  • Data: 2011-08-28 10:20:16
    Temat: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    ..

    wg mnie kolejny kwiatek do kolekcji:

    czasami z pewnych wzgledow, chce sie byc niedostepnym (niewazne z
    jakich).

    w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    czynnosci - co zdradza intencje. Sposobem na to jest "wydarcie" z
    aparatu akumulatora, tak aby telefon sie nie zdarzyl poprawnie
    wylogowac z sieci. I wtedy jest dobrze - ...abonent jest nieosiagalny
    lub poza zasiegiem....

    Dlaczego sie zdradza moja prywatnosc? Ja bym chcial miec zawsze
    komunikat o tym, ze "abonent jest nieosiagalny lub poza zasiegiem"

    Da sie to jakos pozmieniac? Pewnie dziwnymi przekierowaniami gdy ....

    gdy zajety
    gdy nie odpowiada
    gdy poza zasiegiem
    gdy nieosiagalny