  • 1. Data: 2012-01-10 04:44:43
    Temat: auto RATUSZ
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    Witam,

    Wybieram się na licytacje po auto dla przyjaciółki. Ile myślicie warto dać
    biorąc pod uwagę rodowód (prezydent):

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,bezpanski-
    mercedes-idzie-pod-mlotek,365645.html

    JArol

  • 2. Data: 2012-01-10 07:27:09
    Temat: Re: auto RATUSZ
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Wybieram się na licytacje po auto dla przyjaciółki. Ile myślicie warto dać
    > biorąc pod uwagę rodowód (prezydent):
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,bezpanski-
    mercedes-idzie-pod-mlotek,365645.html

    jaki prezydent??
    przecież to porzucony kilka lat temu merc
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2012-01-10 08:24:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-10 04:44, falset pisze:
    > Witam,
    >
    > Wybieram si? na licytacje po auto dla przyjaci?ki. Ile my?licie warto da?
    > bior?c pod uwag? rodow?d (prezydent):
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,bezpanski-
    mercedes-idzie-pod-mlotek,365645.html

    > JArol

    Wg TVN limuzyna to każde auto co ma nadwozie typu limuzyna.
    Fiat 125p też się łapie. A W211 to chyba nigdy nie było
    fajne auto. Nudne, mniejsze od W210. Bardziej zawodne.
    W 1996 roku to W210 to była limuzyna. A ten silnik?
    Akurat trwały jest, ale osiągi takie, że stwarza
    zagrożenie dla ruchu podczas wyprzedzania.

  • 4. Data: 2012-01-10 10:07:20
    Od: Tristen <t...@s...net>

    W dniu 2012-01-10 08:24, megrims pisze:

> [...]

    > W 1996 roku to W210 to była limuzyna. A ten silnik?
    > Akurat trwały jest, ale osiągi takie, że stwarza
    > zagrożenie dla ruchu podczas wyprzedzania.

    Kolina i tak nie zrozumie, więc szkoda klawiatury...

    --
    pozdrawiam
    Tristen

  • 5. Data: 2012-01-10 11:11:01
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-10 07:27, glang pisze:

    mercedes-idzie-pod-mlotek,365645.html

    > jaki prezydent??
    > przecież to porzucony kilka lat temu merc
    To chodzi, aby za każdym razem dokopać przeciwnikowi politycznemu...
    Prawda czy fałsz - zawsze coś się by przylepiło...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 6. Data: 2012-01-10 11:18:12
    Od: "falset" <M...@w...pl>

    >Prawda czy fałsz - zawsze coś się by przylepiło...

    a co w tym zlego że Pani Prezydent nim jeździła?

    PP

  • 7. Data: 2012-01-10 12:59:29
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-10 11:18, falset pisze:

    > a co w tym zlego ?e Pani Prezydent nim je 1/4 dzi?a?

    A jeździła - bo w artykule nie ma o tym słowa...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 8. Data: 2012-01-11 00:50:42
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To chodzi, aby za każdym razem dokopać przeciwnikowi politycznemu...
    > Prawda czy fałsz - zawsze coś się by przylepiło...

    Szczerze mowiac nie za bardzo wiem, czym rozni sie zwykle paserstwo od
    tego co robi HGW w tym przypadku. Czemu z takim zapalem nie licytuja
    wrakow stojacych przy roznych osiedlowych uliczkach. Stoi taki Polonez
    bez tablic od paru lat przy Teligi na Ursynowie i jakos nie widze zapalu
    w przerejestrowaniu go i licytacji.
    Powinienem sie pewnie cieszyc, ze nagrody dla urzednikow Ratusza w
    jakimstam ulamku procenta zostana z tego wyplacone, a nie tylko z
    20-krotnej podwyzki za uzytkowanie wieczyste kawalka ziemi pod moim
    mieszkankiem. No to sie ciesze, k...wa jak sie zajebiscie ciesze;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2012-01-11 07:31:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > z 20-krotnej podwyzki za uzytkowanie wieczyste kawalka ziemi pod moim
    > mieszkankiem.

    Kup sobie ziemię, to zapłacisz raz.
    Dlaczego ktoś inny miałby Cię sponsorować?

  • 10. Data: 2012-01-11 08:28:58
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/11/2012 07:31 AM, Cavallino wrote:

    > Kup sobie ziemię, to zapłacisz raz.
    > Dlaczego ktoś inny miałby Cię sponsorować?

    W Poznaniu podatek od nieruchomości w przypadku korzystania z budynku
    na cele firmowe to około 21 PLN za metr kwadratowy. Przy lokalu ca 500
    metrów również to wychodzi 10500. Rocznie. Nie jest mało. Chociaż
    nieruchomość została normalne kupiona. Rok temu (około) wprowadzono
    decyzją władz miasta opłaty za odprowadzanie deszczówki. Do wzoru
    wchodzi powierzchnia działki. Wynik? Opłaty za wodę 3x takie.

    Wniosek jest jeden. Ta cywilizacja musi upaść.