy i mamy salonow pod dostatkiem. Oczywiscie mozna zamowic - 21 dni
    czekania i cena 130 pln. Klient przelknal cene - nie podobal mu sie termin i
    to chyba byl jego blad ale o tym pozniej.
    Zamowilim...po dwoch tygodniach zadzwonili ze jest.
    Pojechalem, w serwisie zdziwienie ze cos takiego maja ale przekonalem ze
    dzwonili i ze pewnie jednak czesc gdzies na magazynie jest. Pan polazl
    szukac a ja przez 15 minut wdychalem smrod cygar generowany przez trzech
    harlejowcow w gajerkach ze znaczkami HD w klapach. Znalazl, piekne kolorowe
    opakowanie z orzelkami z kazdej strony coby wiadomo bylo ze legendary i
    genuine...
    Poklikal poklikal i poinformowal mnie ze czesc przyszla w zamienniku co
    nieco mnie ucieszylo bo zwykle zamienniki sa tansze od orginalow (chyba taki
    jest sens istnienia instytucji zamiennika). Ale dosc szybko okazalo sie ze w
    przypadku HD to nie do konca tak. Zamiennik okazal sie 2,5 raza drozszy od
    orginalu ktory byl zamiawiany.
    Pan sprzedawca patrzac z lekkim politowaniem na moj ubior motocyklowy
    wskazujacy iz jestem milosnikiem innej marki na H wyrazil propozycje iz
    zadzwoni do klienta i wytlumaczy mu dlaczego powinien zaplacic ponad 320 pln
    za wlaczniczek ktory do wiekszosci normalnych motocykli kosztuje 20 pln. Ale
    niestety nie udalo mu sie - a klient bedzie jezdzil bez stopu az znajdzie
    tansze rozwiazanie problemu.
    Wracajac do sprawy bledu klienta - podczas pozniejszej dyskusji w trakcie
    ktorej byla mowa o przodkach zarowno Harleya jak i Davidsona wyszlo na jaw
    iz klient na wlasna reke szukal po serwisach w Polsce rzeczonego wlaczniczka
    i znalazl go gdzies na slasku za.... 550 pln !!! i chyba nieopacznie
    chlapnal jezorem ze w Wawie zamowil za 130 co moglo wprowadzic w stan
    lekkiego wzburzenia sprzedawce. Bo przeciez kazdey by sie wkurwil, jesli
    ktos zaniza jego 1000% marze.

    Tytus z fabryki

  • 2. Data: 2010-06-23 09:12:37
    Temat: Re: Harlej moj to jest to...troche dlugie wyszlo
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Tytus z fabryki wrote:

    > wlaczniczek ktory do wiekszosci normalnych motocykli kosztuje 20 pln.

    Twoj wdziek i urok osobisty powinien przekonac klienta,
    ze 'pstryczek' za 20pln bedzie git.
    Zamontowac i smigac.
    I cieszyc sie zyciem!!!

    PS:
    Swego czasu musialem (tak bylo w ksiazce) wymienic filtr paliwa do
    Viadra. Nowy, oryginalny - 70pln.
    Zamontowalem zamiennik. Za 4pln.

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2010-06-23 10:14:57
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.06.2010 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał/a:
    > lekkiego wzburzenia sprzedawce. Bo przeciez kazdey by sie wkurwil, jesli
    > ktos zaniza jego 1000% marze.

    To samo można napisać o większości tutejszych autoryzowanych serwisów,
    tych na "h" tyż. Przykłady na "h": podnóżek, serwis pincet, sklep w UK
    pindziesiont. Dźwignia zmiany biegów, 400+, UK 117. Guma, ślizg łańcucha
    ~230, w US ~60, napęd 900+, uk ~500 itd. Ceny w PLN. Takie mają
    politykie, Panie. Nie jest to 1000% ale w UK czy DE też mają podatki i
    UE i koszty pracy i odpowiednią marżę.

    Efekt jest taki że prawie wszystko kupuję z zachodu. U nas i tak "nie na
    miejscu niema, możemy zamówić" to se sam zamawiam, a przychodzi
    tak samo szybko. Nawet opon nie warto u nas kupować, choć już się
    pojawiają czasem dość dobre ceny czasem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2010-06-23 10:23:06
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "T.F." <t...@u...wp.pl> napisal w wiadomosci grup

    > Twoj wdziek i urok osobisty powinien przekonac klienta,
    > ze 'pstryczek' za 20pln bedzie git.
    > Zamontowac i smigac.
    > I cieszyc sie zyciem!!!

    e pewnie ten od HD to swiatlowodem wysyla komunikat do komputera ze
    kierownik klamke przydusil ;)
    bo jak to tak zalany zywica wylacznik Alps za 10zl w srodku ? nieeeee

    pozdro
    blur

  • 5. Data: 2010-06-23 11:16:21
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-06-23 10:52, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > chlapnal jezorem ze w Wawie zamowil za 130 co moglo wprowadzic w stan
    > lekkiego wzburzenia sprzedawce. Bo przeciez kazdey by sie wkurwil, jesli

    Zobacz to:
    https://ssl.allegro.pl/item1064341771_wlacznik_swiat
    el_stopu_na_armature_harley.html
    Ale nie wiem czy się nada bo opakowanie chyba bez orłów jest

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 6. Data: 2010-06-23 16:20:21
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    (...)
    Nawet opon nie warto u nas kupować, choć już się pojawiają czasem dość dobre
    ceny czasem.

    We irelandii (Cork) wzialem i poszlem do normalnego salonu Hondy spytac o opony
    do fajera. Spodziewalem sie ze te 250-300 ojro trzeba dac za cos z nizszej
    polki. Pan powiedzial ze rozpietosc cenowa to 165-220. Opony z tego rocznika,
    kilkanascie modeli. A jak w polsce latalem za kompletem Z6 w zeszlym roku, to
    nikt mi mniej niz 1300zl nie powiedzial.

  • 7. Data: 2010-06-23 16:41:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "moonraker"
    Zobacz to: .... Ale nie wiem czy się nada bo opakowanie chyba bez orłów
    jest

    Dzieki jedwabiscie jak nie wiem co...
    zakupione i nawet nie trzeba 21dni czekac :)

    Tytus z fabryki

  • 8. Data: 2010-06-23 19:08:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    > chlapnal jezorem ze w Wawie zamowil za 130 co moglo wprowadzic w stan
    > lekkiego wzburzenia sprzedawce. Bo przeciez kazdey by sie wkurwil, jesli

    Hmm. Ostatnio wymienialem ten wlacznik w Fatboyu. 30 pln + 14 pln za
    kuriera. W sumie 44 pln. Czekalem tydzien bo akurat nie mieli na stanie.

    BTW. Swiadomy uzytkownik motocykla spod znaku HD wie gdzie szukac
    zamiennikow. I nie trzeba wyciagac calej wiazki, wystarczy odciac 2
    kabelki wewnatrz przelacznikow i przylutowac nowe. 10 minut roboty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2010-06-23 19:10:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-23 12:23, blur pisze:

    > e pewnie ten od HD to swiatlowodem wysyla komunikat do komputera ze
    > kierownik klamke przydusil ;)
    > bo jak to tak zalany zywica wylacznik Alps za 10zl w srodku ? nieeeee

    To jest pstryczek rozlaczny z uszczelka i w ksztalcie idealnie pasujacym
    do zaglebienia w obudowie przelacznikow. Zaden inny nie podejdze,
    przetestowane.

  • 10. Data: 2010-06-23 19:26:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
[...]

    God damned - zamienniki ?!?!?!? czy to nie szkodzi legendare???
    a to takie bez orzelkow beda dzialac???

    ***nie trzeba wyciagac calej wiazki, wystarczy odciac 2 kabelki wewnatrz
    przelacznikow i przylutowac nowe. 10 minut roboty.

    Rzeznik :):):)

    --
    Tytus
    żółta motorynka