  • 1. Data: 2014-01-17 08:33:53
    Temat: a moze sezonowe prawo jazdy? ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...lub... bo ja wiem... pogodowe? ;)

    Ludzie nie potrafią jeździć jak jest prawdziwa zima. Jedni siedzą za
    mocno "na ogonie" inni się wloką jak pizdy (dziś np. na trasie od
    Nadarzyna do Pruszkowa jakaś melepeta niebieskim staaaarym Transitem
    jechała jakieś 30km/h... a taki kozak, że pirackie czaszki sobie
    ponaklejał tu i ówdzie ;) )

    Do licha ciężkiego, uważam się za raczej niezbyt wybitnego kierowcę i
    jestem mocno ostrożny, ale na litość!

    Zresztą po takiej nawierzchni jak się jedzie płynnie, z odpowiednimi
    dystansami i bez nerwowego manewrowania można spokojnie jechać zgodnie z
    limitem.

  • 2. Data: 2014-01-17 09:33:43
    Temat: Re: a moze sezonowe prawo jazdy? ;)
    Od: "mz" <2...@w...pl-skasuj>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

[...]

    A może facet dopiero co: zrobił prawo jazdy, jechał nie swoim samochodem,
    miał wypadek i do dziś ma traume ?

  • 3. Data: 2014-01-17 09:43:10
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Temat stary jak same auta. Może koleś miał letnie gumy, bo zimy nie było i nie
    przełożył, albo nie miał czego przekładać. A że u nas piloci latają na drzwiach od
    stodoły, to i kierowca zimą na slickach też da radę. Osobiście znam takich, co
    potrafią się chwalić, że całą zimę dali radę na letnich(też kiepskich) i ile to oni
    mieli podbramkowych sytuacjii, z których wyszli cało. Do mnie, czy do Ciebie może
    trafią argumenty za wymianą opon, ale dla niektórych ważniejsze jest np nowe radio,
    niebieskie diody, czy sportowy wydech z Tesco.

  • 4. Data: 2014-01-17 09:54:00
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Też możliwe. Niektórzy nie czują się pewnie za kierownicą. Może i lepiej, jak jadą
    wolniej, niż mieliby wypadać z drogi lub walić na czołówkę, bo przesadzili z
    prędkością.
    Przed Nowym Rokiem widziałem kilku takich kozaków w Gdańsku, jak w nocy spadł deszcz
    i złapał mróz. Rano miałem okazję jechać jakąś dwupasmówką i na jednym ze zjazdów
    kilka aut poszło prosto zamiast po łuku. Widok robił wrażenie - być może sam bym się
    znalazł wśród nich, ale w porę dostrzegłem co się kroi i zdążyłem wyhamować.

  • 5. Data: 2014-01-17 10:54:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 09:33, mz pisze:

    > A może facet dopiero co: zrobił prawo jazdy, jechał nie swoim
    > samochodem, miał wypadek i do dziś ma traume ?

    To mógłby od czasu do czasu zjechać do autobusowej zatoczki (po drodze
    kilka było) a nie blokować wszystkich.

  • 6. Data: 2014-01-17 11:08:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.01.2014 08:33, Andrzej Lawa pisze:
    > ...lub... bo ja wiem... pogodowe? ;)

    Obowiązkowe i uczciwe badania psychotechniczne dla wszystkich co 5 lat.
    Od razu się luźniej zrobi na drogach. Niektórzy nie powinni mieć PJ
    wcale, co widać szczególnie zimą :)

    Chociaż to naprawdę zabawne, w lato (prawie) wszyscy wyprzedzają mnie, w
    zimę choć nie jeżdżę szybciej niż w lato, a z pewnością przy
    niekorzystnych warunkach wolniej to ja wyprzedzam (prawie) wszystkich.
    Przypomnę - dla porządku - jeżdżąc cały rok na letnich.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-01-17 11:36:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 11:08, anacron pisze:

    > Chociaż to naprawdę zabawne, w lato (prawie) wszyscy wyprzedzają mnie, w
    > zimę choć nie jeżdżę szybciej niż w lato, a z pewnością przy
    > niekorzystnych warunkach wolniej to ja wyprzedzam (prawie) wszystkich.

    Mam podobnie.

    > Przypomnę - dla porządku - jeżdżąc cały rok na letnich.

    No, ja akurat mam zimowe, bo nie chce mi się drogi odśnieżać i na
    letnich bym się zakopał ;)

    Ale myślę o przejściu na całoroczne.

  • 8. Data: 2014-01-17 12:05:32
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >To mógłby od czasu do czasu zjechać do autobusowej zatoczki (po drodze
    >kilka było) a nie blokować wszystkich.

    To wtedy by był krzyk co za baran blokuje przystanek autobusowy.

  • 9. Data: 2014-01-17 12:33:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości

    >To wtedy by był krzyk co za baran blokuje przystanek autobusowy.

    Na przystanek zjezdzac nie wolno !

    Jesli nie ma zakazu zatrzymywania, to samochod osobowy w cely no
    wysadzenia pasazera moze sie zatrzymac na pasie ruchu, ale nie na
    przystanku !

    J.

  • 10. Data: 2014-01-17 12:44:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na przystanek zjezdzac nie wolno !
    >
    > Jesli nie ma zakazu zatrzymywania, to samochod osobowy w cely no
    > wysadzenia pasazera moze sie zatrzymac na pasie ruchu, ale nie na
    > przystanku !

    To pewnie kwestia bezpieczenstwa, wszak lepiej wysadzac kogos zatrzymujac
    sie na srodku niz zjezdzajac na przystanek :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200