  • Data: 2011-08-28 11:00:46
    Temat: Re: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > ..
    >
    > wg mnie kolejny kwiatek do kolekcji:
    >
    > czasami z pewnych wzgledow, chce sie byc niedostepnym (niewazne z
    > jakich).
    >
    > w Play wylacze sobie telefon (guziczkiem)....i dzwoniacy dostaje
    > komunikat, ze "abonent wylaczyl telefon". Czyli swiadomie dokonal
    > czynnosci - co zdradza intencje. Sposobem na to jest "wydarcie" z
    > aparatu akumulatora, tak aby telefon sie nie zdarzyl poprawnie
    > wylogowac z sieci. I wtedy jest dobrze - ...abonent jest nieosiagalny
    > lub poza zasiegiem....

    Ja mam inne spostrzeżenia co do Playa. Mianowicie, że jakiś czas temu
    całkiem sknocili sygnalizację. Przed chwilą sprawdziłem (sprawdzałem też
    jakieś trzy tygodnie temu - było to samo) i dzwoniąc
    na wyłączony numer Playa (zalogowany wcześniej do sieci własnej Play) mam:

    - dzwoniąc z Plusa: tik tik tik
    - dzwoniąc z (byłej) Ery: ciszę
    - dzwoniąc ze stacjonarnego Dialogu: zajętość
    - dzwoniąc z VoIPa: zajętość

    Kiedyś mieli sknocone tylko przy dzwonieniu ze stacjonarnego, teraz
    mają sknocone ogólnie. Ogólnie Play to zlewa. Może ma znaczenie z
    jakiego rejonu się dzwoni albo gdzie znajduje się telefon docelowy, w
    moim przypadku jest to Dolny Śląsk.

    pozdr.