  • 1. Data: 2011-01-18 16:58:32
    Temat: SSD w netbooku.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.
    Po raz pierwszy trafilo mi powalczyc z SSD.
    Otoz mam w rekach Dell Inspirion 910.
    Podczas instalacji XP widze 2 partycje nazwane ":-".
    Piersza 39MB FAT, druga 7GB NIEZNANA.
    Przy probie skasowanie ktorejkolwiek otrzymuje informacje:
    instalator nie moze uzyskac dostepu do tego dysku.
    Szukalem na Allegro podobnego dysku, ale nie znalazlem.
    Ten moj nie ma SATA, tylko jakies pci-express-podobne.
    Pyt.1. Czy mam szukac nowego?
    Pyt.2. Czego szukac w sensie typu urzadzenia, bo SSD, jak widze, to
    szerokie pojecie;)

    Dziekuje za porady i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-01-19 09:30:25
    Temat: Re: SSD w netbooku.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dodam, ze dysk wyglada tak:

    http://www.kosz.moj.pl/ssd.jpg

    Gdzie mozna cos takiego kupic?

  • 3. Data: 2011-01-19 10:05:35
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-18 17:58, Jacek pisze:

    > Szukalem na Allegro podobnego dysku, ale nie znalazlem.

    Poszukaj jeszcze raz, bo już są ;)
    http://allegro.pl/runcore-pro-iv-50mm-t-style-pci-e-
    pata-ssd-64gb-i1419025644.html
    http://allegro.pl/runcore-pro-50mm-pata-mini-pcie-ss
    d-32gb-i1419025657.html
    Żeby nie było - aukcje nie moje. Ja tylko niosę pomoc :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2011-01-19 10:09:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mich@l" napisał w wiadomości grup
    > Żeby nie było - aukcje nie moje. Ja tylko niosę pomoc :)

    Odczyt ciągły do 78MB/s
    Zapis ciągły do 44MB/s

    To chyba atrapa, a nie SSD.

  • 5. Data: 2011-01-19 10:30:43
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-19 11:09, qwerty pisze:

    > Odczyt ciągły do 78MB/s
    > Zapis ciągły do 44MB/s
    >
    > To chyba atrapa, a nie SSD.

    Wyrywając z kontekstu konkretnego modelu z pewnością. W kontekście -
    wygląda to jednak troszkę lepiej. Skok wydajności jest bezdyskusyjny
    http://www.netbooknews.com/727/dell-mini-9-hdd-vs-ru
    ncore-ssd/

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2011-01-19 13:21:46
    Od: Rysio <o...@p...pl>

> [...]
    > Pyt.1. Czy mam szukac nowego?
    > Pyt.2. Czego szukac w sensie typu urzadzenia, bo SSD, jak widze, to

    To jest dysk SSD ale na minipciexpress

  • 7. Data: 2011-01-19 13:30:32
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Wyrywając z kontekstu konkretnego modelu z pewnością. W kontekście -
    > wygląda to jednak troszkę lepiej. Skok wydajności jest bezdyskusyjny
> [...]

    Dalej wygląda beznadziejnie. Kiedyś widziałem "SSD" które w iistocie rzeczy
    było obudową na karty SD. Z oczywistymi skutkami dla transferu. Zdaje się,
    że tutaj mamy do czynienia z podobnym numerem.