  • Data: 2011-08-28 16:58:26
    Temat: Re: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@p...pl> wrote in message
    news:955k57tfgub5bkkauv72gbl1t95ftuff76@4ax.com...
    > wg mnie kolejny kwiatek do kolekcji:
    >
    > czasami z pewnych wzgledow, chce sie byc niedostepnym
    > (niewazne z jakich).
    >
    > w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    > komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    > czynnosci - co zdradza intencje. Sposobem na to jest "wydarcie" z
    > aparatu akumulatora, tak aby telefon sie nie zdarzyl poprawnie
    > wylogowac z sieci. I wtedy jest dobrze - ...abonent jest nieosiagalny
    > lub poza zasiegiem....
    >
    > Dlaczego sie zdradza moja prywatnosc? Ja bym chcial miec zawsze
> [...]

    Nie masz wlaczonej poczty glosowej? Dlaczego nie?
    Nie mialbys takich problemów.
    Wylaczasz telefon, czy wychodzisz poza zasieg, czy konczy Ci sie
    bateria - dzwoniacy maja szanse sie nagrac z wiadomoscia...
    O ile maja cos waznego, a jak nic waznego to spróbuja pózniej.

    Problemem jest jednak to, ze jak ktos dostanie telefon sluzbowy
    bo jego praca polega na byciu dostepnym dla dzwoniacych to
    pewnie nie chce aby szef mógl stwierdzic ze pracownik nie jest
    poza zasiegiem tylko po prostu bezczelnie w pracy wylaczyl fonika :-)