eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanieOdp: przepraszamy, nie możemy zrealizować połączenia.
  • Data: 2011-08-29 11:08:24
    Temat: Odp: przepraszamy, nie możemy zrealizować połączenia.
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:j3fpu7$rae$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Zenkosek" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    > news:j3edpk$1vt$1@node2.news.atman.pl...
    >
    >> Co ty za bzdury wypisujesz ?
    >> Sadzisz, że Play zamówił w Plusie sygnał tik tik tik ?
    >> Sądzisz, że Play zamowił w Erze ciszę ? itd.
    >
    > Tak, zamowil. Nieswiadomie. Zle konfigurujac centrale, ktora wysyla
    > sygnalizacje niewlasciwie interpretowana przez innych operatorow.
    > Tak trudno zrozumiec?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    I co ? Ta "źle skonfigurowana" centrala wysyła inny sygnał do Plusa
    i jeszcze inny do Ery, do każdego operatora inny sygnał ?
    Nie ośmieszaj się.
    Jakim cudem Orange prawidłowo interpretuje ten sygnał ?
    i jest komunikat "Przepraszamy, nie możemy zrealizowac połączenia,
    spróbuj później.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: