  • 1. Data: 2012-01-09 19:54:12
    Temat: komis
    Od: "Stanislaw" <b...@b...com>

    Co sądzicie o komisie w Warszawie ul.wał miedzyszynski 115/117?

  • 2. Data: 2012-01-09 20:08:56
    Temat: Re: komis
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Stanislaw wrote:

    > Co sądzicie o komisie w Warszawie ul.wał miedzyszynski 115/117?

    Pewnie zlomowisko jak wiekszosc.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2012-01-09 20:20:19
    Od: n...@p...onet.pl

    Stanislaw wrote:

    > Co s?dzicie o komisie w Warszawie ul.wa? miedzyszynski

    Jak kiedyś szukałem auta,komis oferował auta,których nie miał w ofercie,ale
    miał inne ;) zapraszali do obejrzenia :)

  • 4. Data: 2012-01-18 22:13:09
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Stanislaw" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o komisie w Warszawie ul.wał miedzyszynski 115/117?

    Kupiłem u nich 3 samochody do firmy.
    Generalnie fajnie że jednego modelu potrafią mieć po kilka/kilkanaście
    egzemplarzy poflotówek, zazwyczaj z książką serwisową.
    Jak opony kiepskie można zażyczyć sobie przekładkę z innego, wskazać z
    któego i masz :)
    Jak nie ma radia to w drodze negocjacji idziesz sobie wybrać z placu i
    montują.
    Na plus należy zaliczyć to że mają mierniki grubości lakieru i chętnie
    udostępniają żebyś sam mógł sobie pomierzyć jak ci się żywnie podoba.
    Nie ma problemu z jazdą próbą i podjechaniem do stacji diagnostycznej bo
    jest jakieś 700m od nich, przy czym należy zdawać sobie sprawę że
    interpretacje wyników musisz robić sam bo gości ze stacji mają
    zakumplowanych i przynajmniej dla mnie byli mało wiarydogoni.
    Przyjazna obsługa, za równo sprzedawcy jak i szef z którym też miałem okazję
    rozmawiać.
    Chętnie udostępniają dokumentację od samochodu przed zakupem, przy jednym
    trafiłem nawet pęczek pokwitowań przyjęcia/zdania samochodu w ASO wetknięte
    w książkę serwisową.
    Jak do samochodu był tylko jeden kluczyk, umówiliśmy się że dorobię, wezmę
    FV na nich i zwrócili mi kasę.
    Nie żałują czasu, można zażyczyć sobie otworzenie i odpalenie nawet i 5-6
    samochodów i nie ma najmniejszego problemu.
    Jak procedura leasingowa sie przeciąga też się nie niecierpliwią i nie robią
    problemów.
    Sprzedaja na Fakturę Vat, anie jakąś FV Marża z propozycją wpisania ceny o
    1/3 niższej niż w rzeczywostości.
    Polecam rozmawianiem tam z p. Mariuszem Szlewskim chyba najkonkretniejszy ze
    sprzedawców.

    A teraz minusy:
    Ceny są raczej z gatunku średnio-wysokich.
    Sporo samochodów stoi tam miesiącami, padnięte akumulatory i odpalanie z
    kabli to wręcz norma, ja miałem takiego pecha że we wszystkich trzech
    samochodach dostałem padliny co zdechły niedługo po zakupie mimo że w jednym
    samochodzie był taki złom że zażyczyłem sobie przełożenie z egzemplarza obok
    gdzie aku wyglądało na świeższe.
    Cieżka negocjacja ceny, nie bardzo chcą z niej zchodzić, prędzej jak
    wspomniałem dorzucą radio lub przerzucą coś z egzemplarza obok, albo komplet
    nowych dywaników...
    Jak w każdym komisie śmietników tam nie brakuje.
    Niemal wszystko co tam znajdziesz to poflotówki, ale czy to plus czy minus
    to już kwestia podjeścia kupującego i umiejętności rozpoznania szrota... a
    tego w poflotówkach nie brakuje, ale znam i takie floty że bym w ciemno
    kupował.

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody