eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm"abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie › Odp: "Play, Przepraszamy" - dobre rozwiazanie
  • Data: 2011-08-28 21:21:23
    Temat: Odp: "Play, Przepraszamy" - dobre rozwiazanie
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:955k57tfgub5bkkauv72gbl1t95ftuff76@4ax.com...
    >
    > w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    > komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    > czynnosci - co zdradza intencje.

    A ja przed chwila wylaczylem sobie telefon w Play i dzwoniacy
    do mnie ma komunikat :
    "Przepraszamy, nie mozemy zrealizowac tego polaczenia, spróbuj
    pózniej".

    >
    > Dlaczego sie zdradza moja prywatnosc? Ja bym chcial miec zawsze
    > komunikat o tym, ze "abonent jest nieosiagalny lub poza zasiegiem"

    Moja prywatnosc nie zostala zdradzona, a komunikat jest jak najbardziej
    na miejscu i niczego nie zdradzajacy.
    Zaznaczam, ze mój telefon tez jest w Play.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: