  • 11. Data: 2012-01-11 10:06:43
    Temat: Re: auto RATUSZ
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Jan 2012 00:50:42 +0100 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    a możę zapoznaj się z prawem?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-01-11 10:26:21
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >a możę zapoznaj się z prawem?

    narpiew z prawem niutonowski ciśnienia by przestała wieżyć w brzozę....

    FL

  • 13. Data: 2012-01-11 17:23:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > a możę zapoznaj się z prawem?

    No dobra, odrobilem lekcje, art.122 KW i co dalej?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2012-01-11 17:25:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dlaczego ktoś inny miałby Cię sponsorować?

    A gdybym placil jak dotychczas, to ktos by mnie sponsorowal? Objasnij
    prosze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2012-01-11 17:36:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W Poznaniu podatek od nieruchomości

    No ale mowa była o czymś inny, że ktoś coś dostaje za friko i nie podoba mu
    się że musi za to płacić.

    w przypadku korzystania z budynku
    > na cele firmowe to około 21 PLN za metr kwadratowy. Przy lokalu ca 500
    > metrów również to wychodzi 10500. Rocznie. Nie jest mało. Chociaż
    > nieruchomość została normalne kupiona. Rok temu (około) wprowadzono
    > decyzją władz miasta opłaty za odprowadzanie deszczówki. Do wzoru
    > wchodzi powierzchnia działki. Wynik? Opłaty za wodę

    Prędzej za ścieki.

    > 3x takie.

    Zrób rozsączanie po terenie i nie będziesz płacić.

  • 16. Data: 2012-01-11 17:38:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Powitanko,

    > A gdybym placil jak dotychczas, to ktos by mnie sponsorowal? Objasnij
    > prosze.

    Ależ proszę bardzo.
    Wszyscy ci, którzy pseudodarowizny od miasta/państwa nie dostali, tylko
    musieli za to co Ty dostałeś za darmo zapłacić.
    Przecież też woleliby zapłacić po cenie sprzed 20 lat, tak jak Ty się
    domagasz w przypadku opłaty za wieczyste użytkowanie....

  • 17. Data: 2012-01-11 21:23:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wszyscy ci, którzy pseudodarowizny od miasta/państwa nie dostali, tylko
    > musieli za to co Ty dostałeś za darmo zapłacić.

    Nie dostalem nic za darmo od czerwca 1967. A przepraszam, kiedys w zeby
    dostalem, ale tez nie za darmo, stracilem zegarek.

    > Przecież też woleliby zapłacić po cenie sprzed 20 lat, tak jak Ty się
    > domagasz w przypadku opłaty za wieczyste użytkowanie....

    Sadzac po wynikach wyborow zdecydowana wiekszosc ludzi woli placic
    wiecej niz mniej i uwielbiaja jak ich pieniadze sa marnowane. Ja takich
    akurat nie znam osobiscie tymbardziej wiec taka "egzotyczna" dla mnie
    postawa budzi moje zaciekawienie. Ja swoje ciezko zarobione pieniadze
    wole wydawac sam, przyjmuje z pokora, ze jestem w mniejszosci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2012-01-11 22:21:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Powitanko,

    > Nie dostalem nic za darmo

    Czyli ziemię na której mieszkasz to kupiłeś?

    >Ja swoje ciezko zarobione pieniadze wole wydawac sam,

    No to kup ten grunt, albo nie płacz że ktoś Ci go za pół darmo nie chce
    udostępniać.

  • 19. Data: 2012-01-12 07:47:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Sadzac po wynikach wyborow zdecydowana wiekszosc ludzi woli placic
    > wiecej niz mniej i uwielbiaja jak ich pieniadze sa marnowane.

    Wyniki wyborów świadczą o tym, że nie ma alternatywy dla darmozjadów. JKP
    i jego śmieszna, kanapowa partyjka, za każdym razem o innej nazwie nie
    jest alternatywą, tylko groteskowym folklorem ośmieszającym prawicowe
    poglądy na gospodarkę.

  • 20. Data: 2012-01-12 12:08:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Jan 2012 17:23:24 +0100 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    > Powitanko,

    > No dobra, odrobilem lekcje, art.122 KW i co dalej?

    siadaj, pała!

    ucz się dalej.