  • 21. Data: 2012-01-06 13:39:17
    Temat: Re: agonia Kodaka
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 6:31 am, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz"  napisał w wiadomości grup
    g2000vby.googlegroups.com...

    > Te, gwiazdor, co puka kuzynki na weselach:

    Te gwiazdor, mnie przynajmniej interesuja kobitki a ciebie to dlugosci
    czlonkow i jakies pederastyczne zboczenie.

    Cytat:
    Newsgroups: pl.sci.medycyna, pl.soc.seks, pl.pregierz
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Date: Sat, 22 Jan 2011 00:40:51 +0100
    Subject: Re: długość członka

    Najpierw wyślij SMS na numer 4956 o treści SHOW_ME_YOUR_HUGE_COCK,
    (46,50
    +vat)

    --
    Yogi(n)
    ---------------------------

    > wyposaŻenie i Hołota:
    >
    > - zapamiętaj tumanie, bo choć dzięki takim kwiatkom pięknie zharmonizowałeś
    > treść z formą, to nie musisz udowadniać, że jesteś jeszcze głupszy, niż
    > jesteś.

    Odpowiedz tuamnie na pytanie, dlaczego akurat u mnie przeszkadza ci
    kazdy blad a nie przszkadzaja ci te same bledy u innych?
    Google znalazlo 284000 wyrazow "wyposarzenie"
    Znalazlo tez 89300 tysiecy wyrazow "cholota".

    Gdzie byles durniu gdy takie same bledy popelniali inni na tej grupie?
    Ponizej tylko troche takich przykladow:

    From: "kefirz" b...@b...pl "Amatorskie >>wyposażenie<< studyjne"

    From: "helper-onet" h...@o...pl "kupie >>wyposarzenie<< ciemni
    fotograficznej powiekszalnik"

    From: "Pablo Hassan" a...@N...gazeta.pl ''>>Wyposarzenie<< tylko
    minimalne podstawowe"

    From: "Piotr Archie P." a...@i...net.pl "Na >>wyposarzenie<<
    sklada sie:"

    From: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" z...@c...chip.pl "piękna obudowa,

    From: "spin" a...@g...net.pl "Jeśli chodzi o >>wyposarzenie<< to
    aparat "

    From: "Friend" f...@p...onet.pl "Dalej

    From: "www.fotomania.pl" a...@f...pl ">>>Wyposarzenie: <<< tak
    tak :) Aparat Olympus E-10 Orginalne opakowanie"

    From: "Anubis" r...@o...pl ""JA bym wolal kupic lepszy aparat niz
    od razu kupowac lepsze >>wyposarzenie<<... "

    From: "Lech2" l...@s...pl "Nowy, oryginalne >>wyposarzenie<<,
    przywieziony 19.10.br. Cena.......2 550 zl".. "Oryginalne
    oryginalne >>wyposarzenie<<" (3 razy ten sam blad).

    From: "Anubis" r...@o...pl "od razu kupowac lepsze

    From: "Remigiusz Samborski" p...@o...pl " minilaby,

    From: z...@o...eu ">>Wyposarzenie<< prostej dslr" "zwykle

    From: "gracjan" g...@...pl "Slabe >>wyposarzenie<< standardowe"

    From: XX YY f...@g...com "gdy ktos np sprzedaje cale

    From: Kardan g...@n...pl

    From: bartek b...@i...pl

    From: "Qbab" b...@p...onet.pl

    From: "42nat" <f...@W...pl

    From: "Anubis" <rafalb7[usun to]@go2.pl>

    To tylko czesc tych ktorzy pisala tak na tej grupie.

    From: "ToJak" t...@g...pl "A nam na zascianku nie trza tu nijakiej
    paniki robic, dyc i tak wszelaka tania >>cholota << od Prusakow to
    wszystko sprowadza i nikowej gwarancyji w tym nie ma".

    From: Fibing m...@p...onet.pl "Nie mysle ze sa lepsze i gorsze
    wersje tych samych aparatow, ale chodzilo mi o to, że jak leżą tam na
    półkach, to ludze (a często >>cholota,<< ktorej sie nudzi) oglądając
    poobija je, albo komus spadnie na podloge",

    From: Six 6...@v...pl ">>cholota << jednak potrzebna - geniusz nie
    wiedzi 'sensownych" dylematów bowiem
    on namaszczony jest i wie wszytsko"

    From: "Norbert" a...@w...gazeta.pl "Masz na mysli
    "marsz rownosci" organizowany przez pseudogejow i pseudolezbijki,
    ktorych celem jest bojka z >>cholota << wszechpolska??"

    > A teraz - wskakuj do wora na odpadki.

    Ten wor to bedziesz mial naciagniety na swoj imbecylny leb tak ze nie
    bedziesz mnie widzial.
    Tylko odwlok bedzie ci wystawal do "skopania" w kazdym momencie, kiedy
    sie pojawisz.
    Durnie twojego pokroju tego nie rozumieja, mimo ze od lat tlumacze im
    na czym polegaja ich wory, szamba i kf.

    > P.S. Byłbym zapomniał - Polacy to wspaniały naród, tylko ludzie kurwy. Czego
    > jesteś najlepszym przykładem.

    Ciesze sie, ze chociaz to zapamietales z moich wypowiedzi.
    Zgadza sie w 100% i takich kurew jest na tej grupie dosc duzo, ale ja
    czasami wole ich nazywac tutejszymi "ludzmi z dobrym gustem".
    Glupcow zawsze jest wiekszosc tak samo jak wtornych analfabetow, w
    ktorych polskie matolki zaliczaja sie do czolowki swiatowej.
    Linki podawalem juz wielokrotnie, wiec odszukaj i poczytaj.

    > --
    > Yogi(n)

    ZD

  • 22. Data: 2012-01-06 13:59:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 8:12 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Świetnie dorabiasz filozofię do braku talentu, ale wpychanie wszystkim
    > do gardła swoich teorii mógłbyś jednak sobie odpuścić.

    Czujesz sie zagrozony ze swoimi teoriami i wpychaniem ich do cudzego
    gardla?
    Napisz, czy te Wiktorianskie ogrody to w Polsce daja wam taki swietny
    zarobek, czy tez robicie konkurencje poza krajem.

    ZD

  • 23. Data: 2012-01-06 14:01:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 13:59, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > Napisz, czy te Wiktorianskie ogrody to w Polsce daja wam taki swietny
    > zarobek, czy tez robicie konkurencje poza krajem.

    Czuje się rozbawiony twoją głupotą co najwyżej. IP sprawdzić nie potrafisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-01-06 14:08:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 9:01 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Czuje si rozbawiony twoj g upot co najwy ej. IP sprawdzi nie potrafisz?

    Faktycznie glupota moja jest ogromna - przeciez kazdy w miare
    rozgarniety bedzie wiedzial, ze ogrody wiktorianskie sa przypisane do
    twojego IP.
    No to juz wiadomo jakie moga byc te towje "ogrody wiktorianskie".
    Rozbawiam sie razem z toba, tylko glupota twoja daje mi wiecej
    rozbawienia.

    ZD

  • 25. Data: 2012-01-06 14:47:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 14:08, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > No to juz wiadomo jakie moga byc te towje "ogrody wiktorianskie".
    > Rozbawiam sie razem z toba, tylko glupota twoja daje mi wiecej

    Sherlocka Holmesa nie potrzeba do stwierdzenia, z jakiego kraju IP
    pochodzi.

    Prowadzisz jakieś idiotyczne debaty w zasadzie sam ze sobą i wymagasz
    profesjonalizmu od ludzi, podczas gdy sam wtykasz wszędzie tę swoją
    stronę poskładaną chyba przez gimnazjalistę w Wordzie na czwórkę z
    informatyki. Odpuść sobie dyskusje ze mną, bo pogrążasz się jedynie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-01-06 15:18:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 9:47 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Sherlocka Holmesa nie potrzeba do stwierdzenia, z jakiego kraju IP
    > pochodzi.
    >
    > Prowadzisz jakie idiotyczne debaty w zasadzie sam ze sob i wymagasz
    > profesjonalizmu od ludzi, podczas gdy sam wtykasz wsz dzie t swoj
    > stron posk adan chyba przez gimnazjalist w Wordzie na czw rk z
    > informatyki. Odpu sobie dyskusje ze mn , bo pogr asz si jedynie.

    Do tej pory nie bylo takiego, ktory nie pograzylby sie bardziej w
    dyskusji ze mna niz ja z nim.
    Wielu probowalo i w koncu chowali swoje glowy w worach, zeby sie
    wiecej nie osmieszac.
    Im dluzej bedziesz uwazal, ze jest inaczej, niz ci to wyjasniam, tym
    gorzej dla ciebie.
    Napisz w koncu ile jest tych ogrodow wiktorianskich przypisanych do
    twojego IP.

    ZD

  • 27. Data: 2012-01-06 15:21:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 15:18, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > wiecej nie osmieszac.
    > Im dluzej bedziesz uwazal, ze jest inaczej, niz ci to wyjasniam, tym

    To dość typowa cecha głupców w Twoim wykonaniu - fakt że inni mają dosyć
    ciebie, tendencyjnej dyskusji i zbijania idiotycznych argumentów
    uznajesz za zwycięstwo. Niech więc będzie - zwyciężyłeś.

    > Napisz w koncu ile jest tych ogrodow wiktorianskich przypisanych do
    > twojego IP.

    Siedemnaście i pół.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-01-06 15:32:35
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 10:21 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > To do typowa cecha g upc w w Twoim wykonaniu - fakt e inni maj dosy
    > ciebie, tendencyjnej dyskusji i zbijania idiotycznych argument w
    > uznajesz za zwyci stwo. Niech wi c b dzie - zwyci y e .

    Bylem pewien, ze tak sie skonczy.
    W koncu chyba przekonalem cie i zrozumiales, ze sie osmieszasz

    > Siedemna cie i p .

    Podaj linki do tych ogrodow wiktorianskich, przy ktorych produkowala
    sie twoja zona, bo jestem pewien, ze lzesz.

    ZD

  • 29. Data: 2012-01-06 16:25:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 15:32, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Bylem pewien, ze tak sie skonczy.
    > W koncu chyba przekonalem cie i zrozumiales, ze sie osmieszasz

    Przekonałeś, masz rację, wygrałeś, ale skończ już dla dobra wszystkich.

    > Podaj linki do tych ogrodow wiktorianskich, przy ktorych produkowala
    > sie twoja zona, bo jestem pewien, ze lzesz.

    Tak, już podaję nazwisko i adres domowy, żeby jakiś czikagowski troll
    cholera wie co z tym robił.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 30. Data: 2012-01-06 17:21:35
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 11:25 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Przekona e , masz racj , wygra e , ale sko cz ju dla dobra wszystkich.

    A co mnie obchodzi dobro wszystkich?
    Najpierw trzeba zadbac o dobro wlasne, dobro swojej rodziny, dobro
    bliskich i przyjaciol a dopiero potem mozna o reszte zadbac.
    Ja nie zaczynam od konca.
    No i dopoki jest ktos chetny do odpisywania, to czemu mam byc
    niegrzeczny i zaprzestawac odpisywania, jesli mam na to ochote i czas?

    > Tak, ju podaj nazwisko i adres domowy, eby jaki czikagowski troll
    > cholera wie co z tym robi .

    Caly czas uwazalem, ze nie jestes z tych, co to boja sie wlasnego
    cienia.
    Czasami i ja sie myle.

    ZD