  • Data: 2011-08-28 22:00:13
    Temat: Odp: "abonent wylaczyl telefon" - makabryczne rozwiazanie
    Od: "Zenkosek" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DK" <c...@W...wroclaw.pl> napisał w wiadomości
    news:j3d74u$v6p$1@news.task.gda.pl...

    > Ja mam inne spostrzeżenia co do Playa. Mianowicie, że jakiś czas temu
    > całkiem sknocili sygnalizację. Przed chwilą sprawdziłem (sprawdzałem też
    > jakieś trzy tygodnie temu - było to samo) i dzwoniąc
    > na wyłączony numer Playa (zalogowany wcześniej do sieci własnej Play) mam:
    >
    > - dzwoniąc z Plusa: tik tik tik
    > - dzwoniąc z (byłej) Ery: ciszę
    > - dzwoniąc ze stacjonarnego Dialogu: zajętość
    > - dzwoniąc z VoIPa: zajętość

    Co ty za bzdury wypisujesz ?
    Sadzisz, że Play zamówił w Plusie sygnał tik tik tik ?
    Sądzisz, że Play zamowił w Erze ciszę ? itd.

    > Kiedyś mieli sknocone tylko przy dzwonieniu ze stacjonarnego, teraz
    > mają sknocone ogólnie. Ogólnie Play to zlewa.

    Czy ty choc trochę myślisz ? Chyba nic, bo takie bzdury wypisujesz.
    Play ma umawiać się z innymi operatorami jakie sygnały inni operatorzy
    mają wysyłać gdy w Playu jest wyłączony telefon ?? :))))