    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto RATUSZ
    Date: Wed, 11 Jan 2012 21:23:37 +0100

    Powitanko,

    > Wszyscy ci, którzy pseudodarowizny od miasta/państwa nie dostali, tylko
    > musieli za to co Ty dostałeś za darmo zapłacić.

    Nie dostalem nic za darmo od czerwca 1967. A przepraszam, kiedys w zeby
    dostalem, ale tez nie za darmo, stracilem zegarek.

    > Przecież też woleliby zapłacić po cenie sprzed 20 lat, tak jak Ty się
    > domagasz w przypadku opłaty za wieczyste użytkowanie....

    Sadzac po wynikach wyborow zdecydowana wiekszosc ludzi woli placic
    wiecej niz mniej i uwielbiaja jak ich pieniadze sa marnowane. Ja takich
    akurat nie znam osobiscie tymbardziej wiec taka "egzotyczna" dla mnie
    postawa budzi moje zaciekawienie. Ja swoje ciezko zarobione pieniadze
    wole wydawac sam, przyjmuje z pokora, ze jestem w mniejszosci.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa